Gå til innhold

Hjelp i jedi academy


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om det er slik det skrives, men dritt i det nå.

Jeg har gjort alle oppdragene uten om det siste oppdraget i det første "Kapitelet".

Jeg skal ta noen stygginger som prøver å kapre et stor "lasteskip".

Jeg har tatt alle folka, men det er en plass mellom to vogner der det ikke er en plass til å hoppe over. Jeg har sloss mot en anne ond jedi (han hadde laser sverd) som jeg tok lett. Der jeg står fast er det ei dør på hver side og begge er låste. Jeg kommer over men ikke lengre fram når jeg kommer over på den andre vogna. Jeg tror det er noe med 2. etasje på den andre vogna som jeg er på.

 

Takker for alt hjelp og ikke komentarer som f.eks: n00b, finn det selv, finner du ikke ut det så bør du ikke spille dette spillet osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg aner ikke noe om det spillet, men jeg ville bare komentere signaturen din eller tagen, alt etter hva du vil kalle den! :woot: fordømte bra! metallica og futurama er konge og cloa er best! :p

 

Hva er cloa?

 

Carrox: Har ikkje spillt mye Jedi Academy, men prøv å ta ei pause fra spillet, så kommer du sikkert på løsningen når du minst venter det.(Pleier å hjelpe for meg) Eller så er det vanligvis lurt å prøve alle ting flere ganger for å være sikker på at du ikkje gjekk glipp av noe.

Lenke til kommentar

Den vogna du er på, eller den bak skal ha to side dører. Døra på høyre side (når du går fremover mot farten) skal åpne seg. Og som noen andre skrev, skal du hoppe oppå noen bokser å komme deg igjennom glasset i taket. Når du er oppe på toget, går du fremover igjen. Du skal gå over noen jern-stenger mellom vognene.

 

Om jeg ikke huser feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...