johnviggo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bestilte det samme idag på ms store tyskland. Han på kundeservice garanterte at jeg skulle ha den til jul da. Krysser fingrene for det. Hvordan får du bestillt? Jeg prøver meg på siden deres men får bare "Nicht vorrätig", som betyr "Ikke på lager"... Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvordan får du bestillt? Jeg prøver meg på siden deres men får bare "Nicht vorrätig", som betyr "Ikke på lager"... http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 Den versjonen med fifa 14 som er inne Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvordan får du bestillt? Jeg prøver meg på siden deres men får bare "Nicht vorrätig", som betyr "Ikke på lager"... http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 Der fikk jeg bestilt iallefall. Over til noe helt annet. Heter du John Viggo? Ja får virkelig håpe det Hvilket land sitt kundeservice pratet du med? Den tyske. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 Der fikk jeg bestilt iallefall. Over til noe helt annet. Heter du John Viggo? Den tyske. Vielen Dank für Ihren EinkaufTAKK! Ja, jeg heter det. Godt tippet Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Vielen Dank für Ihren EinkaufTAKK! Ja, jeg heter det. Godt tippet Syntes bare det var godt gjort, med tanke på at jeg heter Jon Wiggo. 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hehe... Grattis med rimelig rått navn Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hehe... Grattis med rimelig rått navn Hehe! Ditto! Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Så deilig å endelig kan glede seg til å få en Xbox One igjen. Hadde helt mistet motet en stund. Dette blir topp. Det er sikkert diskutert tidligere, men er det spesielle hensyn jeg må ta / noe spesielt jeg må tenke på nå som jeg har handlet en fra Tyskland? Får jeg handlet spill fra Xbox Live selv om jeg har en norsk live-konto? Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvor bor du? Og når ble den sendt? Var det express shipping? Bor rett utenfor Oslo, den ble sendt den 13 og valgte ingenting for shipping. Fikk ingen valg for shipping heller. Den kom for to timer siden, men har lovet dama å ikke åpne før jul :/ Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Bestilte det samme idag på ms store tyskland. Han på kundeservice garanterte at jeg skulle ha den til jul da. Krysser fingrene for det. Ikke for å knuse noe håp men har hatt fortløpende kontakt med MS i Tyskland den siste uka og de har lovet meg at jeg skulle motta mine 2 kontrollere før jul (bestilt 11.des) men i dag var de veldig tvilende til at de ville klare det selv om de har de på lager så når jeg sa at jeg vurderte å bestille fra en annen side var de kjappe med det at jeg kunne jo bare avbestille fra dem... De lover og lover men de som sitter på livechat'n kommuniserer ikke med de på lageret så det er bare synsing og antakelser dessverre Men håper jeg tar feil Endret 16. desember 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bor rett utenfor Oslo, den ble sendt den 13 og valgte ingenting for shipping. Fikk ingen valg for shipping heller. Den kom for to timer siden, men har lovet dama å ikke åpne før jul :/ Da var det express de på live chat sa at bare day one edition hadde express, men da tar de feil. De på support har jo null peiling... Lenke til kommentar
1Rub1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 jlarssen: Mulig det er jeg som har vondt for det men, hvor i alle dager finner du chat på den tyske siden ? Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 jlarssen: Mulig det er jeg som har vondt for det men, hvor i alle dager finner du chat på den tyske siden ? Om det er noen i kundeservice tilgjengelig, kommer det frem en link helt øverst og midt på siden. Til venstre for "kontakt" eller hva det står til dere. Har oversatt den.. Håper det gav mening og at du forstod det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Flere som ikke har fårt sendingebekreftelse til nå i dag? Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Flere som ikke har fårt sendingebekreftelse til nå i dag? Jeg har ikke fått ennå. Står bare at orderen vil bli behandlet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Flere som ikke har fårt sendingebekreftelse til nå i dag? Jeg bestilte på en sødags kveld, og fikk sendingsbekreftelse klokken 2200 mandags kvelden husker jeg, så det er mulig det skjer ting utover kvelden Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Xboxene blir sendt med super saving express seint ikveld (22-23ish) og er i norge i morgen de i oslo område får vel sin i morgen, resten må vente på bring Ups kjører lengre enn Oslo.. Fra den ble sendt for meg fra Eindhoven tok det 13t30 min før den var på døra mi med ups på Lillehammer. Lenke til kommentar
1Rub1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Om det er noen i kundeservice tilgjengelig, kommer det frem en link helt øverst og midt på siden. Til venstre for "kontakt" eller hva det står til dere. Har oversatt den.. Håper det gav mening og at du forstod det. Fant ut av det nå, takk For de som er interessert: bestilte fra tyske microsoft store 13/12, fikk beskjed på chat at den blir sendt imorgen eller onsdag. :S Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fant ut av det nå, takk For de som er interessert: bestilte fra tyske microsoft store 13/12, fikk beskjed på chat at den blir sendt imorgen eller onsdag. :S Leser bare utsettelser. ;/ Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Fant ut av det nå, takk For de som er interessert: bestilte fra tyske microsoft store 13/12, fikk beskjed på chat at den blir sendt imorgen eller onsdag. :S Fikk selv beskjed om at den skal bli sent i dag. Bestilte også 13/12. Edit: På chat altså, ikke noe ordrebekreftelse enda. Endret 16. desember 2013 av GeneralKenobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå