1BlueAnd1White Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har en hdmi utgang på pc-en som jeg gjerne skulle koblet til en vga-skjerm. Kan jeg da bruke denne og en vga kabel? syntes det virket for godt til å være sant når man ellers trenger en digital til analog-converter som denne Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Du må bruke en converter, en slik "Adapter HDMI til VGA" vil ikke fungere. Det erfarte jeg med en TV på jobben Ops, leste litt feil. Hvis det er fra pc-en til tven, så er jeg litt usikker. Er det en stasjonær eller laptop det er snakk om? Endret 14. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen utganger av HDMI har støtte for analog konvertering gjennom en simpel adapter. Andre må bruke en ekstern konverter slik som den dyre du linker til. Er det en laptop kan du regne med å trenge en konverter Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 det er en msi ge70 2oe, altså en laptop Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=773267 funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå