GreenEye Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da var konsollen i hus! #glede Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Fungerer ikke Xbox One sammen med canal digital parabol tuner? Eller må jeg endre noe på setup'n på tuneren? Får ikke opp noe bilde på konsollen Ikke at det er krise før den blir lansert her til lands Endret 29. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fungerer ikke Xbox One sammen med canal digital parabol tuner? Eller må jeg endre noe på setup'n på tuneren? Får ikke opp noe bilde på konsollen Ikke at det er krise før den blir lansert her til lands Hørt flere som har har problemer med canal digital. Er muligens en feil som kommer til å bli fikset innen norsk release. Funker fint med Get Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fungerer ikke Xbox One sammen med canal digital parabol tuner? Eller må jeg endre noe på setup'n på tuneren? Får ikke opp noe bilde på konsollen Ikke at det er krise før den blir lansert her til lands HDMI er HDMI. Skal gi bilde uansett, man kan jo plugge inn pc, xbox, wii, apple tv og alt der Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja, får forske litt til Noen som har lastet ned og installert spill på XO enda? Går nedlastingsprosenten i samme hastighet hele tiden eller øker den som den gjorde på x360 mot slutten? Lastet ned 42% av Battlefield 4 nå men håper hastigheten øker etterhvert Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da var min konsoll også i hus Bare å glede seg til nedlasting av spill er ferdig Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da var min konsoll også i hus Bare å glede seg til nedlasting av spill er ferdig Tar litt tid kan du si Sitter på en 25mbit/s linje. Battlefield 4 er på 51% nå etter 3 timer med nedlasting Skulle lastet ned FIFA14 først for det er mye mindre.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tar litt tid kan du si Sitter på en 25mbit/s linje. Battlefield 4 er på 51% nå etter 3 timer med nedlasting Skulle lastet ned FIFA14 først for det er mye mindre.. Jeg synes det går relativt fort med tanke på hvor svære spillene er Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Jeg synes det går relativt fort med tanke på hvor svære spillene er Ikke helt enig. De er veldig store men det tar ikke 6 timer å laste ned 34gb på pcen for eks. Det tar 4,5t ca. Men skal nok overleve uansett Er nok fler som laster ned også Endret 29. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ikke helt enig. De er veldig store men det tar ikke 6 timer å laste ned 34gb på pcen for eks. Det tar 4,5t ca. Men skal nok overleve uansett Er nok fler som laster ned også 6 timer tar det ikke Men jeg bruker kabel og ikke trådløst Var vel ferdig på 3-4 timer (BF4) Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Gøy at de var her kl 12 og kan ikke levere før mandag igjen. Tror de folk er arbeidsledig og sitter hjemme midt på dagen? Jaja. Forza 5 fra amazon.uk kommer ikke før tidligst i morgen eller mandag uansett. Kose meg med forza 4 istedet Så xboxen tok 67 timer fra Nederland -Bergen. Da vet dere som bor her det . Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) 6 timer tar det ikke Men jeg bruker kabel og ikke trådløst Var vel ferdig på 3-4 timer (BF4) Skulle brukt kabel jeg også. Hvis jeg avslutter Xbox'n nå og kobler i kabel og kobler ut trådløs på innstillinger. Vil den da fortsette der den er da eller begynner den på nytt? Endret 29. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Skulle brukt kabel jeg også. Hvis jeg avslutter Xbox'n nå og kobler i kabel og kobler ut trådløs på innstillinger. Vil den da fortsette der den er da eller begynner den på nytt? Vil fortsette der den var selvfølgelig Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bestilte nettopp day one edition med fifa 14 fra ms store tyskland Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har også bestilt fra tyskland nå, tok fifaversjon Når kan jeg forvente den? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har også bestilt fra tyskland nå, tok fifaversjon Når kan jeg forvente den? 1-3 dager. lør-søn teller ikke Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 flott blir den levert på nærmeste postkontor? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 flott blir den levert på nærmeste postkontor? Kommer litt ann på hvor du bor. Enten på døra eller med posten på dør/postkontoret Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 flytter på torsdag/fredag så tok den nye adressen. så hvis den kommer så tidlig så bor det jo ingen der bor i tromsø! satser på den kommer på postkontoret så får jeg hentet den der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå