deleder Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) http://www.microsoftstore.com/store/mseea/de_AT/html/pbPage.PDP/ThemeID.30303100/productID.285170000 Her kan man bestille nå. Lover levering før jul. Edit: ser ut som det var det de hadde å tilby Endret 8. desember 2013 av deleder Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei! Har et spørsmål, og håper noen kan komme med et bra svar siden jeg aldri får tak i kundeservice hos ms tyskland. Den 30.11 var det mulig å bestille xbone day one edition + fifa 14, så jeg bestilte i full fart og pengene ble trekt fra min konto med en gang. Men siden da har det ikke skjedd noe som helst, står at orderen vil bli behandlet. Er det flere som bestilte da som har hørt noe? Vil det komme inn flere first edition? Kan hende det blir litt synsing, men det går bra. For nå har jeg null snøring. :/ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg bestilte samme dag. Det ryktes at Microsoft selv får inn på lager mellom 8.-12. Utsendelse skal skje etter det. Tror det er bare å smøre seg med tolmodighet. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hei! Har et spørsmål, og håper noen kan komme med et bra svar siden jeg aldri får tak i kundeservice hos ms tyskland. Den 30.11 var det mulig å bestille xbone day one edition + fifa 14, så jeg bestilte i full fart og pengene ble trekt fra min konto med en gang. Men siden da har det ikke skjedd noe som helst, står at orderen vil bli behandlet. Er det flere som bestilte da som har hørt noe? Vil det komme inn flere first edition? Kan hende det blir litt synsing, men det går bra. For nå har jeg null snøring. :/ De sa til meg at 95% av bestillingene 30nov kommer i løpet av desember, mens de 5% fikk før, altså rett etter bestilling (jeg var en av de heldige). Dette har de sagt til meg ett par ganger Endret 8. desember 2013 av olehenri 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Coolshop skal visstnok få inn Xbox One Day One Edition med FIFA 14 den 10. desember. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 https://www.coolshop.com/no/catalog/product/86637-xbox-one-console-european-day-1-fifa-14-edition Det var stivt. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 https://www.coolshop.com/no/catalog/product/86637-xbox-one-console-european-day-1-fifa-14-edition Det var stivt. Ja, men jeg betaler heller litt mer for norsk garanti. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, men jeg betaler heller litt mer for norsk garanti. Eg kjøpte fra Tyskland. Registerte konsollen på xbox.com, garanti til 2017. Bare å registere konsollen så har man full garanti Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, men jeg betaler heller litt mer for norsk garanti. Det er ikke verdt å betale 1500 kroner for å få garanti lengre enn 2017. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du får ikke lengre garanti om du bestiller fra Coolshop, ettersom du som Norsk statsborger må vente til konsollen har release i Norge før du kan bruke returservicen for Xbox One. Så uansett om du bestiller fra Coolshop eller MS Store DE har du akkurat like lang garanti. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du får ikke lengre garanti om du bestiller fra Coolshop, ettersom du som Norsk statsborger må vente til konsollen har release i Norge før du kan bruke returservicen for Xbox One. Så uansett om du bestiller fra Coolshop eller MS Store DE har du akkurat like lang garanti. Ting går litt fort i svingene her. Det han sikter til er sikkert 5-års reklmasjonsrett for forbrukere nedfelt i "Lov om forbrukerkjøp" §27, 2. ledd. Lenke til kommentar
esp :v Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 http://www.microsoftstore.com/store/mseea/de_AT/html/pbPage.PDP/ThemeID.30303100/productID.285170000 Når regner dere med at den kommer inn på lager? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Man mister kanskje ikke garanti, men man mister reklamasjonsrett! Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Prøv den spanske microsoft store og! De var kjempeflinke! fikk den 3 dager etter jeg bestilte (Bor i nord- norge) De hadde tilogmed tatt seg bryet med å oversette kvitteringen som fulgte med xboxen til norsk ettersom jeg var nordmann Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg bestilte forrige fredag fra tyskland, å xboxen kom først i dag til tromsø Posten som er utolig treg Gleder meg tll i morgen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Bestilte fra Spania denne gangen på fredag, da de plutselig hadde lagt Day One edition for salg igjen, men usikker på om de faktisk har flere på lager. Blir spennende å se om de sender noe imorgen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Ting går litt fort i svingene her. Det han sikter til er sikkert 5-års reklmasjonsrett for forbrukere nedfelt i "Lov om forbrukerkjøp" §27, 2. ledd. Cool-shop er forpliktet til å gi deg samme reklamasjonstid. Men, dæven! De kan å ta seg betalt! Like greit å bestille fra Tyskland, da! Endret 8. desember 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei! Har et spørsmål, og håper noen kan komme med et bra svar siden jeg aldri får tak i kundeservice hos ms tyskland. Den 30.11 var det mulig å bestille xbone day one edition + fifa 14, så jeg bestilte i full fart og pengene ble trekt fra min konto med en gang. Men siden da har det ikke skjedd noe som helst, står at orderen vil bli behandlet. Er det flere som bestilte da som har hørt noe? Vil det komme inn flere first edition? Kan hende det blir litt synsing, men det går bra. For nå har jeg null snøring. :/ Bestilte samme pakke, samme dag som deg. Og jeg har heller ikke hørt noen ting. Har til og med fått pengene tilbake på konto! Men bestillingen er fortsatt gyldig inne på min profil på ms store tyskland sine nettsider. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Cool-shop er forpliktet til å gi deg samme reklamasjonstid. Men, dæven! De kan å ta seg betalt! Like greit å bestille fra Tyskland, da! Jepp, det stemmer. Hvis det stemmer at man har garanti til 2017, er det ikke verdt å kjøpe av Cool-Shop for 1500 ekstra for to års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Bestilte samme pakke, samme dag som deg. Og jeg har heller ikke hørt noen ting. Har til og med fått pengene tilbake på konto! Men bestillingen er fortsatt gyldig inne på min profil på ms store tyskland sine nettsider. Fått pengene tilbake på konto jeg også nå. ? Står at xbone er restnotert og orderen vil bli behandlet?? Kan og søke om retur om jeg ønsker det. Så håper nå at orderen er aktiv og jeg får den før jul nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå