Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Er nok du som hiver ut feilinformasjon her samco smile.png

Det blir som sagt tidligere akkurat som å bestille fra Apple. Man betaler alt der og da, og Apple ordner med MVA, og alt det tullet der, og det kommer rett hjem til deg uten noe ekstra utgifter smile.png

Men bestiller man fra andre steder (som f.eks Game) vil MVA og andre utgifter komme i tillegg.

Så dere som vil ha Xbox i Nov/Des! Bestill! smile.png I did!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er One bestillt fra ms tyskland.

Thunderbird mente bekreftelsen på mail var spam, så pass på.

Har tidligere bestillt fender gitaren til rockband fra tyskland, de ordnet også norsk mva, slik at pakken kom hjem i posten uten noe mere tull/toll/mva/avgifter.

Anbefaler flere å bestille fra ms tyskland, ingen vits å sitte vente til 2014

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått beskjed om at

die folgenden von Ihnen bestellten Artikel sind momentan nicht verfügbar und wurden als Nachlieferung vermerkt.

Så ser ut som ms tyskland er tomme for XBone?

Har andre bestillt uten å få denne beskjeden?

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått beskjed om at

Så ser ut som ms tyskland er tomme for XBone?

Har andre bestillt uten å få denne beskjeden?

Fikk den selv, men er vel fordi varen ikke er klar til å sendes ut enda/ eller ikke er utgitt.

Står at Day One Edition som er bestilt, og det er kun første utsendelse som får den så.

Lenke til kommentar

Får bare "Es tut uns Leid! Es ist etwas schief gelaufen. Während wir uns mit der Behebung des Problems beschäftigen, klicken Sie bitte auf die Taste „Zurück“ Ihres Browsers, oder aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut." når leverings- og betalingsinformasjonen er valgt.

"Vi beklager! Det er noe gikk galt. Mens vi er opptatt med å fikse problemet, kan du klikke på "Tilbake"-knappen i nettleseren eller oppdatere siden og prøv igjen." iflg Google Translate.

Lenke til kommentar

Får bare "Es tut uns Leid! Es ist etwas schief gelaufen. Während wir uns mit der Behebung des Problems beschäftigen, klicken Sie bitte auf die Taste „Zurück“ Ihres Browsers, oder aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut." når leverings- og betalingsinformasjonen er valgt.

"Vi beklager! Det er noe gikk galt. Mens vi er opptatt med å fikse problemet, kan du klikke på "Tilbake"-knappen i nettleseren eller oppdatere siden og prøv igjen." iflg Google Translate.

Gjorde det for meg også da jeg valgte paypal, men funket med bankkort som allerede lå inne på xbox kontoen min

Lenke til kommentar

Status: BackOrdered

Vorbestellung Versand in Schachtel

Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.
Men får den nok tidligere enn om jeg bestiller i norsk butikk.

Alle har vel den statusen? Eller hva har dere andre som status på bestillingen?

Lenke til kommentar

Da er One bestillt fra ms tyskland.

Thunderbird mente bekreftelsen på mail var spam, så pass på.

Har tidligere bestillt fender gitaren til rockband fra tyskland, de ordnet også norsk mva, slik at pakken kom hjem i posten uten noe mere tull/toll/mva/avgifter.

Anbefaler flere å bestille fra ms tyskland, ingen vits å sitte vente til 2014

Hvorfor er det ingen vits å vente til 2014? De slutter ikke å støtte Xbox 360 i mellomtiden, og vi som venter får med gratis spill.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen vits å vente til 2014? De slutter ikke å støtte Xbox 360 i mellomtiden, og vi som venter får med gratis spill.

Et gratis spill gjør det verd å vente 5 måneder? Absolutt ikke, kan skjønne at dem som ikke har penger er villig til å vente i mange måneder for å få et gratis spill. Xbox 360 er ekstremt mye dårlige enn Xbox One. Bare se på henholdsvis Fifa og Bf4. To helt forskjellige spill fra Xbox 360 til Xbox One. Er opp til hver enkelt å vente men at man venter så mange måneder for å få et gratis spill er nok ikke grunnen for de fleste for å vente.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er det viktigere å få tax i Xone fortere, enn eventuelle gratisspill jeg kanskje ikke ville kjøpt uansett.

Når jeg kan få Xone fortere fra tyskland, uten å måtte betale mer enn 4K, var valget lett.

360 er gammel, og når jeg spille på 90" synes dette godt. (ønsker ingen pc vs konsoll diskusjon)

Jeg er ofte villig til å betale mer for å få ting fortere.

Skjønner andre kan ha andre prioriteringer, men jeg er ikke i tvil.

Lenke til kommentar

Et gratis spill gjør det verd å vente 5 måneder? Absolutt ikke, kan skjønne at dem som ikke har penger er villig til å vente i mange måneder for å få et gratis spill. Xbox 360 er ekstremt mye dårlige enn Xbox One. Bare se på henholdsvis Fifa og Bf4. To helt forskjellige spill fra Xbox 360 til Xbox One. Er opp til hver enkelt å vente men at man venter så mange måneder for å få et gratis spill er nok ikke grunnen for de fleste for å vente.

Nei, gratis spill og full norsk garanti. I mellomtiden kommer det mye bra til Xbox 360.

5 måneder? Om konsollen kommer i januar er det knapt to måneder forskjell.

Lenke til kommentar

Nei, gratis spill og full norsk garanti. I mellomtiden kommer det mye bra til Xbox 360.

Har det blitt bekreftet noen dato?

Jeg tar ikke sjansen på at 2014 = januar 2014

Vi som bestiller fra tyskland får dårligere garanti enn norsk.

Jeg tar sjansen og håper MS har lært, selv om min 360 har dødd 4 ganger.

Lenke til kommentar

Snakket med en kamerat fra Sverige, Mars sa han til meg. Full norsk garanti? Er forsatt garanti om man kjøper fra Tyskland eller andre lang. Selvsagt kortere men i mitt tilfelle skal eg kjøpe den Norske versjonen også men den Tyske blir enngave til nivøen min

Lenke til kommentar

Kan ikkje berre folk få lov å bestille Xbox One frå Tyskland om dei vil? Dette er ein tråd for diskusjon rundt import av konsollen. Det er ikkje nødvendig å ha denne type innlegg på kvar einaste side i tråden.

Opprett heller tråden "Derfor er det dumt å importere Xbox One".

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...