petboo Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nå står det backordered hva betyr det Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tomt, du får ved neste sending. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nå står det backordered hva betyr detDet betyr at du får Xbox 360 isteden :/ 1 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er det mangen her som har fått backordered på ghosts bundle fra Spania Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 bestillte ghost bundelen selv på tirsdag, den er i oslo nå. ventes her imorgen kveld, eller tidligst i kveld. men regner med imorgen. kansje jeg stakk av med den siste =) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) bestillte ghost bundelen selv på tirsdag, den er i oslo nå. ventes her imorgen kveld, eller tidligst i kveld. men regner med imorgen. kansje jeg stakk av med den siste =) Bor du i Oslo får du den samme dag som den ankommer Oslo Står jo også på sporingen av UPS når den skal ankomme Endret 16. januar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Bor du i Oslo får du den samme dag som den ankommer Oslo Står jo også på sporingen av UPS når den skal ankomme Bor i Trondheim så. blir liten ekstra kjøretur da ja. tviler på at den kommer idag, men da har man noe å glede seg til imorgen. foresten, vet noen av dere hvor ofte ups kjører oslo-Trondheim? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Bor i Trondheim så. blir liten ekstra kjøretur da ja. tviler på at den kommer idag, men da har man noe å glede seg til imorgen. foresten, vet noen av dere hvor ofte ups kjører oslo-Trondheim? Bring som tar over da desverre så tviler på at du har den til helgen daa. Blir nok hjemlevering på man-tirs Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) hmm, d hørtes synd ut. hvor finner jeg evt sporinngsnummeret når bring tar over da? vil ha til å huske at ups kom i trondheim og hentet min xbox 360 når den skulle til reperasjon. Edit: har denne beskjeden på UPS sporingsside: The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled. Endret 16. januar 2014 av Psycedilla Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) hmm, d hørtes synd ut. hvor finner jeg evt sporinngsnummeret når bring tar over da? vil ha til å huske at ups kom i trondheim og hentet min xbox 360 når den skulle til reperasjon. Edit: har denne beskjeden på UPS sporingsside: The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled. Du må ta bort de to siste (eller kun det siste, husker ikke helt) tallene/bokstavene i sporingsnummeret og bruke det på bring.no Da min xbox 360 ble hentet var det DHL hvertfall, men uansett så leverer ikke UPS i Trondheim nå så bring fikser det Du får den fortsatt på døra Endret 16. januar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Du må ta bort de to siste (eller kun det siste, husker ikke helt) tallene/bokstavene i sporingsnummeret og bruke det på bring.no Da min xbox 360 ble hentet var det DHL hvertfall, men uansett så leverer ikke UPS i Trondheim nå så bring fikser det Du får den fortsatt på døra Mulig det var DHL. lenge siden nå jaja, godt å vite at den er på vei ivertfall. å ikke blitt backordered som mange andre inn her Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen som har peiling hvor lang tid d tar før MS store får på lager, står som backordered bestiller fra tyskland hadde vært fint med en ca mange uker ? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Noen som har peiling hvor lang tid d tar før MS store får på lager, står som backordered bestiller fra tyskland hadde vært fint med en ca mange uker ?Tipper i slutten av måneden Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 LUDOstore.no skal vist få inn XBO for salg onsdag neste uke. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Utrolig at enkelte klarer å bestille fra utenlandske webshoper, men samtidig ikke klarer å lese seg opp på ting som er svart på 164818174 ganger her inne fremdeles..! Lenke til kommentar
petboo Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 hvor lang tid pleier det å ta til dei får nye xboxer på lager(spania) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 hvor lang tid pleier det å ta til dei får nye xboxer på lager(spania) Det varierer veldig! Noen ganger et par dager, noen ganger et par uker. Er bare å følge med hver dag Det gjelder både tysk, spansk, franks osv 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det varierer veldig! Noen ganger et par dager, noen ganger et par uker. Er bare å følge med hver dag Det gjelder både tysk, spansk, franks osv fått den til neste helg hadde vært konge står som backordered på tyskland Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er det helt tomt for Day One Edition eller er det noen som har fått den (av de som har bestilt siste måneden)? Ikke sett den versjonen tilgjengelig noe sted utenom brukt på Amazon. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er det helt tomt for Day One Edition eller er det noen som har fått den (av de som har bestilt siste måneden)? Ikke sett den versjonen tilgjengelig noe sted utenom brukt på Amazon. Begynner nok å bli tomt nå. Har ikke sett denne på Microsoft Store på lenge, men Coolshop har den ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå