Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestillte ghost bundelen selv på tirsdag, den er i oslo nå. ventes her imorgen kveld, eller tidligst i kveld. men regner med imorgen. kansje jeg stakk av med den siste =)

Bor du i Oslo får du den samme dag som den ankommer Oslo :)

Står jo også på sporingen av UPS når den skal ankomme

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Bor du i Oslo får du den samme dag som den ankommer Oslo :)

Står jo også på sporingen av UPS når den skal ankomme

Bor i Trondheim så. blir liten ekstra kjøretur da ja. tviler på at den kommer idag, men da har man noe å glede seg til imorgen. foresten, vet noen av dere hvor ofte ups kjører oslo-Trondheim?

Lenke til kommentar

Bor i Trondheim så. blir liten ekstra kjøretur da ja. tviler på at den kommer idag, men da har man noe å glede seg til imorgen. foresten, vet noen av dere hvor ofte ups kjører oslo-Trondheim?

Bring som tar over da desverre så tviler på at du har den til helgen daa. Blir nok hjemlevering på man-tirs

Lenke til kommentar

hmm, d hørtes synd ut. hvor finner jeg evt sporinngsnummeret når bring tar over da? vil ha til å huske at ups kom i trondheim og hentet min xbox 360 når den skulle til reperasjon.

Edit: har denne beskjeden på UPS sporingsside:

The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled.

Endret av Psycedilla
Lenke til kommentar

hmm, d hørtes synd ut. hvor finner jeg evt sporinngsnummeret når bring tar over da? vil ha til å huske at ups kom i trondheim og hentet min xbox 360 når den skulle til reperasjon.

Edit: har denne beskjeden på UPS sporingsside:

The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled.

Du må ta bort de to siste (eller kun det siste, husker ikke helt) tallene/bokstavene i sporingsnummeret og bruke det på bring.no

Da min xbox 360 ble hentet var det DHL hvertfall, men uansett så leverer ikke UPS i Trondheim nå så bring fikser det :) Du får den fortsatt på døra :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Du må ta bort de to siste (eller kun det siste, husker ikke helt) tallene/bokstavene i sporingsnummeret og bruke det på bring.no

Da min xbox 360 ble hentet var det DHL hvertfall, men uansett så leverer ikke UPS i Trondheim nå så bring fikser det :) Du får den fortsatt på døra :)

Mulig det var DHL. lenge siden nå :p jaja, godt å vite at den er på vei ivertfall. å ikke blitt backordered som mange andre inn her

Lenke til kommentar

Er det helt tomt for Day One Edition eller er det noen som har fått den (av de som har bestilt siste måneden)? Ikke sett den versjonen tilgjengelig noe sted utenom brukt på Amazon.

Begynner nok å bli tomt nå. Har ikke sett denne på Microsoft Store på lenge, men Coolshop har den ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...