XmasB Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Etter nedetiden i går er alle tråder med aktivitet siden september (cirka, har ikke sjekket alle...) ikke lenger markert som lest. Så nå har jeg ikke oversikt over hvilke tråder som har nye eller ikke... Edit: Jeg kan se sånn cirka hvilke som har noe nytt utifra "Mine Innlegg"-siden og tid der. Så jeg har litt oversikt igjen. Hvordan markerer jeg alt lest? Endret 15. august 2013 av XmasB Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Blir heller ikke tatt med til siste uleste innlegg når jeg trykker på den lille blå rundingen ved diskusjonen.. Fyyyy, forumutviklere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Og når man bruker mobilversjonen av forumet kan man ikke lenger hoppe til siste side, litt slitsomt nå som det har blitt nullstilt seg og jeg må hoppe frem hundre sider. Quotes vises heller ikke i noen boks, bare som plain tekst, så det blir veldig forvirrende. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Her var det mye som ikke som ikke oppførte seg som det skal/forventes. Skriver under på samme feil nevnt over.Gjøres det ingen kontroll før man tar kvelden etter en oppgradering? Og burde ikke disse feilene bli oppdaget under test? For dere har selvsagt et test/staging-miljø? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) En kjapp kommentar: Det er nok dessverre begrenset hva vi kan gjøre med dette problemet med at alt har blitt markert som ulest, men jeg skal undersøke om det er visse muligheter. Det er uansett ett problem som evt. blir mer og mer problematisk å få orden på etter hvert som tiden går. Selv om det kan være veldig surt tror jeg det er best om dere bruker "Marker hele forumet som lest". Beklager ulempene, men de har endret på en god del med markeringssystemet og da kan slikt skje. Jeg skal se på dette med knapper i mobilutseende og manglende sitat i mobilutseende. I alle fall et svar på problemet med at ting har blitt merket som ulest. Dessverre ser det ikke ut til at det kommer en løsning på det. Så får vi håpe TSP finner ut av mobil-problemene. Endret 15. august 2013 av Mixy 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gjøres det ingen kontroll før man tar kvelden etter en oppgradering? Og burde ikke disse feilene bli oppdaget under test? For dere har selvsagt et test/staging-miljø? Vi har et testmiljø, ja, men ettersom det ble satt opp som et nytt forum vi ikke hadde besøkt før var det ingen som reagerte på at alt var markert som ulest. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nå kan jeg hoppe til neste side, og quotes er i boks, men man kan ikke se hvem som skrev quoten slik som før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Jeg trykte på "Marker forumet som lest". Går glipp av litt, men strengt talt ikke så fryktelig farlig. En annen minus er at alt innholdet i "Vi tror du kan like dette" forsvinner. Endret 15. august 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vil bare minne om at vi har en tracker for feil & utbedringer for forumet! Det er lettere for drift å holde oversikten ved bruk av denne, enn om de skal lete i x-antall tråderm hvor man opplyser om eventuelle feil som man finner Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Funker ikke med mobilsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå