GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Takk skal du ha, fant det! Noen ide om hvor lang tid det tar? Den sendes nok ikke før på mandag tror jeg. Etter det avhenger det veldig av hvor du befinner deg i landet. Bor du i et område UPS har rute vil det ikke ta mange dagene tror jeg. Om derimot Bring skal levere varen videre fra UPS til deg så kan det ta en stund. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Den sendes nok ikke før på mandag tror jeg. Etter det avhenger det veldig av hvor du befinner deg i landet. Bor du i et område UPS har rute vil det ikke ta mange dagene tror jeg. Om derimot Bring skal levere varen videre fra UPS til deg så kan det ta en stund. Bor i Østfold. Det er rett som det er at jeg ser UPS bilene kjøre rundt her + at UPS har hentet en defekt iPhone hos meg før. Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Bor i Østfold. Det er rett som det er at jeg ser UPS bilene kjøre rundt her + at UPS har hentet en defekt iPhone hos meg før. Da skal det ikke ta mange dagene etter den er sendt. Kompis av meg fikk den 2 dager etter den var sendt, men mener jeg har lest om folk som har fått den dagen etter den ble sendt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har du UPS dekning får du den dagen etter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har bestilt to fra 30. november fra den tyske. Har ikke skjedde en dritt. Håper ikke vi må vente ekstra fordi vi bestilte day one edition. Høres idiotisk ut å legge ut Day One Edition om den egentlig ikke er på lager. Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg bestillte en nå ettersom MS Store Tyskland hadde noen med Fifa 14 inne. Noen som vet hvor jeg kan se bestillingen? Har fått mail med bekreftelse samt pengen er trekt, men finner ikke bestillingen noen sted. Om noen er intressert i Fifa 14 bytter jeg det gjerne i noe annet. Jeg får COD ghosts når jeg får xboxen. Bytter gjerne til FIFA da, men vet ikke når jeg får den Dama påstår det er julegave så mulig ikke før i romjula. Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Høres idiotisk ut å legge ut Day One Edition om den egentlig ikke er på lager. De hadde den på lager, men det var nok flere som bestilte enn de hadde konsoller og fikk ikke gjort produktet utilgjengelig i nettbutikken i tide. Bestillingen ble da restnotert. Jeg antar dog at de som bestilte Day One Edition uten å få den sendt i forrige pulje vil bli tilbudt/tilsendt den vanlige utgaven. Endret 14. desember 2013 av GeneralKenobi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Om de sender konsollene på mandag har jeg lite håp om å få min før jul. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Om de sender konsollene på mandag har jeg lite håp om å få min før jul.Om de sender på mandag, er de fremme på tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg får COD ghosts når jeg får xboxen. Bytter gjerne til FIFA da, men vet ikke når jeg får den Dama påstår det er julegave så mulig ikke før i romjula. Jeg er med på den, selvom jeg ikke er mye Call of Duty fan så velger jeg heller det fremfor Fifa. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Om de sender på mandag, er de fremme på tirsdag eller onsdag Da er den forhåpentligvis i Oslo, men så er den for min del nødt å komme seg til Tromsø midt i julestria. Tviler på at det går. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Da er den forhåpentligvis i Oslo, men så er den for min del nødt å komme seg til Tromsø midt i julestria. Tviler på at det går. Burde uansett være fremme før helga, det er tross alt Express levering. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har du UPS dekning får du den dagen etter Om de sender på mandag, er de fremme på tirsdag eller onsdag Burde uansett være fremme før helga, det er tross alt Express levering. Når jeg nå nettopp bestillte en til, så var det nå UPS standard service, ikke express slik som sist. Veit ikke om det tar veldig mye lengre tid, men det går sikkert noe saktere. Fikk dere andre fortsatt express når dere bestilte denne runden? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Når jeg nå nettopp bestillte en til, så var det nå UPS standard service, ikke express slik som sist. Veit ikke om det tar veldig mye lengre tid, men det går sikkert noe saktere. Fikk dere andre fortsatt express når dere bestilte denne runden? Står alltid at det et standard, men det er express Bare vent til du får sporingen Endret 15. desember 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ok, la nemlig ikke merke til hva som faktisk stod der sist Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Microsoft har egen avtale med UPS, så alle pakker er Express. De skal rett og slett frem så fort som mulig, innenfor UPS sin rute. Om du bor på ett område hvor f.eks posten må ta over, kan det bli værre nå i julestria kanskje. Lenke til kommentar
bermar Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Så de nettopp hadde fått inn en del Xbox One bundla med Call of Duty: Ghosts eller FIFA 14, i hvertfall fra den Irske nettbuttiken. Kan vel kanskje lønne seg å hive seg rundt hvis man ønsker å få den før jul. Kjørte på og bestilte en med Ghosts med en gang. Har egentlig ingen interesse av selve spillet, men de var utsolgt for de utgavene som ikke var bundla med spill. Håper jeg får den i løpet av uka uansett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Får se om det kommer inn en sendingbekreftelse i løpet av dagen. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Snakket med kundeservice hos ms store tyskland nå om orderen jeg la inn på day one edition den 30.11. Det var ikke kommmet inn på lager ennå og kunne ikke si sikkert når den kom. Men sa at jeg kunne bytte til den versonen de har på lager nå for å være sikker på å få den før jul.Så den skulle bli sendt idag. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg skal en tur til Tyskland i Januar. Er det bare å løpe og kjøpe hvis de har den i en butikk ? Dersom boxen tar kvelden senere, hvordan er det da med support ? Spiller det noen rolle om den er kjøpt i Norge eller Tyskland ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå