MrCradock Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ser ut som Coolshop kun har Day One av den nordiske versjonen som ikke har fått noen dato enda. Day One med FIFA er grået ut. Har snakket med Coolshop på chat flere ganger og da har de ikke hatt Day One. Har forhåndsbestilt Day One i Norge, men etter å ha testet Xbox One på messe i dag så ble jeg litt ekstra fristet hehe. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Beklager å måtte plage dere med noe dere sikkert har svart på tusen ganger nå.. Men er det noen måte å bli varslet av Microsoft Store Tyskland/Spania når de får inn Xbox One på lager? Har noen bestilt fra amazon.de? ser at de selger xbox one de også, og er da prisen inkl. norsk MVA, eller er det bare Microsoft Store som ordner med norsk MVA? Det er ikke toll på disse? kun MVA? så det blir ikke flere kostnader ved å bestille fra Microsoft? Endret 20. januar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Beklager å måtte plage dere med noe dere sikkert har svart på tusen ganger nå.. Men er det noen måte å bli varslet av Microsoft Store Tyskland/Spania når de får inn Xbox One på lager? Har noen bestilt fra amazon.de? ser at de selger xbox one de også, og er da prisen inkl. norsk MVA, eller er det bare Microsoft Store som ordner med norsk MVA? Det er ikke toll på disse? kun MVA? så det blir ikke flere kostnader ved å bestille fra Microsoft? Ingen vet når de kommer på lager. Jeg snakket med tyskland chat sist tirsdag , og de sa at det kommer til å gå fortere enn 4 uker. men eksakt dato er det ingen som har. Pris er 4200 på Ms tyskland ihvertfall. Bare MS som gjør om til Norsk mva. Ingen toll 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tusen takk for rask svar. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hvis du velger forsendelsen "Priority Express" hos Amazon.co.uk. Så trekker de fra UK moms og legger til norsk moms.Da får du endelig pris inklusive alt.Men den koster da ca 4.830,- levert til Norge, inklusive alle utgifter. De har den på lager, og har hatt det lenge. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Liker en ikke å importere så kan en kjøpe hos Siba nå. Det koster endel mer en om en importerer selv..men en har nå da mulighet. http://www.siba.no/product/16061580/xbox-one-500gb-cod-ghost-?ref=section http://www.siba.no/product/15786470/xbox-one-500gb-fifa-14-?ref=section Endret 20. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var nå voldsom pris også det da. Drøyt at det i det hele tatt er lov å selge ting til så vanvittige priser. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 1500kr mer enn Microsoft store. Kan få 3 spill til den prisen.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er ikke verdt det til den prisen, ikke i hele tatt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var nå voldsom pris også det da. Drøyt at det i det hele tatt er lov å selge ting til så vanvittige priser. Nå må du tenke på at innkjøpsprisen deres er det samme som vanlig pris, og de vil jo selge med profitt. Hvis ikke er det vel lite vits? Men ser poenget ditt Sykere var coolshop med 7500 for xbox one Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det var nå voldsom pris også det da. Drøyt at det i det hele tatt er lov å selge ting til så vanvittige priser.Nå må du tenke på at innkjøpsprisen deres er det samme som vanlig pris, og de vil jo selge med profitt. Hvis ikke er det vel lite vits? Men ser poenget ditt Sykere var coolshop med 7500 for xbox oneJa det er jo ran. Men coolshop er vel ikke en like stor og seriøs aktør, så ikke like ovveraskende for min del. Btw, hva har skjedd med dette multiquote greiene? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ble akkurat en veldig rik mann. Dear Customer, Greetings from Amazon.co.uk. We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of NOK0.31 for your Order xxx-xxxxxxx-xxxxxxx. This amount has been credited to your payment method and will appear when your bank has processed it. This refund is for the following item(s): Item: Battlefield 4 (Xbox One) Quantity: 1 ASIN: Reason for refund: Export fee reduced The following is the breakdown of your refund for this item: Import Fee Deposit Refund: NOK0.10 Item: Forza Motorsport 5 (Xbox One) Quantity: 1 ASIN: Reason for refund: Export fee reduced The following is the breakdown of your refund for this item: Import Fee Deposit Refund: NOK0.10 Item: Ryse: Son of Rome (Xbox One) Quantity: 1 ASIN: Reason for refund: Export fee reduced The following is the breakdown of your refund for this item: Import Fee Deposit Refund: NOK0.10 Your refund is being credited as follows: Visa Credit Card [expiring on xx/xxxx]: NOK0.31 These amounts will be returned to your payment methods within 10 business days. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Eg ble litt rikere! Husker ikke eksakt men ble litt mer enn deg. Trodde først det kanskjd var litt penger når eg så mailen, ble skuffet over det hele. Morsomt at det kan ta 10 dager... Endret 21. januar 2014 av Raul07 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Haha, ja jeg humret litt når jeg fikk mail jeg også Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Bestiller dere spillene fra Amazon? Kjenner at det begynner å krible i fingrene etter å bestille xbox one... Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Bestiller dere spillene fra Amazon? Kjenner at det begynner å krible i fingrene etter å bestille xbox one... Bestilte kun i tilfelle jeg skulle få problemer med å kjøpe fra Marketplace, men det er ingen problemer så langt. Prisen er også rundt 120kr lavere ved å gå digitalt. Lenke til kommentar
Hope99 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hei, Er det en god løsning og kjøpe Xbox one i fra : www.amazon.co.uk Det er det same som og kjøpe i fra mircrosoft sidene? Det er tomt på Spansk,Tysk og Fransk nå. Venter med og trykke på "Place you order" på amazon før noen bekrefter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Hei, Er det en god løsning og kjøpe Xbox one i fra : www.amazon.co.uk Det er det same som og kjøpe i fra mircrosoft sidene? Det er tomt på Spansk,Tysk og Fransk nå. Venter med og trykke på "Place you order" på amazon før noen bekrefter Bestiller man fra Microsoft sine sider er den ferdig behandlet mtp. mva og fortolling. Kommer da på rundt 4200,- Amazon tar seg vel av fortolling om man bruker express levering, hva kommer konsollen på da? Endret 21. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Da kommer den på 4.832,- fra Amazon.co.uk Prisforskjellen er hovedsaklig at MicrosoftStore har gratis frakt, og Amazon ikke har det til Norge. Endret 21. januar 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
grimzy Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 4200 fra Amazon.com ferdig fortollet. Der jeg kjøpte min. Også kjøpte jeg EU strømadapter fra dealextreme til 150kr inkl porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå