Joachim_F Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Call of Duty: Ghosts får massevis av nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Dette kommer til å bli melket for alt det er verdt i forskjellige dlc pakker, særlig så lenge David Cockdick sitter bak roret i Activision. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bjeff 2 ganger for kjøp og 1 gang for ikke kjøp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hadde håpet dem hadde gjort litt mer med grafikken sin men nå har vel COD aldri vært kjent for å pushe noe på den fronten heller da.. Det jeg er veldig spent på å sjekke ut er lyd biten i spillet som skal vist være helt rått i følge diverse som har prøvd. Synes det ser like gøy ut og med fokus på action i store doser så det blir nok et kjøp det her ja. Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ikke kjøpt CoD på 2-3 år og det ser ikke ut til å endre seg. To av de største feilene med MW3 var følelsen av spillet (måten man springer på, våpen osv.) I tillegg var yy borte. Det har de ikke fikset og spillet ser jo ut som MW3, vil sikkert føles ut som det også. Så null kjøp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Satt på dass når jeg såg denne videoen over her, ganske passende i grunn. For det ser jo ut som dritt dette her. Øynene mine blør piss altså, fy faen så elendig grafikk det er på dette spillet her. Allvorlig talt. Det er direkte flaut. Er dette "next-gen" footage? Endret 15. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 COD er bare spawn-rullett, spawner en eller annen jævel i rompa di støtt og stadig. Lenke til kommentar
krihan Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 jeg så på multiplayer streamet og satt og tenkte at ghost vil være eksakt det samme , og jeg tok ikke feil for og si det sånn. tviler på at jeg kommer til og kjøpe ghost. Lenke til kommentar
TheHagbert Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 "New next-gen engine" ... det er ikke det, skjønner du activision/infinity ward! det er akkurat den samma gamle driten med noen få oppgraderinger. "next-gen" my ass.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg synes det ser artig ut jeg. COD er jo action fra start til slutt. Er en mer glad i lange runder med masse leting etter folk på gigantiske kart så er jo BF perfekt. Det som avgjør om det blir kjøp for min del er om de har endret på lag compensation. Er det like elendig som på black ops 2 så står jeg over. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg synes det ser artig ut jeg. COD er jo action fra start til slutt. Er en mer glad i lange runder med masse leting etter folk på gigantiske kart så er jo BF perfekt. Det som avgjør om det blir kjøp for min del er om de har endret på lag compensation. Er det like elendig som på black ops 2 så står jeg over. 1. Det er ikke behov for "masse leting". Om du skulle være noen hundre meter fra der det er kamper, kan du bare ta en ATV, jeep, motorsykkel, tank eller helikopter. 2. BF har ingen gigantiske kart. Bandar Dessert er det største, men ikke i nærheten av størrelsen på kartene som vi kan finne i Arma-serien. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 litt melket denne serien nå ja. men kommer nok til og kjøpe det til pc,bare fordi jeg vil ha litt hjernedød skyte spill.nothing else. i just wanna shot stuff.bang bang. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 "PRE-ORDER NOW!" l l l l V Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 1. Det er ikke behov for "masse leting". Om du skulle være noen hundre meter fra der det er kamper, kan du bare ta en ATV, jeep, motorsykkel, tank eller helikopter. 2. BF har ingen gigantiske kart. Bandar Dessert er det største, men ikke i nærheten av størrelsen på kartene som vi kan finne i Arma-serien. Nå har jeg ikke testet BF3 så veldig mye, men ett par ganger har jeg opplevd at jeg løper rundt i 2-3 minutter uten å finne noen eller at noen finner meg. Det er helt sikkert en kjempe bra spill, men det falt ikke helt i smak for min del. Alt av kjøretøy blir jo tatt umiddelbart, så med mindre en vet nøyaktig hvor en skal løpe er de gone. Skal nå uansett teste både BF4 og Ghost når de kommer, så får jeg se hva jeg liker best her:-) Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 De svarte jo ikke på det eneste spørsmålet som er interessant for min del. Deddis på konsoll? Yes or no? Spillet ser CoD ut og det er greit. Jeg liker gameplayet i CoD og foretrekker det foran andre FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå