Airdoodle Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Har nettopp installert Mint 13 og skal prøve å sette meg inn dette for første gang. Ikonene nede på panelet mitt har strukket seg og tar mye mer plass i bredden enn de burde. Noen som vet hvordan jeg får løst dettte? Lenke til kommentar
martintall Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Det ser ut som du har installert Mint med KDE desktop. Er det riktig?Selv har jeg ikke brukt KDE på lenge, men dersom KDE er riktig DE så står om konfigurering her:http://userbase.kde.org/Plasma/PanelsHåper det hjelper. Om du likevel har et annet desktop environment, så får du si ifra. Jupp. Du har nok Cinnamon DE. Endret 15. august 2013 av martintall Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Mint med KDE ser ganske så annerledes ut standard. Er nok mer sannsynlig at det er snakk om Cinnamon. Har aldri prøvd Mint eller Cinnamon, men virker som om system tray kan konfigureres direkte i Javascript-filene. Du kan jo prøve å leke deg litt rundt om du har kjennskap til det, eller eventuelt oppsøke andre nettsider/kanaler (#mint@freenode ?) hvis ikke du får svar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå