Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte min fra coolshop 20 nov. ikke sendt enda engang. Ble forbanna i går, å bestillte fra MS Tyskland kl 17:00. Melding i dag kl 18:45 om at den er sendt fra Nederland.

Angrer på at jeg ikke bestillte den i helgen fra MS tyskland,for da hadde jeg spillt nå :)

Så da krysser jeg fingrene for at jeg har den på Fredag (Bergen)

.

Bestillte også forza 5 og lader fra Amazon.uk i går Ble sendt i dag det også.

Coolshop kan gå å legge seg.

Lenke til kommentar

Vis det skulle skje noe med xboxen og den må til reperasjon må du sende den til landet du opprinnelig kjøpte den fra?

Jeg spurte Microsoft om dette i en chat før jeg bestilte Xbox One. Han sa at man kontakter sitt lokale Microsoft kontor.

Lenke til kommentar

Bestilte min fra coolshop 20 nov. ikke sendt enda engang. Ble forbanna i går, å bestillte fra MS Tyskland kl 17:00. Melding i dag kl 18:45 om at den er sendt fra Nederland.

Angrer på at jeg ikke bestillte den i helgen fra MS tyskland,for da hadde jeg spillt nå :)

Så da krysser jeg fingrene for at jeg har den på Fredag (Bergen)

.

Bestillte også forza 5 og lader fra Amazon.uk i går Ble sendt i dag det også.

Coolshop kan gå å legge seg.

Du kan bare glemme fra Coolshop. Folk som bestilte i august har allerede fått avslag. Jeg bestilte 4. september, og de har ennå ikke sendt noe.

Lenke til kommentar

Ja UPS sine sider sier enda at jeg får min i morra, men nå er jo konsollen ankommet Haugesund i følge sporingen via. posten :) Og utkjøringen skal skje i dag.

Har ihvertfall handlet meg 13 mnd. Xbox live fra http://xboxliveuk76.com til en fin pris, så jeg er klar !

Jeg kjøpte Gold Live 13 mnd herfra, 1 euro billigere :)

http://www.go2arena.com/catalogsearch/result/?q=xbox+one

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...