magnkra Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hei! Løftet tven ut av esken ved motering, men den ble sittende fast i embalasjen da den ikke var "tvinnet sammen". Når jeg skulle skru på tven, ville den ikke få strøm. Jeg løftet på kabelen, det sprakte litt fra tven, så skrudde den seg på. Nå ligger kabelen i en posisjon som gjør at tven fungerer, så har ikke giddi reparert det. Hva kan dette koste meg å reparere tror dere? Tven ble kjøpt på elkjøp, og det er over to år siden. Garantien er på to år, så dette må jeg vel betale for selv regner jeg med? Noen som har byttet kabel som vet hva det kostet dem, eventuelt hvor lang tid det vil ta å reparere slikt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg tipper du kan fikse dette selv hvis du er litt hendig med loddebolten. Alterntivt kan du levere den på Dalens Elektronikk Service på Skytta som er veldig rimelige på enkle fikser. Et overslag av mer kompliserte skader koster 300kr. Og jeg anbefaler Dalens på det sterkeste, de er offisellt verksted for bl.a. HiFi klubben og en mengde store elektronikkmerker. De har redda skinnet mitt mange ganger. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Vet det blir litt vanskelig å svare på da flere forskjellige reperatører opererer med forskjellige priser... Lodding har jeg aldri gjort, og Dalens Elektronikk Service blir for langt unna tror jeg. Elkjøp blir vel det nærmeste og mest aktuelle i Lillehammer, desverre. Tror de kan ta sin tid men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå