Madridista1212 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Den har bare med å komme i morgen!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Den har bare med å komme i morgen!! Ikke umulig. Hadde samme melding som deg, men bruk sporingsnummer et på posten.no, bare ta bort første bokstav i nummeret Var en gledelig følelse når jeg først ble skuffa av en dags forskyvning, for og så spore på posten og se at den skulle bli levert til rett dag likevel Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja sporer den på posten nå Ikke noe nytt Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei, du må ikke det med mindre du vil legge inn et VISA-kort for å kjøpe billige spill fra US marketplace. Du mister ingenting når den har release i Norge, da hadde det blitt et veldig oppstyr siden MS allerede har sagt at det er helt trygt å importere for oss i Norge og andre land der XB1 ikke er blitt lansert enda. Har ikke skiftet Visa, skiftet betaling på nettsiden til Paypal og det funket fint Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Noen som har bestilt fra den franske? Står at de sendes inne 16. Desember, men kan ikke vente så lenge Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 sitter å vuderer om jeg skal bestille fra den franske. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Noen som har bestilt fra den franske? Står at de sendes inne 16. Desember, men kan ikke vente så lenge Bestilte 3. Ikke hørt noe. Rykter sier de får inn 8-12. på lager og blir sendt deretter Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ikke bruk den franske! Bruk den spanske! gjorde det på mandags kveld! de sente morgen etterpå Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Slik jeg forstår det er det ikke mulig å bestille Xbox One fra den franske, spanske, irske eller tyske MS store lenger. De som ikke har bestilt må nok vente til de får inn på lager igjen, og der står det nok mange allerede restnotert. Lenke til kommentar
Fjomsen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Slik jeg forstår det er det ikke mulig å bestille Xbox One fra den franske, spanske, irske eller tyske MS store lenger. De som ikke har bestilt må nok vente til de får inn på lager igjen, og der står det nok mange allerede restnotert. Ja, jeg bestilte fra den franske og da var det utsolgt alle andre steder. Jobbe jobbe jobbe, sove jobbe, jobbe sove frem til jeg får xboxen gitt. Så langt har alle planene mine gått rett i dass Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Utsolgt i Frankrike nå også. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Bestilte av Irland på tirsdag og jeg fikk den i dag! Super fornøyd! Nå skal det testes! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 spør kjapt her. Har ei venninne som skal være snill og kjøpe xbone til sin kjæreste.(man blir missunnelig ja, vet....) Noen som vet om butikker i utlandet som har den inne nå/ til jul? trenger ikke nødvendigvis å være day one.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er dessverre utsolgt i alle land for øyeblikket. Eneste mulighet er nok finn. 1 Lenke til kommentar
esp :v Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er det lurt å bestille xbox one ifra tyskland eller noe sånt? Orker bare ikke å vente helt til 2014 med at det skal komme til Norge, jeg vil jo helst ha det her til jul. Lenke til kommentar
esp :v Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Den har bare med å komme i morgen!! Har du et bra nettsted der jeg kan bestille xbox one? og den kommer vell før jul? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) De fleste som har den allerede har kjøpt fra Tyskland.. Microsoft Store Endret 7. desember 2013 av olehenri Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har du et bra nettsted der jeg kan bestille xbox one? og den kommer vell før jul?Bare sjekk microsoft storeDen tyske,spanske osv Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Noen som har kjøpt Battlefield 4 Premium på Xbox One for så å spille det på Xbox 360 etterpå? (Har mange kompiser som kun har 360 enda og Premium er jo billigere på Makerplace US på One) Veit jo at hvis man kjøper til på 360 så får man med Premium over. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) G2play.net selger nå 13.mnd Xbox live for 276 kr Endret 7. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå