slowmoris Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Bygde en pc til lillebroen min og minecraft læger? Specs, NZXT kabinett, Core i3 2100 GTX 650 MSI power edition MSI B75MA-P45, Socket-1155 Kingston 8gb kit 1333mhz psu cheiftec 450watt Crucial SSD 128gb Han hadde skjermkortet AMD radeon 5450 ell no, der læga minecraft!! Veldig mye Oppgradert til GTX 650 1 GB. Han sier minecraft har start å læge nå, hva kommer dette av? Trenger han en sterkere cpu? burde ikke core i3 takle dette i massevis? han spiller kun MC. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Installer en modifikasjon som heter Optifine så vil du se at alt går mye glattere. Minecraft kan faktisk slite med å gå glatt på min I5 2500K og et mid/high end skjermkort. Har reservert både 1 og 2 GB med minne til minecraft uten at det hjelper. Dette er riktignok på server med townies installert og mange byer med flere innbyggere på. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Takker for svar. skal prøve det du skrev Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Såvidt jeg vet, så bruker Minecraft mer av prosessoren enn grafikkortet. Derfor er det viktigere med god prosessor når du spiller Minecraft Edit: Jeg har selv i7 på min laptop og det har begynt å lagge etter siste oppdatering Endret 15. august 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå