Erlend Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Landslaget tok seg greit videre fra gruppespillet. Norge er i sluttspillet i Team Fortress 2-turnering Lenke til kommentar
wavin Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Husk å si ifra når matchen går da. Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Husker den gamle TF2scenen enda! Var ett lite, internt community. Spiller Complx, Wer og Brass_Monkey enda? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Hei, jeg er wer Jeg og brass_monkey spiller av og til, men ikke noe fast. Hvem er du og spilte du for noe lag? 1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Husk å si ifra når matchen går da. Jeg skal oppdatere saken når vi vet kamptidspunktet og om den blir streamet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvordan fungerer proff TF2-spilling? Er det 5 på hvert lag eller spiller alle? Og er det vanlig å kun ha medic, scout, demo og soldier? AtW 1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Det er 6 på hvert lag. En standard lagoppstilling er typisk medic, soldier, soldier, scout, scout, demoman. Andre klasser blir brukt av og til, men det er som regel kun i enkeltsituasjoner for å gjøre noe overraskende eller å holde punkt når du ligger i undertall. Alle klassene er begrenset til to per lag, mens medic, demoman og heavy er begrenset til én. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 At feks spy ikke brukes så fote skjønner jeg, men hva er grunnen til at feks heavy og sniper sjelden brukes? AtW Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 De fleste snipere vil ha problemer med å treffe scouts og soldiers som rocket jumper. Å ha to scouts i spill i stedet for en scout og en sniper vil gi bedre resultater fordi scouten er mer mobil, har raskere capture og høyere DPS. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Heavy er rett og slett for treig. Den klassen passer best når lagene befinner seg i en posisjon hvor bare ett av lagene skal pushe og det andre må forsvare seg. For eksempel sistepunktet. Sniper brukes nok oftere enn Heavy, men med mindre du har en veldig god sniper på laget fungerer det best som et overraskelsesangrep eller når en må satse på å ta ut en nøkkelspiller på andre laget kjapt. En sniper er også ganske nytteløs når lagene pusher mot hverandre med übercharge, og det vil i praksis ofte være 5v6 i slike situasjoner hvis et lag har en sniper. I tillegg opererer scouter i par, og laget med bare én scout vil være sjanseløs mot det andre lagets to scouter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå