Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har abonnert meg til Telenor mobil bredbånd og jeg bruker den ikke så mye, men når jeg gjør det så det fungerer jævlig sakte og har ingen bruk for. Er det mulig at jeg kan returnere den? Hva skjer hvis jeg ikke betaler faktura lenger? Jeg har ikke signert min del av kontrakten, hjelper det meg med å bryte kontrakten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Mobilt bredbånd har svært varierende dekning avhengig av hvor du bor. Det KAN selvsagt være feil på utstyret, men mest trolig bor du et sted som har dårlig dekning, og da er det lite man kan gjøre. Sjekket du dekningskart eller testet litt (med mobil for eks) før du kjøpte utstyret og abonnmentet? Uansett, du kan ikke bare slutte å betale faktura, men dersom du tar kontakt med kundeservice finner de nok en grei løsning.

Lenke til kommentar

Hey, jeg har abonnert meg til Telenor mobil bredbånd og jeg bruker den ikke så mye, men når jeg gjør det så det fungerer jævlig sakte og har ingen bruk for. Er det mulig at jeg kan returnere den? Hva skjer hvis jeg ikke betaler faktura lenger? Jeg har ikke signert min del av kontrakten, hjelper det meg med å bryte kontrakten?

Er det lenge siden? Du har normal angrerett. Om det er over angreretten, og du har binding, kan du risikere å måtte betale for å bryte bindingen.

Lenke til kommentar

..... Jeg har ikke signert min del av kontrakten, hjelper det meg med å bryte kontrakten?

Du har signert Telenor's del av kontrakten, men ikke din egen del?? Hvordan skulle det hjelpe deg med å bryte?

Hele poenget med kontrakter er at du skal ha Telenor's signatur, og de skal ha din signatur på hver deres identiske kontrakt. I praksis har det ingen ting å si at du ikke har signert din del, og Telenor trenger pr. definisjon ikke å signere sin egen del, selv om de ofte gjør det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er det lenge siden? Du har normal angrerett. Om det er over angreretten, og du har binding, kan du risikere å måtte betale for å bryte bindingen.

Det er da ikke alltid man har angrerett, det kommer an på under hvilke forutsetniger avtalen er inngått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...