Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Og etter flere uker med catch-up fra Microsoft sin side, så deiser de i bakken med et brak.

Dette var skuffende greier. Og du skal ikke se bort i fra at Sony lanserer sin konsoll i alle landene Microsoft har tenkt til og i tillegg i disse landene som blir utelatt fra Microsoft sin 2013 release bare for å gni det inn enda mer. :p

Uten at jeg sitter på tall, men jeg vil da tro at kjøpelysten og styrken er høyere i Norge enn f.eks Irland!

Hallo! Irland liksom.. De prioriterer Irland over Norge.. Dummeste jeg har lest..

Har ingenting med kjøpekraft å gjøre, er pga språk og div

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg bestilte Surface RT fra tyske Microsoft store før det var tilgjengelig i Norge, uten problemer. Så kanskje det er en løsning med Xbox One?

Den engelske Microsoft store sendte ikke til Norge.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk overrasket over at så mange hadde planer om å kjøpe Xbox One i det hele tatt. Er dere folk som kjøper alt av nye konsoller til lansering eller er dere faktisk så mange som velger X1 over PS4?

Folk kjøper vel konsoll etter ekslusive spill, erfaring fra tidligere konsoll osv osv, jeg personlig velger xbox one foran PS4 pga halo serien, bedre kontroller, xbox live og generellt dårlige erfaringer med sony tidligere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk kjøper vel konsoll etter ekslusive spill, erfaring fra tidligere konsoll osv osv, jeg personlig velger xbox one foran PS4 pga halo serien, XxxxXXXXbedre kontrollerXxxxXXXx xbox live og generellt dårlige erfaringer med sony tidligere.

Hvor i huleste har du prøvd Xones kontroller? og Ps4 sin?

Lenke til kommentar

Hvor i huleste har du prøvd Xones kontroller? og Ps4 sin?

Jeg skrev det er min personelig mening, jeg syns både xbox og xbox 360 hadde mye bedre kontroller enn PS2 og PS3.

Denne generasjonen ser det ut som sony endelig har forbedret kontrolleren sin

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Surface RT fra tyske Microsoft store før det var tilgjengelig i Norge, uten problemer. Så kanskje det er en løsning med Xbox One?

Den engelske Microsoft store sendte ikke til Norge.

Fikk du gratis frakt da? Sendt med UPS?

Lenke til kommentar

men husk bluray filmer fra europa vil ikke virke på en amerikansk konsoll

Det gjelder ikke alle BD filmer,

filmstudioene har litt forskjellig politikk når det gjelder sonebegrensning.

Kilde:

http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc

Movie studios have different region coding policies.

Among major U.S. studios, Warner Bros., Paramount Pictures, Universal Studios, Sony Pictures, and Walt Disney Pictures have released most of their titles region-free. MGM and Lions Gate Entertainment have released a mix of region-free and region-coded titles.

20th Century Fox has released most of their titles region-coded.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

tollen må man håndtere ja, bestiller man fra riktig butikk som har erfaring vil butikken sammen med transportøren gjøre det meste av jobben for deg og det er nesten som å bestille i landet. Men det er nok ikke så ofte tyske butikker må håndtere den type bestillinger, amazon er det nok størst sjangs for at vet hvordan man håndterer det.

Man må betale norsk MVA, men skal få tilbake MVA fra salgslandet.

Det er ingen andre gebyr enn tollgebyret som er på ~260 kr

Du vil seff bestille fra tyskland og ikke england grunnet stikkkontakten.

Lenke til kommentar

Bluray-spilleren trenger ikke å være regionfri, så det er ikke sikkert at du vil kunne spille av norske filmer.

Er det virkelig verdt det? Hvor mange ganger skal Microsoft dolke spillerne i ryggen før det er nok? Jeg vet de har gått tilbake på mange av restriksjonene, men de skulle ærlig talt aldri vært der til å begynne med.

500 dollar blir i overkant av 3000 kr. Så kommer 25% MVA i tillegg og 260 kr i tollgebyr. Så da havner vi på litt over 4000 kr. Så må du medregne alt fra 500-600 kr i porto. Mer om du ikke ønsker å vente flere uker.

Så må du ikke glemme at det kan bli problematisk, dersom noe skjer med konsollen din. Så i underkant av 5000 kr? Da er man enten kraftig fanboy eller veldig utålmodig. En PS4 koster under 3500 kr med gratis frakt. I tillegg får du en konsoll som er mindre og kraftigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...