Sveern Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Snakket med Coolshop nå og det er maskiner ifra England. Jeg spurte om det fulgte med noen overgang siden det er andre kurser og stikkontakter der. Det gjorde det ikke, men det er med kabel som passer her i Norge fikk jeg beskjed om. Og det stemmer vel ikke? Hvorfor skal det ligge ved en kabel i engelske maskiner som passer i Norge.. Det er mange som sender med både engelsk og europeisk stikkontakt. F.eks. har alle Logitech produkter jeg har kjøpt hatt med begge deler. Edit: UK har også 230 volt, 50 hz, så er bare selve utformingen av pluggen som er forskjellig. Endret 2. september 2013 av Sveern Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ok, håpe det er tilfellet her også da. Hvis ikke så er det jo ikke verre en å kjøpe en overgang i butikken selvf.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Etter hva jeg ser er det også samme type plugg i PSUen som det var på X360 (2 punkts), så i "værste" fall kan man vel bruke ledningen til X360. Endret 2. september 2013 av Sveern 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Shit au, bestilte en XBO og Forza 5 EDIT: Dobbelt shit au...ombestemte meg. Venter på Norsk lansering...Ikke greit å være bipolar..lol. Endret 2. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Her ser jeg egentlig ikke mye vits i å bestille fra Coolshop fremfor den tyske MS store (Coolshop sender jo ut først en uke etter release). 2 års ekstra garanti (reklamasjon)? Ettersom Coolshop er en dansk nettbutikk, vil de følge norske lover? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Her ser jeg egentlig ikke mye vits i å bestille fra Coolshop fremfor den tyske MS store (Coolshop sender jo ut først en uke etter release). 2 års ekstra garanti (reklamasjon)? Ettersom Coolshop er en dansk nettbutikk, vil de følge norske lover? De følger norske regler, og det er aldri kluss med toll osv. Grunnen til at det tar en uke er trolig fordi Coolshop må vente på varene fra utlandet. Det blir vel å gå ihvertfall en uke fra Tyskland til Norge. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Da ser det ut som MS Tyskland er gått tom for Xbox One Day One. Nicht Vorrätig. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Bestilt fra coolshop. 2 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 er da best aa kjope i norge da har gaaranti da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 er da best aa kjope i norge da har gaaranti da Nettopp derfor jeg bestiller fra Coolshop. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er det andre steder man kan bestille det fra? Ser at MS store i Tyskland ikke har flere Xbox One på lager og på Coolshop må man vente en ekstra uke. Faen, føler jeg er sent ute. Er en av de som vil ha en Xbox One ASAP. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er nok lite du kan gjøre, annet enn å ta en ferie i Tyskland eller noe, og plukke den opp der på release. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er det andre steder man kan bestille det fra? Ser at MS store i Tyskland ikke har flere Xbox One på lager og på Coolshop må man vente en ekstra uke. Faen, føler jeg er sent ute. Er en av de som vil ha en Xbox One ASAP. Det blir det samme? Coolshop leverer Xbox One ca en uke etter den er lansert. Den samme tiden som konsollen vil bruke på å ankomme fra Tyskland til Norge. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke sant. Konsollen fra Tyskland vil bli sendt slik at du har den 1-2 dager etter lansering. Står ett eller annet sted. Årsaken er vel at MS sender direkte hjem til deg, mens Coolshop først må vente på å få sine, for å så sende dem videre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke sant. Konsollen fra Tyskland vil bli sendt slik at du har den 1-2 dager etter lansering. Står ett eller annet sted. Årsaken er vel at MS sender direkte hjem til deg, mens Coolshop først må vente på å få sine, for å så sende dem videre. Konsollene Coolshop sender ut er visstnok fra England, så det kan virke som de sender direkte til oss fra dagen konsollen lanseres. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Konsollene Coolshop sender ut er visstnok fra England, så det kan virke som de sender direkte til oss fra dagen konsollen lanseres. Hvordan er det mulig? Coolshop må jo først selv importere fra England, og etterpå sende til norske kunder. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ser ut som om jeg kommer til å bestille fra Coolshop da.Men jeg har et par spørsmål (spørr de her også siden jeg ikke fikk svar fra Coolshop). Jeg ser at den versjonen man kjøper er en Xbox One European Version. Hva vil dette si? At dette er en Day One Edition med FIFA 14 som følger med?Og jeg vil bestille spill i samme slengen, men spillene har to versjoner. Vanlig og nordic edition? Hva er forskjellen? I og med at det er regionfritt så burde det ikke være noe. Jeg vil bare ha den versjonen som kommer raskest, så jeg ble usikker på hvilke av de jeg bør bestille.Ellers gleder jeg meg til den nye konsollen. Klarer selvsagt ikke vente til 2014, så må jo bestille fra et annet land. Står at butikken får det 29. november, og siden det er i Danmark antar jeg at vi i Norge får det 1-3 desember? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ser ut som om jeg kommer til å bestille fra Coolshop da. Men jeg har et par spørsmål (spørr de her også siden jeg ikke fikk svar fra Coolshop). Jeg ser at den versjonen man kjøper er en Xbox One European Version. Hva vil dette si? At dette er en Day One Edition med FIFA 14 som følger med? Og jeg vil bestille spill i samme slengen, men spillene har to versjoner. Vanlig og nordic edition? Hva er forskjellen? I og med at det er regionfritt så burde det ikke være noe. Jeg vil bare ha den versjonen som kommer raskest, så jeg ble usikker på hvilke av de jeg bør bestille. Ellers gleder jeg meg til den nye konsollen. Klarer selvsagt ikke vente til 2014, så må jo bestille fra et annet land. Står at butikken får det 29. november, og siden det er i Danmark antar jeg at vi i Norge får det 1-3 desember? Microsoft har ingen Xbox One som kalles "Euro Edition". Det er et navn som Coolshop selv har valgt å bruke for å indikere at de importerer konsollen fra et annet sted i Europa. Om det er "Day One" må du spørre Coolshop om. Det er godt mulig at de selv ikke vet dette ennå. Når du bestiller spill betyr som regel "Nordic Edition" at spillet inneholder en manual med et nordisk språk. Jeg vet ikke om de mener noe annet når det kommer til Xbox One. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Da er Xbox One bestilt fra Coolshop. Nå gjelder det å unngå fristelser som FIFA 14, Battlefield 4 og Assassins Creed 4 mens man venter. Lite grunn å kjøpe de to ganger. 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hvor har folk tenkt til å kjøpe spill fra? Tipper det blir Dead Rising 3 og enten Assassin's Creed 4 eller Watch Dogs til release på meg, er hypp på å ha spillene samtidig som jeg får konsollen. Endret 9. oktober 2013 av MasterShake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå