JoseCuervo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Xbox og microsoft suger. Bare sleipe folk, dårlig plastikk kvalitet, kjøp Sony og kvalitet. Dette er helt klart en dekk over historie for mulig over heating issues og produksjonens problemer. Stor ekstern kloss utenfor konsollen igjen som strømforsyning sier det meste.. Ja, hurra for Sony og BMW!!! 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Lei nyhet om utsettelsen. Skal uansett ha xbox one før 2014, noen som har tips om nettbutikker i usa som det går ann og forhåndsbestille fra? Enten shipping direkte eller via jetcarrier. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Lei nyhet om utsettelsen. Skal uansett ha xbox one før 2014, noen som har tips om nettbutikker i usa som det går ann og forhåndsbestille fra? Enten shipping direkte eller via jetcarrier. Er det så lurt da? Hva om noe skjer med konsollen din? Dekker Microsoft Norge dette? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er det så lurt da? Hva om noe skjer med konsollen din? Dekker Microsoft Norge dette? Er fullt klar over at jeg bare får 1 års garanti, når det gjelder frakt til norge så blir vel dette forsikret av evt jetcarrier, har brukt jetcarrier før og er veldig fornøyd med de. Ser ut som day one edition er utsolgt veldig mange plasser med unntakt av walmart Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ble veldig sur når jeg så at den ble utsatt, kommer vel november neste år til noen lapper dyrere. Dessverre liker jeg xbox for godt til å gå over til konkurenten ;( 2 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det hadde blitt veldig festlig (å lese her på forumet) dersom MS ikke støttet aktivering i annet enn de landene som konsollen offisielt var lansert i. (Om man bestiller fra utlandet) Jeg ser for meg denne meldingen på skjermen når man starter opp den nye Xbox'en: "Unable to activate your Xbox One." og et surt gamer tryne Men for all del, det vil sikkert fungere med alternativ DNS/VPN? 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 For noen måneder siden skrev representanter fra MS at konsollen ikke kunne brukes online i 'feil' sone, men dette kan ha endret seg, og det kan uansett være man kan komme rundt det med VPN. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Aww, merker at det kommer til å bli en fin tid på jobben fremover (Gamestop) 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Så eg får ikkje XB1 i novermber på grunn av at den ikkje er klart med norsk språk.. Gi meg styrke. Endret 14. august 2013 av Noiz 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Bestiller en x1 fra england med cod forza og bf4 Endret 14. august 2013 av samco 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 "Xbox One games will be playable on any Xbox One console — there will be no regional restrictions." Så er vel bare å importere. 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Kjedelig er det ja, men vi får jo PS4 å trøste oss med selv om det ikke er like spennendes for alle. Blir det for lenge å vente er det bare å importere en, for jeg mener å ha lest at den er sonefri og. xone er regionlåst å vil ikke virke i andre regioner! (ved normal regionlåsing så kan man kjøpe en konsoll å importere spill, men ms har gått ut med att xone kun vil virke innenfor regionens grenser av en eller annen merkelig grunn, så kjøper man en europeisk så kan den kun brukes i europa, kjøper man i usa vil den kun virke der osv.... ) Meget uvanlig å dele europa så mye opp i en konsoll-lansering. Vi snakker heller ikke om store markeder i Skandinavia og Nederland/Belgia, slik at det er ikke store antallet enheter det er snakk om heller. Oversettlese-bullshit har jeg ingen tro på, i alle fall for oss i Skandinavia som har lite til ingen språktilpasninger når det kommer til spill. Om MS satser på en skikkelig lansering også i disse landene, må vi trolig vente lenge. Januar/Februar er som kjent to meget dårlige måneder for spillindustrien, så da kan det bli både mars eller april før vi ser noe til maskinen... alle spill har norsk tekst og og vanligvis norske menyer, men forstår