Mala Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Statusen endret seg til In Transit delivery by end of day wednesday og til destination scan i Oslo. Var ingenting hos posten. Du fjernet første nummer/bokstav i sporingsnummeret? Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Du fjernet første nummer/bokstav i sporingsnummeret? Fjernet sikkert feil bokstav (vanskelig på den lille telefonskjermen) fikk det til når jeg sjekket nå når jeg kom hjem. Litt kjipt at Bring skal ta over, da jeg har kun negative erfaringer med de. Kan se langt etter å få pakken før jul. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 De fikk ihvertfall min fra Oslo til Haugesund og inn dørene her på samme dag, så der slo det til. Det er mer enn jeg kan si om tollpost og posten når de skulle frakte PS4 til meg.. Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei Da fikk jeg endelig Xboxen i hus, MEN disc drive problemer! Heldigvis har jeg ikke bestilt noen fysiske spill så det spiller ingen rolle enda. Har kjøpt spillene gjennom xboxen Men det vil ikke være noe problem for meg å levere den inn når den blir lansert i Norge for å få en ny en da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Prøvd trikset med å snu den på hodet og banke ca. Under der drevet er plassert? Sjekk YouTube! Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 De fikk ihvertfall min fra Oslo til Haugesund og inn dørene her på samme dag, så der slo det til. Det er mer enn jeg kan si om tollpost og posten når de skulle frakte PS4 til meg.. Men det vil vel ta litt lenger tid med tanke på at vi er så nære julen. Bring har ikke engang fått pakken fra UPS. Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Prøvd trikset med å snu den på hodet og banke ca. Under der drevet er plassert? Sjekk YouTube! Har prøvd det, men funket ikke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Men det vil vel ta litt lenger tid med tanke på at vi er så nære julen. Bring har ikke engang fått pakken fra UPS. Ja nå er det jo siste innspurt før jul, så er vel ikke rette tiden å være optimist nei Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg bestillte fra tyske Microsoft store i dag tidlig før jobb, og fikk sendingsbekreftelse og tracking på mail nå. Jippi Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har prøvd det, men funket ikke Aah synd Vet!!! Kjipt altså... Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Der er min omsider sendt. Kommer garantert nesten frem før jul, men blir liggende på et eller annet postkontor. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå er min i hus! - Bestilt fra MS Tyskland den 14. Desember. - Sendt den 16.Desember. - Motatt den 17. Desember. Ingen problemer! Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg kan ikke se å ha fått noe sendingsbekreftelse på epost enda, men det står sendt på siden og jeg har fått en link til ups tracking der. Oh happy day! Bestillte Fifa-bundle i går forresten Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fikk nettopp denne oppdateringen på UPS tracking information. The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made. Pakken er fortsatt oppført i Oslo (skal til Bergen). Begynner å bli rimelig forvirret av dette. 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er da ikke værre enn å ringe. Kun UPS kan gi deg et godt svar. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Har prøvd det, men funket ikke Prøvd å sette den på siden og putte inn ei plate? Lest at det kan gjøre susen også. Endret 17. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er da ikke værre enn å ringe. Kun UPS kan gi deg et godt svar. Må nok gjøre det i morgen. Tviler på at telefonsupport er åpen så sent. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Står på ups sine sider at jeg skal ha den på slutten av dagen den 23. Kan ikke love godt. :/ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Prøvd å sette den på siden og putte inn ei plate? Lest at det kan gjøre susen også. Xbox One må aldri stå vertikalt, det er den ikke lagd for. Google it. Om du har et ødelagt drev, spill digitalt til norsk release, for så og reklamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå