Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benyttet meg av Microsofts tyske nettbutikk. Gjennomførte kjøpet på mandag, og mottok Xboxen på døren i dag. :) I mitt tilfelle gjaldt dette levering til Haugesund på vestlandet. Betalte 4200,-

 

Anbefales på det sterkeste. Trygt, raskt og sikkert.

 

 

Bestilte nettopp en Xbox One fra Tyske MS store også.4200,- trukker rett fra konto. Hvor er det en kan se ordre statusen hen?

Lenke til kommentar

 

 

Bestilte nettopp en Xbox One fra Tyske MS store også.4200,- trukker rett fra konto. Hvor er det en kan se ordre statusen hen?

Først og fremst bør du laste ned Google Chrome, da denne gir muligheter for direkte oversettelse til engelsk etc. Lettere å forstå. :wee:

 

https://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/DisplayAccountOrderListPage/

Skal ligge info her. Merk at hele prosessen tar så kort tid at det nesten ikke er noe poeng å ligge klistret til PC-skjermen for å følge endringer i ordrestatus osv.

Endret av Argonyon
Lenke til kommentar

 

Er det noen sted en faktisk kan se lager statusen? Kjøpte Xbox One + Fifa 14 bundelen for 1 time siden.

Står inne i selve nettbutikken, der du har mulighet til å legge konsollen i handlekurven. Så "Out of stock" en del før jeg fikk bestille, men de får tilsynelatende inn nye leveranser hele tiden.

 

Man har ikke mulighet til å putte konsollen i handlekurven når den er listet som utsolgt. Så lenge du har fått gjennomført kjøpet kan du være trygg på at de har en konsoll reservert til deg.

Endret av Argonyon
Lenke til kommentar

Står inne i selve nettbutikken, der du har mulighet til å legge konsollen i handlekurven. Så "Out of stock" en del før jeg fikk bestille, men de får tilsynelatende inn nye leveranser hele tiden.

 

Man har ikke mulighet til å putte konsollen i handlekurven når den er listet som utsolgt. Så lenge du har fått gjennomført kjøpet kan du være trygg på at de har en konsoll reservert til deg.

 

 

Konge, takk for hjelpen. Basserte meg på tysk ferdighetene fra Gymnaset, samt "google translator". Så resultatet for stå. Men betryggende å vite det. Fikk aldri vite noe lagerstatus. Fikk akkurat en kvittering på mail, og at ordren er under behandling.

 

Forresten. Vet du om det fungerer å kjøpe spill digitalt via marketplace, eller om Norge er sperret, siden vi offisielt ikke er støttet for release ennå.

Lenke til kommentar

 

 

Konge, takk for hjelpen. Basserte meg på tysk ferdighetene fra Gymnaset, samt "google translator". Så resultatet for stå. Men betryggende å vite det. Fikk aldri vite noe lagerstatus. Fikk akkurat en kvittering på mail, og at ordren er under behandling.

 

Forresten. Vet du om det fungerer å kjøpe spill digitalt via marketplace, eller om Norge er sperret, siden vi offisielt ikke er støttet for release ennå.

Mange her inne som har gjennomført kjøp av digitale spill via den amerikanske eller engelske marketplace. Man må visstnok legge til amerikansk postnummer etc når man putter inn kredittkortinformasjon. Da skal man kunne handle til svært gode priser. Hørte snakk om 375,- pr. spill.

 

Har min xbox stilt inn til amerikansk marketplace atm, men spiller med norsk gamertag/profil. Dette gjør at enkelte apps er sperret, pga. ip-adresse. Men spill skal gå bra så lenge kredittkortet blir lagt inn med falskt postnummer. Noen amerikanske stater har visstnok en mer gunstig skattepolitikk enn andre, som kan få invirkninger for kjøp av digitale spill. Noen som nevnte postnummer fra California som ideelt.

Endret av Argonyon
Lenke til kommentar

For pokker da! Prøver å bestille men får alltid denne:

"

Bei der Bearbeitung Ihrer Bestellung ist ein Problem aufgetreten. Schließen Sie den Internetbrowser und senden Sie Ihre Bestellung erneut in einem neuen Browserfenster. Falls weiterhin Probleme auftreten, wenden Sie sich an den Kundendienst, um die Bestellung abzuschließen.
Fehlercode:0 "

 

 

 

Både med bankkortet og paypal..

 

 

 

 

EDIT: Never mind, Day One + Fifa kjøpt :)

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...