ikke hvorfor siden vi nordmenn normalt ikke bruker tekst oversettelse til norsk fra engelsk, dette har irritert meg i mange tilfeller i spill siden de dubber menyene på noen 360 spill.... Endret 14. august 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 xone er regionlåst å vil ikke virke i andre regioner! (ved normal regionlåsing så kan man kjøpe en konsoll å importere spill, men ms har gått ut med att xone kun vil virke innenfor regionens grenser av en eller annen merkelig grunn, så kjøper man en europeisk så kan den kun brukes i europa, kjøper man i usa vil den kun virke der osv.... ) alle spill har norsk tekst og og vanligvis norske menyer, men forstår ikke hvorfor siden vi nordmenn normalt ikke bruker tekst oversettelse til norsk fra engelsk, dette har irritert meg i mange tilfeller i spill siden de dubber menyene på noen 360 spill.... Xbox One er IKKE regionslåst Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Vi får se på det slik da folkens, at når maskinen kommer til lille Norge så burde dem verste problemene være jernet ut og vi får noe som burde fungere mer eller mindre optimalt. Liten trøst men det er da noe å klamrer seg til.... Og så får vi spill anmeldelser på endel spill og kan slippe å gå i fella av å kjøpe noe søppel på lansering. Samt dem av oss som skal ha begge maskiner kanskje finner ut etter anmeldelse av konsollen at en faktisk kan klare seg med PS4. Her skal vi vinkle det over til noe positivt for alt det er verdt! Hehe, så får vi heller grine litt i dusjen så ingen ser eller hører oss. Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Litt snålt at Sveits ikke får på release, mens Østerrike får. Omtrent samme antall innbyggere, og de språkene som snakkes mest i Sveits er jo allerede blant de som får på release (Tysk, Fransk og Italiensk). Og er Russland et så lite marked at det ikke blir prioritert? Endret 14. august 2013 av bas Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ble redded av en uk xbox bud kudos til han... Blir noen dager seinere en dag 1 mend sending men herregud 2014 i norge er uaktuelt Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ble redded av en uk xbox bud kudos til han... Blir noen dager seinere en dag 1 mend sending men herregud 2014 i norge er uaktuelt Enig der, klarer ikke vente, la netopp inn en bestilling på walmart.com Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Og etter flere uker med catch-up fra Microsoft sin side, så deiser de i bakken med et brak. Dette var skuffende greier. Og du skal ikke se bort i fra at Sony lanserer sin konsoll i alle landene Microsoft har tenkt til og i tillegg i disse landene som blir utelatt fra Microsoft sin 2013 release bare for å gni det inn enda mer. Uten at jeg sitter på tall, men jeg vil da tro at kjøpelysten og styrken er høyere i Norge enn f.eks Irland! Hallo! Irland liksom.. De prioriterer Irland over Norge.. Dummeste jeg har lest.. Endret 14. august 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Xbox One er IKKE regionslåst My bad hadde ikke fått med meg den ikke var regionlåst lenger, men husk bluray filmer fra europa vil ikke virke på en amerikansk konsoll + kjøper man spill fra usa vil mest sannsynlig ikke dlc`er fra europa virke, samme har alltid vert tilfelle på psn så tviler på xbl er annerledes siden de har mye mer stuff der, samme gjelder og netflix pga hollywood vil styre når vi får se filmer/serier her i norge, men vet de går ann å få tilgang til det meste ved å leie amerikansk server, men noen av tinga vil ikke virke uten amerikanske kredittkort sadly Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Med PS4 allerede bestilt før One, og en haug av spill i backloggen min så er jeg egentlig glad for at noe blir utsatt. Men en konsoll som jeg har ventet lengre på enn PS4 og at en konsoll ikke kommer på grunn av oversettelser er rimelig teit. Og jeg ville ha Dead Rising 3 nå i år. Får se om jeg gidder å bestille fra utlandet. Har så mye på gang etter nyttår at det blir kjipt å ikke få ny konsoll i år fra MS annet enn en dyrere bestilling fra utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå