XboxAlex Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan er det med gull konto? Bare videreføres den til ny konsoll eller må/kan man kjøpe dette via XO Marketplace? Du viderefører den du evt har på 360. Samme gamertag Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan er det med garanti når man bestiller fra Microsoft Store i Tyskland? Var inne på sidene deres i helga jeg å, hadde jeg vist at de hadde på lager - og at jeg ville fått den iløpet av uka om jeg bestilte, så hadde jeg lett gjort det.. Håper du får sendingsbekreftelse ila morgendagen GreenEye ! Håper jeg også! Deler infoen så fort jeg får den 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som har hørt noe fra Coolshop om utsending i dag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Dette har nok blitt besvart tidligere, men hvordan blir det å forholde seg til norsk lov og 5 års reklamasjonsrett på konsoller bestillt fra Tyskland? Har MS ett eget opplegg for dette? Må få avklart dette en gang for alle. Noen slang ut en link hvor man kunne registrere konsollen sin hos MS også, men alle disse trådene går helt i surr hos meg. Endret 26. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 https://myservice.xbox.com/nb-NO/Pages/Welcome.aspx 1 Lenke til kommentar
^4n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvilken praktisk betydning har det å registrere konsollen hos MS? Får man da 5 års reklamasjonsrett om man registrerer den på den norske Xbox siden som ble linket til i forrige post? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Lurer på det samme! Var veldig greit å støtte seg på reklamasjonsretten når 360'en tok kvelden! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dette har nok blitt besvart tidligere, men hvordan blir det å forholde seg til norsk lov og 5 års reklamasjonsrett på konsoller bestillt fra Tyskland? Har MS ett eget opplegg for dette? Må få avklart dette en gang for alle. Noen slang ut en link hvor man kunne registrere konsollen sin hos MS også, men alle disse trådene går helt i surr hos meg. Registrerte meg helt greit her: https://myservice.xbox.com/nb-NO/Pages/Welcome.aspx Xbox One serienummer finner du ved å gå til Games&Apps, Settings og System/Console Info. Både konsollen og kinect har ''Standardgaranti: Utløper feb 19, 2016'' for meg etter registrering. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Snakket med kundeservice igjen i dag. De forteller at de fortsatt har Xbox One på lager og de fortalte meg at jeg vil mest sannsynlig få tilsendt sendingsbekreftelse enten i kveld eller i morgen tidlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Argh, litt irriterende at den kom til Oslo grytidlig i dag, men den ligger fortsatt ann til levering i morra "by end of day" Jaja,fikk spillene mine på døra her i dag da. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Mala; Hvor har du bestilt spill i fra og hvor mye måtte du gi? (Irriterer meg fortsatt grønn over at jeg ikke bestilte Xbox One før helga for var i Liverpool i helga å kunne jo kjøpt med spill derfra!!) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Mala; Hvor har du bestilt spill i fra og hvor mye måtte du gi? (Irriterer meg fortsatt grønn over at jeg ikke bestilte Xbox One før helga for var i Liverpool i helga å kunne jo kjøpt med spill derfra!!) Bestilte i fra amazon.co.uk, og med express levering kom det på totalt rett over 1100-, for Dead Rising 3 og Forza 5 Men planen var jo ikke å bestille konsoll fra Tyskland i utgangspunktet, men nå ble det slik i ettertid. Så er vel billigere det ettersom det er gratis frakt mener jeg, hvor raskt du får det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Bestilte i fra amazon.co.uk, og med express levering kom det på totalt rett over 1100-, for Dead Rising 3 og Forza 5 Men planen var jo ikke å bestille konsoll fra Tyskland i utgangspunktet, men nå ble det slik i ettertid. Så er vel billigere det ettersom det er gratis frakt mener jeg, hvor raskt du får det aner jeg ikke. Hvor raskt leverte de fra amazon? Ser de trekker i fra britisk moms når du skal betale men da regner jeg med at du må betale norsk moms når du mottar varen? (selger Battlefield 4 til £39.17, nettprisen der var £47.99) Men de legger jo ikke på prisen om du endrer fra standard levering til ekspress levering? hmm Endret 26. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvor raskt leverte de fra amazon? Ser de trekker i fra britisk moms når du skal betale men da regner jeg med at du må betale norsk moms når du mottar varen? (selger Battlefield 4 til £39.17, nettprisen der var £47.99) Men de legger jo ikke på prisen om du endrer fra standard levering til ekspress levering? hmm Når du kjøper fra de, trekker de ifra sin egen moms og legger til norsk når du går til checkout (husk å velge Express levering). Med express levering betaler du 25% av varens verdi (norsk moms) direkte til dem, slik at de ordner med norsk moms for deg. Så det du betaler for er varen+frakt+norsk moms. Det vil si at du slipper å ordne med noe som helst moms etter du har mottatt varen. Eneste som sikkert skjer er at du mottar et brev i ettertid som beviser at moms er betalt. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Når du kjøper fra de, trekker de ifra sin egen moms og legger til norsk når du går til checkout (husk å velge Express levering). Med express levering betaler du 25% av varens verdi (norsk moms) direkte til dem, slik at de ordner med norsk moms for deg. Så det du betaler for er varen+frakt+norsk moms. Det vil si at du slipper å ordne med noe som helst moms etter du har mottatt varen. Eneste som sikkert skjer er at du mottar et brev i ettertid som beviser at moms er betalt. Takk for svar! Veit du hvor raskt de leverer? (østlandet) Endret 26. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Om du bestiller i dag og de har spillet på lager er du så og si garantert spill før helga. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja det er ett godt estimat. Helgen ødela jo for meg pga med en gang ting havner innenfor Norges grenser, så stopper det nærmest opp. Lenke til kommentar
Seb10Utd Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Snakket med kundeservice igjen i dag. De forteller at de fortsatt har Xbox One på lager og de fortalte meg at jeg vil mest sannsynlig få tilsendt sendingsbekreftelse enten i kveld eller i morgen tidlig Hvor kan du snakke med kundeservice? Håper også jeg får sendingsbekreftelse enten i kveld eller imorgen - bestilte noen litt senere på dagen, så håper ikke jeg må vente til 16. desember Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Å der er Xbox One konsollen min på vei til Norge <3 Kun 30 timer etter bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå