LarZen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Xbox One må aldri stå vertikalt, det er den ikke lagd for. Google it. Om du har et ødelagt drev, spill digitalt til norsk release, for så og reklamere. Om du har et drev som uansett ikke virker så har du ikke noe å tape på prøve noe som har løst problemet for noen. 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Scheduled delivery Thursday, 12/19/2013, By End of Day. Hvordan gjør de det om jeg ikke er hjemme når de kommer for å levere? Jeg er vel antagelig vis på jobb når de kommer. Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 de lever til din nabo hvis du ikke er hjemme, det gjorde de hos mig Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Ble nettopp oppringt om jeg var hjemme mellom 13:00 og 15:00, men sa at at jeg dessverre var på jobb. Da spurte de bare hvor jeg jobbet og kommer for å levere rett her på jobb O.o Endret 18. desember 2013 av Orpheo 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ok. Satser på at de ringer meg litt i forveien. Hjemmekontor ftw Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Bestilte en xbox seint på mandag, men fikk ingen ordrebekreftelse, ingen sendingsbekreftelse i går, og finner den heller ikke på ordrehistorikk.. Men ser på commerce siden at pengene er trekt... Har ikke hørt noe fra UPS idag enda.. Hmmm Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Scheduled delivery Thursday, 12/19/2013, By End of Day. Hvordan gjør de det om jeg ikke er hjemme når de kommer for å levere? Jeg er vel antagelig vis på jobb når de kommer. Det vanlige er vel at den kjøres til ditt lokale postkontor, så henter du den ut selv. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det vanlige er vel at den kjøres til ditt lokale postkontor, så henter du den ut selv. Det skulle man tro, men det er ikke tilfelle. Den blir tatt med tilbake til UPS lageret. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det skulle man tro, men det er ikke tilfelle. Den blir tatt med tilbake til UPS lageret. Bring tar over i Tromsø, så min erfaring er at den havner på Posten. Heldigvis. Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Min er fortsatt i Oslo og har vært der siden 07.30 tirsdag morgen. Den er nå på destination scan og bring har fortsatt ikke mottatt pakken. Må si det er dårlig at en pakke kan bruke 8 timer fra Nederland gjennom Köln og Malmø til Oslo, mens innad i Norge tar det dagevis. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Min ankom Oslo 06:40 i dag. Den skal ende opp i Trondheim Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Bring tar over i Tromsø, så min erfaring er at den havner på Posten. Heldigvis. Ja da blir saken en annen. Der har man fordelen ved å ikke bo innenfor en UPS rute da. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Så, til dere som allerede har fått en X1, er det noe spesielt jeg må gjøre for å få koblet til Xbox Live? Evt noe som må gjøres for at jeg skal få handlet spill fra Live? Er det noe som helst sperrer vi må komme oss rundt etter som X1 ikke er lansert i Norge enda? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Så, til dere som allerede har fått en X1, er det noe spesielt jeg må gjøre for å få koblet til Xbox Live? Evt noe som må gjøres for at jeg skal få handlet spill fra Live? Er det noe som helst sperrer vi må komme oss rundt etter som X1 ikke er lansert i Norge enda? Nei til alle de spørsmåla. Når du setter opp Xboxen, velg US Marketplace, gå så inn i Games&apps/Settings og ''Payment and Billing''. Fyll inn din vanlige addresseinformasjon/visakortinfo, men bruk California som stat, 90002 som postnr og 321 345 5432 som tlf nummer. Da kan du kjøpe billige digitale spill (rundt 370kr for standardversjonene). Endret 18. desember 2013 av SIR WOLFIE 87 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nei til alle de spørsmåla. Når du setter opp Xboxen, velg US Marketplace, gå så inn i Games&apps/Settings og ''Payment and Billing''. Fyll inn din vanlige addresseinformasjon/visakortinfo, men bruk California som stat, 90002 som postnr og 321 345 5432 som tlf nummer. Da kan du kjøpe billige digitale spill (rundt 370kr for standardversjonene). Ahhh. Tusen takk Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Xbox One må aldri stå vertikalt, det er den ikke lagd for. Google it. Om du har et ødelagt drev, spill digitalt til norsk release, for så og reklamere. Som Larzen sier så har man vel ikke noe å tape på å prøve. Xboxen er vel ikke lagd for å snus på hode å bli banket på heller. Uansett... Dette virket for meg. Snudde den på høyre side og etter å ha prøvd 3-4 ganger gikk platen inn uten ulyder, så da var det bare å snu den rett vei igjen så var alt i orden. Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nei til alle de spørsmåla. Når du setter opp Xboxen, velg US Marketplace, gå så inn i Games&apps/Settings og ''Payment and Billing''. Fyll inn din vanlige addresseinformasjon/visakortinfo, men bruk California som stat, 90002 som postnr og 321 345 5432 som tlf nummer. Da kan du kjøpe billige digitale spill (rundt 370kr for standardversjonene). Takk for denne. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har prøvd det, men funket ikke hva slags Ms store brukte du ? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Som Larzen sier så har man vel ikke noe å tape på å prøve. Xboxen er vel ikke lagd for å snus på hode å bli banket på heller. Uansett... Dette virket for meg. Snudde den på høyre side og etter å ha prøvd 3-4 ganger gikk platen inn uten ulyder, så da var det bare å snu den rett vei igjen så var alt i orden. Så lenge du slipper å ha den stående vertikalt hele tiden er det jo ikke noe problem. Men om du gjør det, gjør du neppe problemet noe bedre hvertfall. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Bruker det å ta lang tid fra ups har gitt fra seg pakken til posten at du får opp noen hendelser på posten sin sporing? Står ingenting på posten sin sporing bortsett fra at de har fått melding om pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå