Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Ja UPS sine sider sier enda at jeg får min i morra, men nå er jo konsollen ankommet Haugesund i følge sporingen via. posten Og utkjøringen skal skje i dag. Har ihvertfall handlet meg 13 mnd. Xbox live fra http://xboxliveuk76.com til en fin pris, så jeg er klar ! Endret 27. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Bør man bruke amerikansk eller UK marketplace frem til den norske lanseringen? (Evt tysk) Tenker da på priser, utvalg osv.. Endret 27. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Amerikansk for pris. Utvalget er det samme på alle tror jeg. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bestilte min fra coolshop 20 nov. ikke sendt enda engang. Ble forbanna i går, å bestillte fra MS Tyskland kl 17:00. Melding i dag kl 18:45 om at den er sendt fra Nederland. Angrer på at jeg ikke bestillte den i helgen fra MS tyskland,for da hadde jeg spillt nå Så da krysser jeg fingrene for at jeg har den på Fredag (Bergen) . Bestillte også forza 5 og lader fra Amazon.uk i går Ble sendt i dag det også. Coolshop kan gå å legge seg. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Laderen var jo veldig billig på amazon ja. Betalte med kortet de hadde lagret siden jeg trykte litt for fort. Det kortet er ikke i bruk av meg lenger, men ordren gikk gjennom...merkelig...får vel feilmelding snart da... Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Amerikansk for pris. Utvalget er det samme på alle tror jeg. Ok:) Er det forresten mulig å bytte frem og tilbake? Noen som veit om det er større sjanse for norsk tekst på FIFA 14 hvis man kjøper det på tysk/uk store enn us? Lenke til kommentar
Omatti94 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vis det skulle skje noe med xboxen og den må til reperasjon må du sende den til landet du opprinnelig kjøpte den fra? Lenke til kommentar
^4n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vis det skulle skje noe med xboxen og den må til reperasjon må du sende den til landet du opprinnelig kjøpte den fra? Jeg spurte Microsoft om dette i en chat før jeg bestilte Xbox One. Han sa at man kontakter sitt lokale Microsoft kontor. Lenke til kommentar
Omatti94 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg spurte Microsoft om dette i en chat før jeg bestilte Xbox One. Han sa at man kontakter sitt lokale Microsoft kontor. Ok takk for et raskt svar Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja man må nok sende den til utlandet, uansett om man har kjøpt den i Norge eller ei, om den skulle "sprenge". Jeg fikk i alle fall pappeske av Microsoft da min første Xbox døde i 2009 og måtte sende den til Tsjekkia for reparasjon. Lenke til kommentar
Seb10Utd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bestilte Xbox One fra MS Store i Tyskland på mandag, den ankom idag (onsdag kveld) Lenke til kommentar
^4n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bestilte Xbox One fra MS Store i Tyskland på mandag, den ankom idag (onsdag kveld) Hvor i landet bor du? Og hvordan var det å forholde seg til UPS? Tidspunkt for leveringen? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bestilte Xbox One fra MS Store i Tyskland på mandag, den ankom idag (onsdag kveld) Hvor bor du? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ok:) Er det forresten mulig å bytte frem og tilbake? Noen som veit om det er større sjanse for norsk tekst på FIFA 14 hvis man kjøper det på tysk/uk store enn us? Fullt mulig å bytte frem og tilbake ja, og norsk tekst er det nok ikke på Fifa før neste år tror jeg. Blir nok engelsk du må bruke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bestilte min fra coolshop 20 nov. ikke sendt enda engang. Ble forbanna i går, å bestillte fra MS Tyskland kl 17:00. Melding i dag kl 18:45 om at den er sendt fra Nederland. Angrer på at jeg ikke bestillte den i helgen fra MS tyskland,for da hadde jeg spillt nå Så da krysser jeg fingrene for at jeg har den på Fredag (Bergen) . Bestillte også forza 5 og lader fra Amazon.uk i går Ble sendt i dag det også. Coolshop kan gå å legge seg. Du kan bare glemme fra Coolshop. Folk som bestilte i august har allerede fått avslag. Jeg bestilte 4. september, og de har ennå ikke sendt noe. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja UPS sine sider sier enda at jeg får min i morra, men nå er jo konsollen ankommet Haugesund i følge sporingen via. posten Og utkjøringen skal skje i dag. Har ihvertfall handlet meg 13 mnd. Xbox live fra http://xboxliveuk76.com til en fin pris, så jeg er klar ! Jeg kjøpte Gold Live 13 mnd herfra, 1 euro billigere http://www.go2arena.com/catalogsearch/result/?q=xbox+one Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja UPS sine sider sier enda at jeg får min i morra, men nå er jo konsollen ankommet Haugesund i følge sporingen via. posten Og utkjøringen skal skje i dag. Har ihvertfall handlet meg 13 mnd. Xbox live fra http://xboxliveuk76.com til en fin pris, så jeg er klar ! Får man koden på mail eller blir den sendt i posten? (Regner med det siste) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Får man koden på mail eller blir den sendt i posten? (Regner med det siste) Mail selvfølgelig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Har sendt en ganske saftig klage til Coolshop, så håper at de svarer. Får ikke engang fjernet forhåndsbestillingen som de ikke gidder å sende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Får man koden på mail eller blir den sendt i posten? (Regner med det siste) Kommer på mail, innen ett par minutter etter bestilling for min del (står vel innen max 3 timer i bekreftelsen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå