Niklasp Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Oracle-sjefen hadde lite pent å si om Google i et ferskt intervju.– Google er onde Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 "Don't be evil" er nok en del av fortiden allerede... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hva med å lese korrektur etter å ha sendt denne teksten gjennom oversettelsesprogrammet ditt? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nå har jeg hørt det også... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Dette må være verdens verste artikkel, mye pga grammatiske feil i oversetteren dere bruker. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Han har nok rett, men han burde nok ikke snakke så høyt selv. Se bare på hvordan Suns åpne initiativer, deriblant Openoffice, ble rasert etter at Larry Ellison kjøpte opp selskapet. Fortell oss heller hvilke amerikanske IT-selskaper som ikke har horn i panna. Ja, bortsett fra Lavabit som ble drept av NSA her om dagen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jo større et selskap blir, jo ondere blir de virker til å være oppfatningen til folk flest. Ganske interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ask toolbar ... Oracle bør unngå å kaste stein i glasshus. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Google er onde, men han er for innskrenking av privatlivet... Jajo, jeg må si jeg veier hans meninger forferdelig tungt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg må innrømme at jeg synes det er rimelig massiv steinkasting i glasshuset når dette kommer fra Oracle-sjefen av alle, det er nesten så jeg føler alle som gjør noe annet enn oracle ville gjort i utgangspunktet har gjort noe positivt.... AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg