Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som også har bestilt fra Coolshop i september. Han fikk hele veien beskjed om at alt var i orden og at han kom til å få konsollen ca 29.11. For to dager siden tok de en 180 og ga han beskjed om at det bare var å glemme å få konsollen i år. Resultatet er selvsagt at han avbestilte konsollen og nå er han på utkikk etter en annen butikk å bestille fra. Har noen av dere tips?

Microsoft i Tyskland. Da har man konsollen levert på døra i løpet av ei uke (maks)

Lenke til kommentar

Utsolgt i Tyskland for lenge siden.

Ser det er utsolgt nå men at det er lenge siden er å overdrive for jeg bestilte på søndag ;)

Edit; Ja, stemmer. Fler her som bestilte på mandagen også.

Dukker nok opp en ny leveranse snart:)

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Bestillte tirsdag kl 17:00. Tror de var utsolgt innen onsdags morgen.

UPS sporing:

Netherlands 27/11 12:30pm Order processed ready for UPS.

Eindoven Netherlands 27/11 10:30pm Departure scan

Oslo,Norway 28/11 6:33a.m Arrival scan

Oslo,Norway 28/11 8:05a.m Import scan

Oslo,Norway 28/11 8:06 Destination scan

Oslo,Norway 28/11 11:55a.m The adress is in a Remote area and delivery are not madedaily./Delivery rescheduled.

Posten sporing:

Siste sporing av min Box: 28.11 Sendingen er innlevert terminal og videresendt Kl.11:55,OSLO.

28.11 kl.16:11 ,OSLO Under transport til terminal.

Her stopper alle spor foreløpig.. Hva menes med det? Til terminalen i Bergen eller er det forbanna stort terminalområde i Oslo ? hehe

:eek:

Lenke til kommentar

Tenkte MS Store DE kunne være et alternativ. Var innom MS Store UK og så at de hadde en konsoll med FIFA 14 inne (kunne bestilles), så jeg ga linken til kameraten min på Facebook. Når han sjekket siden ca 5 min senere var de allerede utsolgt. Så fort går salget, altså! Ba han overvåke nettsidene til den tyske butikken i tilfelle de får inn nye konsoller :)

Lenke til kommentar

Tenkte MS Store DE kunne være et alternativ. Var innom MS Store UK og så at de hadde en konsoll med FIFA 14 inne (kunne bestilles), så jeg ga linken til kameraten min på Facebook. Når han sjekket siden ca 5 min senere var de allerede utsolgt. Så fort går salget, altså! Ba han overvåke nettsidene til den tyske butikken i tilfelle de får inn nye konsoller :)

MS Store UK sender bare til England dessverre, så det er nok den Tyske han må følge med på ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...