olehenri Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det skulle man tro, men det er ikke tilfelle. Den blir tatt med tilbake til UPS lageret. En kompis sin ble sendt med posten og skulle bli forsøkt utlevert før den ble levert og liggende på postterminalen i byen til han hentet den selv.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 En kompis sin ble sendt med posten og skulle bli forsøkt utlevert før den ble levert og liggende på postterminalen i byen til han hentet den selv.. Ja som sagt, om det er posten/bring som leverer så er det noe annet. Jeg trodde det var snakk om UPS. Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Bruker det å ta lang tid fra ups har gitt fra seg pakken til posten at du får opp noen hendelser på posten sin sporing? Står ingenting på posten sin sporing bortsett fra at de har fått melding om pakke. Min kom akkurat på døren fra Bring, mens sporingstjenesten til Posten/Bring hevder de ikke har mottatt pakken fra UPS engang. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Noen som vet om vi har mulighet til å få lastet ned Smartglass for Xbox One til Ipad? Det må sikkert lures til på noe vis etter som det ikke er tilgjengelig for oss enda. Edit: Glem det. Har fått lurt det til, så nå er den installert og jeg er klar Fremgangsmåte: You can create an iTune and App Store account without credit card details (pay special attention to #1 and #7) 1. Sign out of current Apple ID if you are sign-in to one. 2. Go to App Store and select a free app 3. Tap INSTALL APP 4. Create New Apple ID 5. Confirm Your Country 6. Agree with Terms and Conditions 7. Fill in your new Apple ID and Password (you must create a new Apple ID; don't use your old Apple ID) 8. Create and answer your secret question 9. Select NONE for Payment Method 10. Fill in Billing Address 11. Submit application for new Apple ID 12. Wait for verification email 13. When email arrive, verify your account 14. Start downloading your free apps Endret 18. desember 2013 av johnviggo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Pakken min var kjapt innom flere land, så har det vært bom stopp etter at den ankom Oslo. Ingen oppdateringer på et par dager. Hva skjer? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Hvorfor funker ikke live chat mer? Siden i går rundt 14:00 har jeg aldri kommet inn på live chat. Kommer bare opp at det ikke er noen ledige, og det skjer hver gang enda jeg er lynrask med å trykke hver gang den dukker opp... EDIT: Trikset var å bytte browser Endret 19. desember 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Min siste status er som følger: Oslo, Norway 12/19/2013 10:32 A.M. The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made. / Package will be delivered next business day. Snakket med UPS og det er posten som har overtatt pakken min. Hvis de ikke får levert den i morgen havner den på postkontoret. Da blir det ei fin helg Endret 19. desember 2013 av johnviggo Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Min har i over et døgn vært under transport til sentral i oslo. Kan bare glemme å få før jul. :/ Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Min har blitt kjørt fra Oslo til Bergen i natt og status er: leveres før kl. 16 Min leveres forresten med posten fra Oslo. Endret 19. desember 2013 av MariusZalo 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg bestilte en til på tirsdag etter jobb, den ble levert på jobben min for en time siden. Love it 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Latterlig lett å be om å få 30€ refund på xbox one ordreren med fifa. Sa bare at jeg ikke hadde nok kreditt igjen på mastercardet. Så tok en long shot og spurte om jeg kunne få pakken for 499€, og det var ikke no problem EDIT: Dette var fordi at betalingen min ikke gikk gjennom banken min via visa. Aner ikke hvorfor men... Sparte litt på det hvertfall Endret 19. desember 2013 av Deivid_1337 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Dette tok latterlig lang tid etter ankomst til Norge. Heller ingen oppdateringer. Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da har nok posten tatt over pakka di, og da går det i sneglefart. Prøv UPS sporingsnummeret ditt på posten sine sider, bare fjerne det første tallet (men dette visste du kanskje allerede.) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da har nok posten tatt over pakka di, og da går det i sneglefart. Prøv UPS sporingsnummeret ditt på posten sine sider, bare fjerne det første tallet (men dette visste du kanskje allerede.) Nei, det visste jeg ikke. Nå vet jeg ihvertfall at pakken har ankommet byen. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da er min i Trondheim, og med vanlig pakkepost ville jeg fått den på postkontoret imorgen. Men litt usikker på hvordan det blir med bedriftspakke. Og blir vist heller ikke kjørt ut på Lørdag. :/ Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Min er klar for utkjøring! Så glad for at jeg gjorde ferdig arbeidskravet igår. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 må først innrømme at jeg er lat. og nå som det er skrevet, hvordan er det å bruke norsk xbox live profil på one i dag? får man tilgang til alt eller sitter man med en boks uten tilgang på innhold? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Går helt fint. Må bare oppgi adresse i UK/Tyskland eller USA om du har tenkt å handle digitalt. Endret 1. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
heieple Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bestilte min i midten av november fra Amazon, Tyskland. Valgte standardlevering, og nå ligger den på tollageret i Oslo. Jeg trodde Amazon ville ta seg av tollen, så ville bare høre med dere om dette er riktig. Kanskje man måtte ta ekspresslevering for å få tollen inkludert i prisen? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg bestilte min fra amazon.co.uk den 21. desember. Fikk den på døren 30. desember:D Tydelig noe som ikke har gått helt etter planen på din bestilling. Høres veldig rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå