Filmvenn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Coolshop kan gå å svelge en banan! Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Har en kamerat som også har bestilt fra Coolshop i september. Han fikk hele veien beskjed om at alt var i orden og at han kom til å få konsollen ca 29.11. For to dager siden tok de en 180 og ga han beskjed om at det bare var å glemme å få konsollen i år. Resultatet er selvsagt at han avbestilte konsollen og nå er han på utkikk etter en annen butikk å bestille fra. Har noen av dere tips? Microsoft i Tyskland. Da har man konsollen levert på døra i løpet av ei uke (maks) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Microsoft i Tyskland. Da har man konsollen levert på døra i løpet av ei uke (maks)Utsolgt i Tyskland for lenge siden. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Utsolgt i Tyskland for lenge siden.Ser det er utsolgt nå men at det er lenge siden er å overdrive for jeg bestilte på søndag Edit; Ja, stemmer. Fler her som bestilte på mandagen også. Dukker nok opp en ny leveranse snart:) Endret 28. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Folk bestilte vel faktisk etter det også, og fikk! Så det går opp og ned med jevne mellomrom,bare å holde ett øye med siden Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Bestillte tirsdag kl 17:00. Tror de var utsolgt innen onsdags morgen. UPS sporing: Netherlands 27/11 12:30pm Order processed ready for UPS. Eindoven Netherlands 27/11 10:30pm Departure scan Oslo,Norway 28/11 6:33a.m Arrival scan Oslo,Norway 28/11 8:05a.m Import scan Oslo,Norway 28/11 8:06 Destination scan Oslo,Norway 28/11 11:55a.m The adress is in a Remote area and delivery are not madedaily./Delivery rescheduled. Posten sporing: Siste sporing av min Box: 28.11 Sendingen er innlevert terminal og videresendt Kl.11:55,OSLO. 28.11 kl.16:11 ,OSLO Under transport til terminal. Her stopper alle spor foreløpig.. Hva menes med det? Til terminalen i Bergen eller er det forbanna stort terminalområde i Oslo ? hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Bruk UPS sitt sporingsnummer inne på Posten sine sider, bare fjern første siffer i nummeret. Godt mulig posten har tatt over. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tenkte MS Store DE kunne være et alternativ. Var innom MS Store UK og så at de hadde en konsoll med FIFA 14 inne (kunne bestilles), så jeg ga linken til kameraten min på Facebook. Når han sjekket siden ca 5 min senere var de allerede utsolgt. Så fort går salget, altså! Ba han overvåke nettsidene til den tyske butikken i tilfelle de får inn nye konsoller Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tenkte MS Store DE kunne være et alternativ. Var innom MS Store UK og så at de hadde en konsoll med FIFA 14 inne (kunne bestilles), så jeg ga linken til kameraten min på Facebook. Når han sjekket siden ca 5 min senere var de allerede utsolgt. Så fort går salget, altså! Ba han overvåke nettsidene til den tyske butikken i tilfelle de får inn nye konsoller MS Store UK sender bare til England dessverre, så det er nok den Tyske han må følge med på ja. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ah, takk for infoen. Det visste jeg faktisk ikke. Jeg sa til han det var greiest å bruke DE uansett p.g.a. strømpluggen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Idag ble day one editions med fifa sendt fra coolshop.com for de som har bestilt der For de som åpenbart har bestilt noen sekunder etter at de la ut annonsen, ja. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Sendingen er ankommet og videreaendt 05:27 Bergen. Kjenner jeg gleder meg som en unge Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Utsolgt i Spania nå også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hadde det ikke vært for Coolshop, så hadde jeg også bestilt fra andre steder for lenge siden. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen andre land man kan sjekke ut tro? Har en kamerat som skulle bestille fra Spania nå, men hadde blitt utsolgt over natten :/ Lenke til kommentar
keungz Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Mener du http://www.microsoftstore.es? Sender de også internasjonalt? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Mener du http://www.microsoftstore.es? Sender de også internasjonalt?Ja det gikk fint å velge Norge der Men blei jo så klart utsolgt i natt før Of jeg fikk lønning klubben 7 på morgenen idag. Uflaks! Lenke til kommentar
keungz Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Typisk Er vel ikke annet å gjøre enn å refreshe .de og .es og håpe på at de legger ut nye partier. Man vet aldri Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som vet hvordan det er med toll og andre avgifter hvis man bestiller fra amazon.de? Var akkurat litt for sein til å rekke ms i Tyskland, men så at de selger på amazon også, men vet ikke om det blir mye dyrere? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Må nok regne inn toll gebyr på ca 200 kr og 25% moms da regner jeg med :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå