VargAamo Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Dette lover FrP å gjøre om de får makta til høsten.Valget 2013: Fremskrittspartiet (Ekstra) 1 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Skal de ha ett ord med NSA? Mener forsåvidt jeg har en del anonymitet med VPN. Anti-pirat folkene har iallefall ikke vært på døra enda. Gjør ikke noe annerledes fra før. Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 <p>Skal de ha ett ord med NSA?</p><p>Mener forsåvidt jeg har en del anonymitet med VPN. Anti-pirat folkene har iallefall ikke vært på døra enda. Gjør ikke noe annerledes fra før.</p> Jeg har ingen ting, kjører på med akkurat det samme. Direkte stream. Deler ikke videre Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Dette lover bra for oss som setter pris på anonymitet og frihet. Stå på Bård Hoksrud, jeg ser frem til å se deg i regjering etter valget, helst som samferdselsminister. Dere har min stemme ihvertfall! 5 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kjempebra at dere har artikler med politisk fokus i disse dager! Gleder meg til lese mer om hva de forskjellige partiene mener! 3 Lenke til kommentar
capitane Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bare så synd det ikke er datostempling på valgflesk - slik det er nå er det "best før valget". 8 Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Flott artikkel! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bare så synd det ikke er datostempling på valgflesk - slik det er nå er det "best før valget". Ja, men det er stort sett alt politikerene sier nå om dagen. Men det betyr ikke at det ikke lønner seg å setmme på et parti som i allefall er enig med dine meninger. Hjelper ikke å stemme for eks AP dersom du faktisk er imot diverse avgifter osv. For min del har jeg alleredet forhåndsstemt FRP, og denne artikkelen bekrefter vel egentlig at jeg har valgt riktig. 2 Lenke til kommentar
Cromern Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Anbefaller dere og heller stemme piratpartiet. Les mere om de på piratpartiet.no Der er det til og med mulig og få noe innflytelse på partipolitikken hvis man melder seg inn. 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, jeg tror jo på det der. Kan jeg få poteter og duppe til valgflesket mitt? Lenke til kommentar
Derek Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvis jeg husker riktig, men var ikke FRP med å stemme for ånsverksloven? Var det ikke bare Venstre som stemte imot? 1 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bare synd Frp feiler på alle andre punker som et parti da... 7 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Flott med slike artikler, men burde ikke denne artikkel-serien egentlig vært gratis? Dette går vel som folkeopplysning for demokratiet, og det er spesielt viktig at flest mulig får lest disse artiklene siden dette er et tema som det ikke blir snakket så mye om. 7 Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Anbefaller dere og heller stemme piratpartiet. Les mere om de på piratpartiet.no Der er det til og med mulig og få noe innflytelse på partipolitikken hvis man melder seg inn. Piratpartiet kommer neppe til å få en massiv oppslutning uansett, kanskje ikke engang over sperregrensen? De mangler jo faktisk alle punktene på politikken sin bortsett fra hvordan de ønsker å håndtere anonymitet på internett. De har ingen meninger om veipolitikk, helse osv... Derfor burde de heller stiftet en organisasjon og henge seg på partier som FrP eller andre som er noenlunde enig med den mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Piratpartiet kommer neppe til å få en massiv oppslutning uansett, kanskje ikke engang over sperregrensen? De mangler jo faktisk alle punktene på politikken sin bortsett fra hvordan de ønsker å håndtere anonymitet på internett. De har ingen meninger om veipolitikk, helse osv... Derfor burde de heller stiftet en organisasjon og henge seg på partier som FrP eller andre som er noenlunde enig med den mener jeg. Tror ikke piratpartiet er ikke ment for å få massiv oppslutning. La oss si 1% av folket brukte stemmeretten sin ved å gi blaffen i eldreomsorg, skatter osv. for å kun si nei eller ja til en ting. I dette tilfelle privatrett, så vil vel gjerne de store partiene kan se at folket liker/ikke liker noe og kommer til å endre mening. Spesielt et parti med så smalt "syn" som piratpartiet, synes ikke det er så dumt selv om jeg neppe stemmer på dem. Lenke til kommentar
Simen Kvamme Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vl bare påpeke at dette strider mer enn litt med "Frp og KrF mente at Norge ikke burde innvilge en eventuell asylsøknad fra Snowden." Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvis jeg husker riktig, men var ikke FRP med å stemme for ånsverksloven? Var det ikke bare Venstre som stemte imot? Nope, FRP stemte mot. 1 Lenke til kommentar
tiddylicious Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Som vanlig tegner FRP et ganske annerledes bilde av seg selv, og det dem faktisk står for (i praksis).FRP stemte FOR åndsverksloven som lar private aktører drive uten konsesjon. (http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Vedtak/Beslutninger/Lovvedtak/2012-2013/vedtak-201213-051/1/)Sitat fra hjemmesidene deres: "Fremskrittspartiet vil at vi skal opprettholde mest mulig av denne friheten gjennom hele livet. Politikere og byråkrater skal i minst mulig grad begrense innbyggernes frihet. Blant de mest grunnleggende friheter er ytringsfrihet, religionsfrihet og eiendomsrett." Jeg som fremhev friheter og ytringsfrihet forresten. Herr bård nevner også om et alternativ. Den kan sikkert noen her få fatt i? Kan ramse opp flere eksempler her, blir bare litt bekymret for de i tråden som har prestert å forhåndsstemme, og så tro at dette viser at det var riktig sett fra teknologisk sted. Vil ikke gi dem noen tårer i øyekroken Edit: fant en bedre kilde Endret 15. august 2013 av tiddylicious 1 Lenke til kommentar
VegardPirat Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Piratpartiet kommer neppe til å få en massiv oppslutning uansett, kanskje ikke engang over sperregrensen? De mangler jo faktisk alle punktene på politikken sin bortsett fra hvordan de ønsker å håndtere anonymitet på internett. Alle partier starter i det små. Med piratpartiet vet du i det aller minste at vi juger ikke når vi sier at vi tar disse sakene alvorlig - med FrP? Svaret hørtes veldig "salgbart" ut. Men jeg kjøper det ikke. Lenke til kommentar
tiddylicious Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sjekk Miljøpartiet de grønne, de har ganske bra politikk på teknologi. Om piratpartiet kommer over, tror jeg det er ypperlig om de kan gå litt samlet sammen på slike saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå