BBking Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hei. jeg mener og ha lest at der finnes programmer som kan brukes på bærbare generelt eller en type spesielt ,til oppklokking/nedklokking av cpu? det er spesielt nedklokking grunnet vifte støy /varme/ batteri kapasitet som er interesant. og da tenker jeg på mens du er inne i feks. windows uten og reboote og stille inn i bios noen som vet hvor dette evt finnes ?? Lenke til kommentar
duda Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jupp det er helt riktig, det fins et program for dette. men akkurat nå så har jeg ikke linken ditt desverre da. men det skal være en post hvor denne linken finnes. ellers så kan du bare håpe at det er noen som kan den da. =) Lenke til kommentar
BBking Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 kult,,da dukker nok linken opp snart,,*håpe* 8) Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://forum.barbara.no/viewtopic.php?t=15...00c14aebdce57db Lenke til kommentar
BBking Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Takker så meget..dette programet ser jo riktig bra ut,,*teste* :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå