Zorba- Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er det noen som har erfaringer med å bestille fra UK? Er det noen måte å omgå casen med at "postcode" ikke blir gyldig for norske adresser? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Microsoft Store UK sender ikke til addresser utenfor UK, så her må du bare finne et falsk postnummer i UK og skrive inn det inn i billing address.Ingen garantier for at de faktisk sender til Norge. Lenke til kommentar
Zorba- Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Riktig... Da får man heller vente til det kommer til Tyskland/Frankrike/Spania Takk for svar! Lenke til kommentar
Goofyone Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg bestilte fra Microsoft store uk på mandag. Brukte en engelsk billing adress men min egen som shipping. Fikk min xbox one idag Så bare å bestille fra uk Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg bestilte fra Microsoft store uk på mandag. Brukte en engelsk billing adress men min egen som shipping. Fikk min xbox one idag Så bare å bestille fra uk blir norsk mva lagt til når man bestiller derfra eller må man betale når konsollen kommer i posten? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554585 Edit: Gud som jeg hater Microsoft Store. Har bestilt et par Xbox-er oppgjennom. Det er totalt umulig å bestille. Når man har brukt kredittkort på forskjellige Microsoft Stores klusser det seg helt. Prøvd med 4 forskjellig kort og 2 forskjellige emails på den britiske nå. Ingenting funker. Piss! Endret 22. januar 2014 av deleder Lenke til kommentar
Zorba- Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg bestilte fra Microsoft store uk på mandag. Brukte en engelsk billing adress men min egen som shipping. Fikk min xbox one idag Så bare å bestille fra uk Det gir jo egentlig mening... Billing address har jo fint lite å si så lenge man uansett betaler med kort. Kan jeg bare spørre hva du fylte inn der? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 1. Gå inn på Microsoft store Norge og registrer deg. Registrer norsk adresse, og norsk VISA-kort. 2. Gå til Microsoft Store UK, og velg Sign-in. 3. Xbox One i handlekurven. Check out. 4. Du kan jo også velge å betale med PayPal. Men la oss ta kort.5. Shipping adress, velg Norway, og velg din adresse. 6. Billing adress, din norske adresse kommer opp, med unntak av United Kingdom, og et postnummer. 7. De foreslår et postnummer for deg, jeg brukte RG6 1WGUnited Kingdom 8. Complete Purchase. Lenke til kommentar
Goofyone Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Brukte mitt navn og britisk adresse på billing adress Tottenham Court Road London W1T 1BA United Kingdom Mitt eget tlfnr og e-mail. På shipping adress mitt navn og norske adresse. Var innpå xbox.com først og la inn engelsk adresse der. Logget meg inn på microsoft store uk og da stod den engelske adressen der. La til min norske adresse på shipping og betalte. Null problem. Lenke til kommentar
Goofyone Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg bestilte fra Microsoft store uk på mandag. Brukte en engelsk billing adress men min egen som shipping. Fikk min xbox one idag Så bare å bestille fra uk blir norsk mva lagt til når man bestiller derfra eller må man betale når konsollen kommer i posten? De legger til norsk mva ved bestilling. Min ble levert på døra med ups.Ingen ekstra utgifter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor mye kom det på totalt for dere når dere bestilte fra MS store UK ? Og er det mulig å bruke appene for oss nordmenn, laste ned diverse etc ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Hvor mye kom det på totalt for dere når dere bestilte fra MS store UK ? Og er det mulig å bruke appene for oss nordmenn, laste ned diverse etc ? Tuller du?! Kanskje du skal titte på xbox one import FAQ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554585&st=0 Endret 23. januar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor mye kom det på totalt for dere når dere bestilte fra MS store UK ? Og er det mulig å bruke appene for oss nordmenn, laste ned diverse etc ? Du betaler den prisen det står. Ja og ja. Lenke til kommentar
Zorba- Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 1. Gå inn på Microsoft store Norge og registrer deg. Registrer norsk adresse, og norsk VISA-kort. 2. Gå til Microsoft Store UK, og velg Sign-in. 3. Xbox One i handlekurven. Check out. 4. Du kan jo også velge å betale med PayPal. Men la oss ta kort. 5. Shipping adress, velg Norway, og velg din adresse. 6. Billing adress, din norske adresse kommer opp, med unntak av United Kingdom, og et postnummer. 7. De foreslår et postnummer for deg, jeg brukte RG6 1WG United Kingdom 8. Complete Purchase. Hm... Da prøver jeg det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Man får faktisk ett brev av MS 1 mnd. tid etter kjøp som bekrefter One kjøpet, i postkassen. jeg gjorde ihvertfall det. Er det flere engelskmenn nå som vil stå å klø seg i hodet fremover? Endret 23. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor mye kom det på totalt for dere når dere bestilte fra MS store UK ? Og er det mulig å bruke appene for oss nordmenn, laste ned diverse etc ? Tuller du?! Kanskje du skal titte på xbox one import FAQ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554585&st=0 Så det ikke før etter innlegget var skrevet Og jeg tullet ikke! Lenke til kommentar
Zorba- Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor mye kom det på totalt for dere når dere bestilte fra MS store UK ? Og er det mulig å bruke appene for oss nordmenn, laste ned diverse etc ? Tuller du?! Kanskje du skal titte på xbox one import FAQ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554585&st=0 Forstår at man blir lei av å svare på de samme spørsmålene hele tiden, i hvert fall nå som det er en FAQ oppe og går, MEN det er ikke alltid man sjekker sånt først. Dessuten, hvis svaret ikke finnes i FAQ, så er det ikke alle som gidder å bruke en time på å lese gjennom hele denne tråden for å finne svar på det de leter etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå