bermar Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fikk bekreftelsen min nå nettopp jeg også! Lurte på en ting. Bestilte min fra nettbutikken til Irland, noe som betyr at veggstøpselet ser litt annerledes ut. Noen som veit om det bare går an å bytte ut selve strømkabelen til Xbox One med den jeg har fra Xbox 360. Altså ikke selve power adapteret, men kabelen inn mot veggen. Ser ut som de har samme plugg i selve power adapteret. Det sparer meg evt. turen ned på Clas Ohlson for å kjøpe en overgang. Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Så du mener den kan være sendt, bare at bekreftelsen kommer senere? Har lest om flere som ikke har fått bekreftelse før pakken kom på døren engang. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Vil det registreres på ms sine sider uansett? Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Vil det registreres på ms sine sider uansett? Det vet jeg ikke. Med mindre ordren din er blitt endret til restnotert kommer de nok til å sende den i morgen. Min Day One Edition ble endret ganske fort til restnotert når folk her på forumet fortalte at de fikk sin shippingbekreftelse. Endret 16. desember 2013 av GeneralKenobi Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg fikk sporingsnummeret mitt kl 18.30 Bestilte freedag 13 desember Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da er min In Transit med forventet levering mot slutten av morgendagen. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har oversatt ms tyskland sine sider til norsk. Og på status står det bare edit? Kjenner jeg er litt irritert på den løken på kundeservice som kunne fortelle meg at det ville bli sendt idag. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fikk bekreftelsen min nå nettopp jeg også! Lurte på en ting. Bestilte min fra nettbutikken til Irland, noe som betyr at veggstøpselet ser litt annerledes ut. Noen som veit om det bare går an å bytte ut selve strømkabelen til Xbox One med den jeg har fra Xbox 360. Altså ikke selve power adapteret, men kabelen inn mot veggen. Ser ut som de har samme plugg i selve power adapteret. Det sparer meg evt. turen ned på Clas Ohlson for å kjøpe en overgang. Har vært nevnt her en rekke ganger, men ja - du trenger bare en helt standard "PC-strømledning". Også kalt IEC-plugg. Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da er min In Transit med forventet levering mot slutten av morgendagen. Samme her Lenke til kommentar
ExpLiciT Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Hei! jeg handlet en fra MS frankrike fredag. hvordan blir det med strømkontakten derfra? noen som har en fra frankrike? fikk også beskjed om at min er fremme Onsdagsmorgen.. fader så fort de behandler ordrer Endret 16. desember 2013 av ExpLiciT Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har oversatt ms tyskland sine sider til norsk. Og på status står det bare edit? Kjenner jeg er litt irritert på den løken på kundeservice som kunne fortelle meg at det ville bli sendt idag. Om statusen ikke er oppdatert til backordered/restnotert i morgen har den mest sannsynlig enten blitt sendt i dag uten at du fikk bekreftelse eller blir sendt i morgen. Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Bestilte i går rundt 12 tiden, enda ikke fått sporingsnummer FYI Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Sendt i går kveld, og ligger allerede i Oslo. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Der kom xbox 2 og 3 MS Store skuffer aldri. Levering dagen etter fra nederland er sterkt! Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Her står det ennå at orderen vil bli behandlet. Ser dårlig ut med tanke på xbone til jul... Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Her står det ennå at orderen vil bli behandlet. Ser dårlig ut med tanke på xbone til jul... Neida! Stod klart og tydelig på bestillingen at vi skulle få det før jul liker å være optimistisk.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Husk at om den blir som sendt på torsdag så kommer den på fredag. Så ingen grunn til panikk enda Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Neida! Stod klart og tydelig på bestillingen at vi skulle få det før jul liker å være optimistisk.. Om det blir sendt idag kommer den fort nok frem til Oslo, problemet er fra Oslo til Brønnøysund der jeg befinner meg. Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Om det blir sendt idag kommer den fort nok frem til Oslo, problemet er fra Oslo til Brønnøysund der jeg befinner meg. Ah.. da blir det hakke værre.. Noen som vet når posten tar juleferie? Er den i Oslo i løpet av i morgen, så er det fortsatt muligheter antar jeg. Maks 2-3 døgn fra Oslo? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ah.. da blir det hakke værre.. Noen som vet når posten tar juleferie? Er den i Oslo i løpet av i morgen, så er det fortsatt muligheter antar jeg. Maks 2-3 døgn fra Oslo? Garanter før jul garantien av posten gikk ut i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå