TST Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Podkast: Vi gir deg halvannen time rykende fersk spillprat.Les hele saken Endret 15. august 2013 av TST Lenke til kommentar
rbr Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Har nettopp kjøpt duck tales på steam. skal spilles i helgen Endret 15. august 2013 av rbr Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 <p>Har nettopp kjøpt duck tales på steam. </p> <p>skal spilles i helgen </p> Du vil digge det! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 "Vi gir deg halvannen med rykende fersk spillprat" Halvannen hva da? Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ennå en konge episode fra Rad Crew! Må virkelig få testet Ducktales - Remastered! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ennå en konge episode fra Rad Crew! <br><br> Må virkelig få testet Ducktales - Remastered! Much appreciated! Ja, du må spille det. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ducktales var en horribel konsollport. Men moro. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ducktales var en horribel konsollport. Men moro. Okai.. betyr det at jeg heller bør kjøpe den på wii enn på pc? Lenke til kommentar
Zemian Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg som trodde det var Quest for gold i ny utgave! Skuffet:( Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg som trodde det var Quest for gold i ny utgave! Skuffet:( Jeg har spilt begge og syns ikke Quest for Gold er i nærheten av samme kvaliteten som Capcom-spillet. Anbefaler deg å sjekke ut det sistnevnte. Quest for Gold kunne kaaaaanskje funka som en type Wii-aktig minispill-samling. Og jeg hadde jo ikke sagt NEI til mer DuckTales, da. Lenke til kommentar
Johste Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Elsker den simple mekanikken som funker så bra! Skulle ønske spillet var litt lenger/mer utfordrende. Siste level er fantastisk! Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 For en bananas episode! Helt fantastisk. Latteren deres smitter ganske greit over. Jeg må jo se helt retard ut når jeg hører på podcasten deres i bilen. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 For en bananas episode! Helt fantastisk. Latteren deres smitter ganske greit over. Jeg må jo se helt retard ut når jeg hører på podcasten deres i bilen. Haha, konge å høre Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Random funfact: Steam spill som ikke lenger kan kjøpes på steam selges for mye penger. For en stund siden ble Avatar the game solgt på steam trades . com for 375 USD. Jeg har selv solgt nwn2 for 90 USD. Så om noen av dere har noen steam spill som ikke lenger selges i inventory kan dere tjene litt penger jo lengre dere sparer på de jo mer blir de verdt. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Haha for en konge episode! Mer bashing av Kinect og geek humor please! Dere fikk 1 mil på tredmølla til å gå så lett! Thanks! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg må si DuckTales er konge, men med noen unntak. For det første er det latterlig mange cut scenes (jeg mener, HVER gang du plukker opp en collectable! Det gjør at de kommer veldig radig, spesielt i Amazonas-levelen). Heldigvis nokså lett å hoppe over, men skulle vært bare én knapp i stedet for å måtte trykke start og så a. For det andre er det, i likhet med originalen, altfor lett å bomme mens man bruker pogoen (altså at du pogoer, men likevel lander på bena). For det tredje: hvem fant på at det var en god idé at man kan dø på bossen selv etter at han er slått?! Nei, blant annet pga dette når den ikke helt opp for min del. Men absolutt verdt et kjøp. Og en ting, gutter. Vær så snill: invester i en compressor snart! Det er veldig gøy å høre at dere har det gøy, men latterkulene deres kommer som høye spikes i lydbildet (tipper det lyser rødt på miksebordet til tider), og det gjør vondt i ørene. Annet enn det: keep up the good work! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 <p>Jeg må si DuckTales er konge, men med noen unntak. For det første er det latterlig mange cut scenes (jeg mener, HVER gang du plukker opp en collectable! Det gjør at de kommer veldig radig, spesielt i Amazonas-levelen). Heldigvis nokså lett å hoppe over, men skulle vært bare én knapp i stedet for å måtte trykke start og så a. For det andre er det, i likhet med originalen, altfor lett å bomme mens man bruker pogoen (altså at du pogoer, men likevel lander på bena). For det tredje: hvem fant på at det var en god idé at man kan dø på bossen selv etter at han er slått?! Nei, blant annet pga dette når den ikke helt opp for min del. Men absolutt verdt et kjøp.</p> <p> </p> <p>Og en ting, gutter. Vær så snill: invester i en compressor snart! Det er veldig gøy å høre at dere har det gøy, men latterkulene deres kommer som høye spikes i lydbildet (tipper det lyser rødt på miksebordet til tider), og det gjør vondt i ørene.</p> <p> </p> <p>Annet enn det: keep up the good work! </p> Lydnivået skal være reeeeelativt jevnt siden vi kjører et kompresjonsfilter på opptaket etterpå. Men såklart kunne det vært enda bedre! Haha for en konge episode!<br><br> Mer bashing av Kinect og geek humor please!<br><br> Dere fikk 1 mil på tredmølla til å gå så lett! Thanks! Gøy å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå