Staketten Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Joda, jenter får høgare status av samvær med høgstatus-gutar. Det er barnelærdom. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er du en av disse 30 % som var omtalt lenger oppe i tråden? Hva mener du? De 30% som mener at penis er ubrukelig? Det er noe galt med kroppen din om du syns orgasme er vondt. Da burde du virkelig gå til en lege for å få dette undersøkt. Hehe, neidu. Det er ikke noe galt med kroppen min. Orgasme er til informasjon ikke en nødvendighet for kvinner, for sædcellene kommer frem uansett om man har sammentrekninger i underlivet eller ikke. Mange kvinner får veldig sterke orgasmer, og jeg er en av de kvinnene som får det. Det er ikke så veldig gøy å få så sterk orgasme at man nesten svimer av. Hadde menn hatt like sterk orgasme, hadde dere dødd. Det er ikke noe galt i å synes at orgasme er vondt, og jeg er langt i fra den eneste som synes det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Sex er deilig og jeg elsker sex hilsen jente Anonymous poster hash: 89689...36e Lenke til kommentar
Utmerket123 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 kvinner får ikke så lett orgasme nei, men kan gjøres noe med ganske enkelt egentlig. Men det hjelper stort hvis hun blir godt opphisset ( altså kost med) for da bli klitoris større, som da gjør det eklere å få orgasme for en jente. (derfor jenter ofte liker litt lengere forspill) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nå er ikke orgasme et mål i seg selv for alle jenter. Det burde ikke være et mål. Sex burde ikke være et mål. Det burde være en reise. En lang tur med koselige opplevelser hele tiden. Ikke en race til mål. (Unntak finnes, selvfølgelig. Derav "ta en kjapp en") Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Støtter langt forespiel, det er egentlig det viktigste! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Man får jo noe ut av sex uten å få orgasme da, godt mulig jeg ikke er så kravstor av meg, men må da ikke ha orgasme for å ha det godt tenker jeg da! Anonymous poster hash: 91379...81e 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Du burde være kravstor, for orgasme er sinnsykt digg. Kan ikke se for meg sex uten orgasme, det kan jo hende du har det, bare skjønner det ikke? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Du burde være kravstor, for orgasme er sinnsykt digg. Kan ikke se for meg sex uten orgasme, det kan jo hende du har det, bare skjønner det ikke? Man skjønner det når man får orgasme for å si det sånn.. haha. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen kroner kanskje etter litt mas, og tjas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg