g6wkFV6yfl_ Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 No fuckin' way at jeg kjøper PS4 selvom X1 blir utsatt. Spiller kun FIFA nesten, men da kjøper jeg heller FIFA 14 til 360'n frem til X1 kommer. Guy gamer Men det er greit, du er ikke i målgruppen til ps4 uansett. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Lurer på om MS vil få kjørt seg litt på gamescon Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Guy gamer Men det er greit, du er ikke i målgruppen til ps4 uansett. For min er det uaktuelt å kjøp PS4, det har ingenting med at den er dårligere enn Xbox One. Enkelt å greit for at eg har en profil med 185k Gamerscore. Bruker da ikke 4000 kr på en konsoll som er bare midletidlig frem til Xbox One kommer, da forsetter eg å spille 360 frem til release. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som vet ca dato for oss i Norge neste år? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kan hende valget blir mellom Kinect Sports Rivals og Forza 5: Det slår meg som et ganske lett valg. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Koster ikke 4000.- hihi Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som vet ca dato for oss i Norge neste år? Har lest div rykte om mars 2014 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har lest div rykte om mars 2014 Voldsomt langt utpå året... Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Voldsomt langt utpå året... Ja, men er jo bare rykte, kan komme i januar for alt vi vet Jeg har bestilt min fra tyskland nå, klarer ikke vente til neste år Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Litt snålt at Sveits ikke får på release, mens Østerrike får. Omtrent samme antall innbyggere, og de språkene som snakkes mest i Sveits er jo allerede blant de som får på release (Tysk, Fransk og Italiensk). Og er Russland et så lite marked at det ikke blir prioritert? Stusset over det jeg også, gir ingen mening. Sveitserne er rikere enn Østerrike, burde sånn sett være et bedre marked. Russland er gigantisk, mens lille New Zealand får den i år. Har nok kanskje noe med produksjonsproblemer å gjøre, eventuelt at de er redde for feil Vi husker jo "RROD". Endret 15. august 2013 av LucarioX Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Norge er jo også ganske rikt og oppdatert på teknologisk basis, og der var jo bla. derfor skandinavia var de første landene i Europa til å få streamingtjenester som Netflix og HBO Nordic tilgjengelig. Det burde jo ikke være så forskjellig når det kom til konsoller? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vil man da få "Day One" edition + acchivement? selv om vi kansje kommer 20x måneder etter usa og ellers Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Får leke meg med PS4 i mellomtiden. Med annet Sony føler at de ikke har noe å tape på å utsette i de samme markedene som Microsoft utsetter i. Jævlig surt. Ikke skjønner jeg hvorfor de ikke klarer å ha det klart til November. For denne oversettingen og slikt kunne de jobbet med parallelt med utviklingen av selve konsollen. Kanskje de rett og slett ikke har nok maskiner og skylder på at det er på grunn av konvertering til norsk og slikt. Nei, gi meg konsollen i November, så kan vi heller patche den til norsk senere spør du meg! Edit: Etter min mening bør alle få Day One Edition i sine respektive land når den kommer. Day One betyr jo at en kjøper den den første dagen. Endret 15. august 2013 av Cappo Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vil man da få "Day One" edition + acchivement? selv om vi kansje kommer 20x måneder etter usa og ellers Jeg snakket med Microsoft Store Norge tidligere, de sa at vi blir å få Day One edition. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kan ikke tro noe annet enn at man skal kunne få den achievementen. Er jo i praksis Day One i de landene som er blitt nedprioritert. Jeg føler dog for å ta en risiko og bestille fra utlandet. Har noen gjort dette ennå? Hvor bestilte dere fra, er dere lovt levering for 2014, hva tenker dere ifht. toll, og ble pengene trukket ved bestilling? Mange spørsmål, men før jeg tar en endelig beslutning må jeg være sikker på at det er verdt det Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kan ikke tro noe annet enn at man skal kunne få den achievementen. Er jo i praksis Day One i de landene som er blitt nedprioritert. Jeg føler dog for å ta en risiko og bestille fra utlandet. Har noen gjort dette ennå? Hvor bestilte dere fra, er dere lovt levering for 2014, hva tenker dere ifht. toll, og ble pengene trukket ved bestilling? Mange spørsmål, men før jeg tar en endelig beslutning må jeg være sikker på at det er verdt det http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/productID.283497100 Jeg bestilte fra microsoft store tyskland tidligere idag, ble trukket 5 kr eller noe. Dette er en day one edition så går utifra vi får den ved lansering, er gratis frakt til norge, tysk mva er trukket fra, norsk mva lagt til. Koster da 3914,- virker som det er alt vi må betale for å få den levert til norge Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Koster da 3914,- Prøv igjen Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Prøv igjen Hva som er galt med denne prisen? Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det her lukter produksjonsproblemer lang vei, de lokale tilpasningene er noe de glatt kunne innført med en systemupdate på et seinere tidspunkt (altså software), tviler på om mye av dette er bundet til hardware og ikke lar seg oppdatere i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå