Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvor har folk tenkt til å kjøpe spill fra? Tipper det blir Dead Rising 3 og enten Assassin's Creed 4 eller Watch Dogs til release på meg, er hypp på å ha spillene samtidig som jeg får konsollen. Coolshop tar inn spill. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Coolshop tar inn spill. Har de bekreftet dette enda? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har de bekreftet dette enda? De sa det på chatten når jeg spurte for lenge siden. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 De sa det på chatten når jeg spurte for lenge siden. Okei, for da jeg spurte for en stund tilbake var de ikke helt sikre på dette enda, men at man skulle følge med på releasedatoen de setter på de enkelte spillene Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Coolshop tar inn fra UK. Men MS Store UK har vært utsolgt i lang tid? Noe som ikke rimer.... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Coolshop tar inn fra UK. Men MS Store UK har vært utsolgt i lang tid? Noe som ikke rimer.... MS Store er nok en retailer som må vente på varer fra Microsoft slik som Gamestop, Zavvi, Game, osv. At de er utsolgt skylder mest at de selv har pushet salget av Xbox One mer enn de andre. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Når det kommer til spillkjøp er det vel mulig å bruke https://www.gamepointsnow.com/xbox-gift-cards Her betaler du 42 euro for et 50 euro Gift Card, så det er mulig det blir penger å spare på dette. Lurer bare på om det faktisk vil være mulig å løse inn disse når du bruker et norsk gamertag på Xbox One i November. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Bestilt også fra MS Store Tyskland her. Litt usikker enda på hvor jeg skal ta spillene fra. Jeg vet ikke helt om jeg vil satse på at Dead Rising 3 kan lastes ned fra nettet på dag 1 (eller den dagen jeg har boksen i hus i november). Valgte også nylig å kansellere PS4-ordren min for å heller fokusere på spilla jeg har igjen fra denne generasjon og Dead Rising 3 (av erfaring så spiller jeg som oftest et Dead Rising-spill konstant i en måned før jeg klarer å rive meg vekk fra det).Fant ut at med bare Knack som spillet som interesserte meg med PS4 før i 2014 var det lite vitsen å bestille konsollen for et spill. Velger heller å bestille PS4`en ved lansering av Infamous: Second Son (kanskje bundle hvis det kommer da). Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Alle Xbox One spill kan lastes ned digitalt på lanseringsdatoen deres. Endret 21. oktober 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Noen som har en liste over steder (i Norge og Europa) man faktisk kan forhåndsbestille konsollen (som også da nødvendigvis sender til Norge)? Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Noen som har en liste over steder (i Norge og Europa) man faktisk kan forhåndsbestille konsollen (som også da nødvendigvis sender til Norge)? Bruk coolshop. Tror de fortsatt tar imot bestillinger. Bortsett fra det så var/er det MS Germany (bestilte selv derfra for lenge siden), men de er utsolgt. Kan banne på at det kommer noen maskiner på Ebay/Finn også, men da til en langt dyrere pris enn vanlig. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bruk coolshop. Tror de fortsatt tar imot bestillinger. Bortsett fra det så var/er det MS Germany (bestilte selv derfra for lenge siden), men de er utsolgt. Kan banne på at det kommer noen maskiner på Ebay/Finn også, men da til en langt dyrere pris enn vanlig. Coolshop er én butikk, men jeg er på utkikk etter en oversikt over hvilke butikker som har lagt ut pre-order. Er klar over både amazon og MS sine sjapper, men svært liten oversikt utover dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Coolshop er én butikk, men jeg er på utkikk etter en oversikt over hvilke butikker som har lagt ut pre-order. Er klar over både amazon og MS sine sjapper, men svært liten oversikt utover dette. Ebay.com -> Filter -> Ship worldwide. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Snakket med MS Store DE i dag, skal tydeligvis ikke være problemer å bruke norsk visa på engelsk Marketplace ifølge de hvertfall. One more question, can i use this credit card on the Xbox Live Marketplace this November even though i live in Norway?Xbox One will not launch here until next yearSo i'm wondering if i can still buy games digitally Markus L.: at 17:43:35Yes you can do that.That is good, i have heard that you need to have a valid creditcard in the Region you have your Marketplace set to, in my case the UK Markus L.: at 17:45:31That's no problem. You can enter your credit card on the correct account.Ok thank you 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har ordreren alltid hatt den statusen her? Xbox ONE Day One Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1Status: BackOrdered Versenden Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten. Altså "Status: Restbestilt Sendt" Mulig jeg bare husker dårlig, men kan ikke huske at det har stått "Sendt" der tidligere under Restbestilt Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har ordreren alltid hatt den statusen her? Xbox ONE Day One Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: BackOrdered Versenden Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten. Altså "Status: Restbestilt Sendt" Mulig jeg bare husker dårlig, men kan ikke huske at det har stått "Sendt" der tidligere under Restbestilt Det har stått det på min siden 15 August da eg bestilte Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det har stått det på min siden 15 August da eg bestilte Okey Da har det nok alltid stått sånn. 26 dager igjen nå! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 http://www.amazon.de/Xbox-One-Konsole-Limitierte-Edition/dp/B00CUGKF2A/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1383036840&sr=8-5&keywords=xbox+one+fifa Noen som har bestilt denne? Eventuelt har noen erfaringer med å bestille fra amazon.de? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) http://www.amazon.de/Xbox-One-Konsole-Limitierte-Edition/dp/B00CUGKF2A/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1383036840&sr=8-5&keywords=xbox+one+fifa Noen som har bestilt denne? Eventuelt har noen erfaringer med å bestille fra amazon.de? Det der er Day One Edition av XBox One hvor du får med Fifa 14 gratis (eller Forza om du ønsker i UK) og denne er det vel ingen som har på lager såpass tett opp mot release. Jeg bestilte denne fra MS Store i Tyskland Endret 29. oktober 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Hvor har det blitt av live chat hos MS Store Tyskland a? Tenkte jeg skulle legge med en ekstra kontroll, får vel bare bestille en ordre til da. Gratis frakt såå Endret 4. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå