Ovidia2 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 AppelKiss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kult bilete Tove Litt av ein trut på det dyret der 1 Lenke til kommentar
j-ew Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Når det dukker opp et bilde (og det gjør det nesten hver dag) i varm studiobelysning (Rembrandt ?) og glimrende utnytting av claire obcsure / chiaroscuro vet jeg straks hvem fotoghrafen er. Ofte med en stram regi av flotte modeller. Jeg ser fram til morgendagens Ovidia2. 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Et vakkert bilde som viser at disse to stoler 100% på hverandre. Flott lys og en fin dempet bakgrunn, OVIDIA2 ! Om man skal være konstruktiv så er min subjektive mening at det er noe synd at tømmene kom med i bildet 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Når det dukker opp et bilde (og det gjør det nesten hver dag) i varm studiobelysning (Rembrandt ?) og glimrende utnytting av claire obcsure / chiaroscuro vet jeg straks hvem fotoghrafen er.<br> Ofte med en stram regi av flotte modeller.<br><br> Jeg ser fram til morgendagens Ovidia2. Tusen takk så hyggelig med så positiv og fin tilbakemelding ja jeg holder meg vel til min egen stil sikkert selv om jeg forsker masse også Hyggelig at du likte dette Jan-Egil! Koselig at noen liker det man legger ut:) Hilsen Tove Kult bilete Tove Litt av ein trut på det dyret der Mange takk for det Magnar!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Kult bilete Tove Litt av ein trut på det dyret der Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Magnar!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Et vakkert bilde som viser at disse to stoler 100% på hverandre.<br> Flott lys og en fin dempet bakgrunn, OVIDIA2 !<br> Om man skal være konstruktiv så er min subjektive mening at det er noe synd at tømmene kom med i bildet Tusen takk Birger for fin tilbakemelding fra deg også. Ja disse to er de beste venner og stoler på hverandre til fullt... ja jeg så også det med tømmene ...men de var der da hesten måtte holdes... var jo ute uten gjerde rundt.. ville ikke klone vekk alt det på pelsen og slikt heller... MVH Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123456 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 så vakkert bilde av dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg