Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) lørdag fik denne nå Xbox One Price: € 499.99 incl VAT Quantity: 1 Status: Complete Send Track status Tikket akkurat inn en mail her og Kjente faktisk jeg fikk puls!!! Men spillene fra amazon er jo ikke på plass enda,ser de ligger i Oslo nå. Endret 25. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Tikket akkurat inn en mail her og Kjente faktisk jeg fikk puls!!! Men spillene fra amazon er jo ikke på plass enda,ser de ligger i Oslo nå. Noe heldige!! Når bestilte du Mala? Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Woot Woot xbox one eg bestilte på lørdagskveld fra tyske microsoft butikken er sendt Eneste så står som under behandling forsatt er ekstra kontrollen eg bestilte. Men trådeløse laderen og battlefield 4 fra amazon.co.uk er også sendt idag. Begge lover levering innen imorgen! for det har blitt sendt med ups express saver!Blir spennede å se om eg får det imorgen!Hadde passet ypperlig for har fri på onsdag uten om en tidlig avtale. Så kunne eg hatt gamet fra morgen til kveld hehe! Kommer nok til å sjekke statusen hele tiden imorgen på tracking verktøyet til ups!Men er det slikt de ringer først? siden eg jobber 10 - 18 og må enten få dem til å komme på jobb eller få noen å svippe hjemom å være der når de kommer! siden de levere alt mellom 9 - 19!Og kan tenke meg de levere seff en gang i arbeidstidå mi! *blande dagene! hehe Endret 25. november 2013 av Yellowbird86 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 På søndags ettermiddag Noe heldige!! Når bestilte du Mala? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 På søndags ettermiddag Altså i går? Da blir jeg fly forbanna hvis jeg må vente til 16.des da jeg bare bestilte noen timer etter deg :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 I går ja, du har fåt bekreftet levering opp mot 16.desember altså? Hørtes jo merkelig ut om du også la inn bestilling i går. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 I går ja, du har fåt bekreftet levering opp mot 16.desember altså? Hørtes jo merkelig ut om du også la inn bestilling i går. Bestilte i dag tidlig. Men regner ikke med at det er stor aktivitet hos Microsoftstore på en søndag kveld? Snakket med en kundebehandler på chat'n i sta og han sa levering rundt den 16.desember... Krysser fingre og tær for at det ikke stemmer! Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ikke tenkte på ka kundeservice folkå seie! spurte sjøl eg og da fekk eg og høre desember 16! hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg tipper nok det tipper inn en hyggelig mail i løpet av morradagen for deg også Men ikke skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg tipper nok det tipper inn en hyggelig mail i løpet av morradagen for deg også Men ikke skyt meg om jeg tar feil Hehe, neida Men er jeg uheldig så har dere fått tildelt de siste fra wave 2 mens jeg må vente på neste levering.. Men neida, det er ikke sant Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ikke tenkte på ka kundeservice folkå seie! spurte sjøl eg og da fekk eg og høre desember 16! hehe *Liker* Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Så får håpe at for engangs skyld alt går smertefritt! heheHar opplevd før at budet har våre på døren ikke ringt på men levert kort, hvor det står ingen hjemme ring dette nummer (skreve på kortet)! mens min søster satt i stuen hjemme! heldigvis oppdagte hun det relativt fort og fikk ringt og fikk budet til å snu! Det og var på en tirsdag når eg jobbe 10 - 18 selvfølgelig Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Forsiktig med hva dere sier over skype og video upload: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722467 Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvilken "pakke" har dere bestilt forresten som har fått bekreftelse i dag? Ser det ligger to ute. "Xbox One Complete Bundle" eller "Xbox One"? Edit; Ser ut som om det er utsolgt for "Xbox One Complete Bundle" heldigvis da jeg først så denne nå Endret 25. november 2013 av GreenEye Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 eg har bare bestilt xbox one uten noe flashy ekstra! for xbox one complete bundle e noge nytt som de må ha ført opp etter eg har bestilt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har jeg ikke fått meg meg nei. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Og da er XBO og Forza 5 sendt ifra Microsoft i Tyskland Ikke dårlig det..bestilte jo på lørdag.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan er det med gull konto? Bare videreføres den til ny konsoll eller må/kan man kjøpe dette via XO Marketplace? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kjenner jeg er en smule misunnelig på dere som har mottatt sendingsbekreftelse i kveld!! Hvorfor klarte ikke jeg å bestille i går kveld? Lenke til kommentar
^4n Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan er det med garanti når man bestiller fra Microsoft Store i Tyskland? Var inne på sidene deres i helga jeg å, hadde jeg vist at de hadde på lager - og at jeg ville fått den iløpet av uka om jeg bestilte, så hadde jeg lett gjort det.. Håper du får sendingsbekreftelse ila morgendagen GreenEye ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå