Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som forhåndsbestilte XBO før utsettelsen får et gratis spill som kompensasjon.

Jeg angrer litt på at jeg ikke forhåndsbestilte den...

Det var jo ihvertfall bra da, sies det noe om hvilket spill det er snakk om, eller blir det muligens valgfritt spill fra MS sine egne studioer?
Lenke til kommentar

Dette er da ikke så sjokkerende. Microsoft vil selvfølgelig ønske å selge mest mulig konsoller, noe som da betyr at de må være ferdig til juleshoppinga. Eneste måten de klarer å nå fristen på er tydeligvis å utelate en del land.

Kjempeflott for de av landene som får det til jul, og bittelitt kjipt for de som ikke får det. Dog bedre enn at ingen får det... Slik mentalitet tjener ingen på. (bortsett fra Sony :p)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det var jo ihvertfall bra da, sies det noe om hvilket spill det er snakk om, eller blir det muligens valgfritt spill fra MS sine egne studioer?

If you are in these markets and have questions about your pre-order, please contact the local retailer where you placed your pre-order. To show our appreciation for your patience, if you have already preordered an Xbox One Day One system before today in those countries, you will also receive a pack-in game with your console when it launches.*
* For full details and to take advantage of this offer, customers should follow up with the local retailer they pre-ordered with and they will be able to share more information closer to launch.

Det høres ut som om spillet vil bli valgt ut av forhandleren.

Lenke til kommentar
While we wish we could launch Xbox One simultaneously in these markets, there are many factors that determine the timing of specific market launches. This includes work to localize the Xbox One dash, incorporate additional voice and languages, and build partnerships to bring apps and meaningful local content to each country.

-.-

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fremdeles dritkjedelig. Xbox One var den konsollen jeg hadde mest lyst på akkurat nå... og nå aner jeg ikke. Jaja, kommer sikkert ikke til å skaffe meg noen konsoll på launch uansett.

Kjedelig er det ja, men vi får jo PS4 å trøste oss med selv om det ikke er like spennendes for alle.

Blir det for lenge å vente er det bare å importere en, for jeg mener å ha lest at den er sonefri og.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Helt utrolig at mye av forsinkelsen skyldes at de skal oversette dashboardet til lokalt språk og "lokalisere" innholdet. Jeg er av dem som vil ha ting på engelsk fordi den krampenorsken i spillverdenen er helt på trynet.

Men på den annen side:

1. Ring tyske forhandlere og forhåndsbestill noen maskiner

2. Kjør ned og hent maskinene på release

3. Finn.no med utsalgspriser på 7-8.000,-og behold en maskin selv

4. Profitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Meget uvanlig å dele europa så mye opp i en konsoll-lansering. Vi snakker heller ikke om store markeder i Skandinavia og Nederland/Belgia, slik at det er ikke store antallet enheter det er snakk om heller. Oversettlese-bullshit har jeg ingen tro på, i alle fall for oss i Skandinavia som har lite til ingen språktilpasninger når det kommer til spill.

Om MS satser på en skikkelig lansering også i disse landene, må vi trolig vente lenge. Januar/Februar er som kjent to meget dårlige måneder for spillindustrien, så da kan det bli både mars eller april før vi ser noe til maskinen...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...