Dr.Peedee Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Fikk mail i går om å se over bestillingen fra MS Store Germany og at eventuelle endringer måtte gjøres før 15.november for da startes utsendingene. Jeg brukte et annet kredittkort for Tyskland enn det jeg bruker på Xbox Live Norge til vanlig, og ikke hatt noe krøll med kredittkort. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tviler på at utsendingene starter på fredag, men at de trekker beløpet da. De har jo ikke sendt kontrollene enda, og pengene for de ble trekt for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Noen som har blitt trukket fra MS Store enda? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Noen som har blitt trukket fra MS Store enda? Niks Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg er spent å se hvem som får konsollene sine først av de som har bestilt fra Tyskland og Coolshop. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Er jo ikke noe å lure på engang, Tyskland sender til oss til uka, og Coolshop sender til sine kunder når de får sine fra England (noe som tar like lang tid som det tar for oss å få fra Tyskland). Regn med en ukes forskjell. Minst. Endret 17. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Skal man følge UPS kalkulatoren som var på den andre tråden skal eg ha Xbox One 25 November. Akkurat den datoen sliter eg med å tro på. Regner med innen måneden er ferdig. Eg tar egentlig alt negativt på forhånd så eg har ikke tro på at eg får den i det heletatt før den er sendt. Latterlig tankegang men en god en føler eg selv. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som har erfaring med Coolshop? https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83374-xbox-one-console-european-version-delivery-before-christmas Ser denne til 4500kr ca og sendes før jul. Eller at den blir sendt fra ca 29.november. Vet man om det er med UK strømkontakt eller normal EU standard på de? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som har erfaring med Coolshop? https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83374-xbox-one-console-european-version-delivery-before-christmas Ser denne til 4500kr ca og sendes før jul. Eller at den blir sendt fra ca 29.november. Vet man om det er med UK strømkontakt eller normal EU standard på de? Du får med overgang, men tviler på at de egentlig har igjen. Tror du bør kontakte de på chat for å være sikker Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du får med overgang, men tviler på at de egentlig har igjen. Tror du bør kontakte de på chat for å være sikker Takk for svar. Sjekker med de nå. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Snakket med Coolshop, de sier at de IKKE klarer å dekke alle forhåndsbestillinger som er gjort. Så ser ut som at mange må fortsatt vente. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dere som har bestillt fra Coolshop, hørt noe om når de sender konsollene? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dere som har bestillt fra Coolshop, hørt noe om når de sender konsollene? Jeg har ikke hørt noe. Men regner med ca en uke etter de som mottar fra Tyskland. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som har hørt noe mer om de billige XB1 kontrollene? Pengene dukket jo opp på konto igjen et par dager etter de ble trekt. Kanskje de ikke sender ut før norsk release? :/ Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Til de av dere som har bestilt konsoll. Har dere endret locale til UK via dashboard og xbox.com i forkant eller venter dere til man skal sette opp innstillinger når man fyrer opp boksen for første gang? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er bare å vente til Xbox One, men å skifte Locale på selve xboxen er jo veldig lett og tar bare noen sekunder. Ikke noe vits å endre locale på selve Microsoft Accounten enda. Får se om man må gjøre det før man kan handle digitalt på UK sin Xbox Marketplace. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Det er vel selve Xbox LIVE-kontoen som må migreres til et nytt land, men det betyr også at man ikke kan migrere tilbake på 3 måneder. Endring av locale endrer bare språk. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Det er vel selve Xbox LIVE-kontoen som må migreres til et nytt land, men det betyr også at man ikke kan migrere tilbake på 3 måneder. Endring av locale endrer bare språk. Kun locale som må endres. Det er da den rette marketplace dukker opp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hvordan blir det med betaling da? Når kortet er registrert her i norge mener jeg ? Kan man bruke paypal på Xbox nå forresten? Lenge siden jeg har handlet noe på 360 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hvordan blir det med betaling da? Når kortet er registrert her i norge mener jeg ? Kan man bruke paypal på Xbox nå forresten? Lenge siden jeg har handlet noe på 360 Paypal funker vel, men der er det også regisrtert norsk kort. Man må nok kjøpe xbox gift cards eller prepaid visa fra det landet du velger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå