Raul07 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jepp, bare velg express order så skjer det automatisk Takk, da blir det kjøp en av dagene. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Takk, da blir det kjøp en av dagene. Pengene blir ikke trekt før spillene er sendt heller Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har sjekket leveringstidene til UPS, og fra Eindhoven i Nederland, hvor Xbox sendes ifra, skal det med UPS Standard ta noen dager. Så blir spennende å se. Er faktisk litt redd for at de sender den dagen før som vil si at man ikke har den før mandag/tirsdag. Support sier at man skal ha den på dagen eller en dag etter... Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg kan nesten garantere at ingen i Norge kommer til å ha Xbox One på release. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg kan nesten garantere at ingen i Norge kommer til å ha Xbox One på release. Det her gjelder selvfølgelig storbyene. Småsteder får det med post opptil en uke etter Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det her gjelder selvfølgelig storbyene. Småsteder får det med post opptil en uke etter Eg bor på et lite sted som heter Odda ca 2 timer fra Bergen så eg har ikke noe store forventninger at eg får den til release. Men har ingen hastverk.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Der fikk jeg mail fra MS Store om at jeg måtte dobbeltsjekke all info og at de begynner å gjøre klar ordrene på fredag Tipper nok de sender etter UPS sine leveringstider da som jeg postet over De garanterer jo levering på release, så de bør holde det! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Der fikk jeg mail fra MS Store om at jeg måtte dobbeltsjekke all info og at de begynner å gjøre klar ordrene på fredag Tipper nok de sender etter UPS sine leveringstider da som jeg postet over De garanterer jo levering på release, så de bør holde det! Jeg har ikke fått denne mailen. Bestilte min den 20.08 og på siden står status som restbestilt. Andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
keungz Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Bestilte min 18.06, den står som BackOrdered, og har ikke mottatt noen andre mails enn den om utløpt bankkort. Edit: Sært, datoen virket litt merkelig, og det er den norske konsollen som listes opp på den tyske storen for meg. Den tyske ordren er forsvunnet. Endret 12. november 2013 av keungz Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jepp, fikk mail jeg og. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Bestilte min 18.06, den står som BackOrdered, og har ikke mottatt noen andre mails enn den om utløpt bankkort. Edit: Sært, datoen virket litt merkelig, og det er den norske konsollen som listes opp på den tyske storen for meg. Den tyske ordren er forsvunnet. Du bestilte vel på den tyske MS Store?! For det skal kun ligge day one ediiton på din historikk på den tyske siden, ikke norske.. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Ja, jeg bestilte først på den norske storen (avbestiller den når jeg vet at jeg får den tyske). Hadde dog noen problemer med å få bestilt den tyske selv, men kontaktet Live Chat og han jeg snakket med la inn ordren for meg. Har sett den der tidligere, men har ikke vært innom nettsidene på mange måneder. Prøver å få tak i Live Chat igjen nå for å høre hva som har skjedd. Endret 12. november 2013 av keungz Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Du bestilte vel på den tyske MS Store?! For det skal kun ligge day one ediiton på din historikk på den tyske siden, ikke norske.. Hos meg er både den tyske og den norske ordren synlig på microsoftstore.de, mens på microsoftstore.no ligger kun den norske ordren. Lenke til kommentar
McCracken Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvilken side får dere tak i MS live chat i Tyskland? Snakker de Engelsk der? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fikk mail i går om at jeg måtte oppdatere betalingsinformasjonen (visa var gått ut), på XB1 Controller ordren. Ikke fått noe slikt på selve konsoll-ordren enda, så får vel tro at den kommer på Fredag. Ringte norsk support og de kunne ikke hjelpe med å endre betalingsinformasjonen uheldigvis. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvilken side får dere tak i MS live chat i Tyskland? Snakker de Engelsk der? http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/DisplayHomePage Det er en chat link som popper opp øverst på siden der, litt til høyre. Den vises bare når de har folk tilgjengelig, så det er bare å sjekke innimellom. Ellers kan du jo bare ringe den norske MS Store butikken (80062002) Lenke til kommentar
McCracken Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Takker, da fikk jeg tak i dem. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Kan ikke dere som chatter med ms tyskland spørre hvorfor mange kunder ikke mottar mail samt hva restbestillt statusen betyr?. Vi må vel ikke kontakte dem for å få konsollen? Endret 12. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Kan ikke dere som chatter med ms tyskland spørre hvorfor mange kunder ikke mottar mail samt hva restbestillt statusen betyr?. Vi må vel ikke kontakte dem for å få konsollen? Slapp av restbestilt betyr at de har en reservert for deg Og sjekk spam for eposten jeg fikk heller ikke ordrebekreftelse da jeg bestilte. Så tror mail systemet dems er litt broken VIKTIG: Alle må sørge for at de har nok cash på konto på fredag og at kortet som er valgt for bestillingen ikke har gått ut ! Endret 12. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
keungz Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Da kom jeg etter å ha ventet ganske mange timer gjennom og fikk snakked med Martin på Live Chat. Slik jeg forstod det opplever de litt trøbbel med systemet deres og at det var derfor ordren min ikke ble vist på mitt kundeområde. Kan tenkes det også har noe med hvorfor utløpsdato-mailen ble sendt ut og hvorfor ikke alle har fått den andre mailen som er sendt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå