_KroSjefen_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kanskje vi får ein reaksjon frå Kaz & co etter denne pressemeldingen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Både Mexico og Brasil får XBONE før oss i Norge? Hva skjer? Greit at de er større, men vi skal jo være "verdens beste land" og så klarer vi ikke få XB1 før de. Huff Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 De som forhåndsbestilte XBO før utsettelsen får et gratis spill som kompensasjon. Jeg angrer litt på at jeg ikke forhåndsbestilte den... Haha, og jeg hadde tenkt til å forhåndsbestille idag.. FML! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Sony er langt fra ferdig med å vise eksklusive spill. Kanskje du hadde endret mening, uansett. Er en grunn til at jeg fra dag en har sagt at jeg ikke kommer til å være sikker på hvilken jeg skal ha meg før de er her, og da gjerne litt etter det og. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 De som forhåndsbestilte XBO før utsettelsen får et gratis spill som kompensasjon. Jeg angrer litt på at jeg ikke forhåndsbestilte den... Det var jo ihvertfall bra da, sies det noe om hvilket spill det er snakk om, eller blir det muligens valgfritt spill fra MS sine egne studioer? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 En må jo bare klø seg i hodet når en tenker over hva det er som har foregått i Redmond. Så store lanseringer skjer bare 1-2 ganger per tiår. MS har hatt laaang tid på å forberede seg til lanseringen av XBO. Hva er det de har holdt på med? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Dette er da ikke så sjokkerende. Microsoft vil selvfølgelig ønske å selge mest mulig konsoller, noe som da betyr at de må være ferdig til juleshoppinga. Eneste måten de klarer å nå fristen på er tydeligvis å utelate en del land. Kjempeflott for de av landene som får det til jul, og bittelitt kjipt for de som ikke får det. Dog bedre enn at ingen får det... Slik mentalitet tjener ingen på. (bortsett fra Sony ) Endret 14. august 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg er ganske så forbanna nå. Vil spille Dead Rising 3 i år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det var jo ihvertfall bra da, sies det noe om hvilket spill det er snakk om, eller blir det muligens valgfritt spill fra MS sine egne studioer? If you are in these markets and have questions about your pre-order, please contact the local retailer where you placed your pre-order. To show our appreciation for your patience, if you have already preordered an Xbox One Day One system before today in those countries, you will also receive a pack-in game with your console when it launches.* * For full details and to take advantage of this offer, customers should follow up with the local retailer they pre-ordered with and they will be able to share more information closer to launch. Det høres ut som om spillet vil bli valgt ut av forhandleren. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kjipt å vente på Forza 5 til 2014 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ja ja, får vel bestille fra UK eller no, eller evt. kjøpe PS4 ved launch og skaffe Xbone når den har droppa i pris. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Virkelig irritert på ms bestilte 2 stk x1 herregud for noe amatører Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-146784 Skrevet 14. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2013 12 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da endrer jeg nok forhåndsbestillingen fra X1 til PS4 fra Elkjøp. Så virkelig fram til Forza 5. Men da blir det Killzone og Drive Club (om det klarer å overbevise meg). Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 While we wish we could launch Xbox One simultaneously in these markets, there are many factors that determine the timing of specific market launches. This includes work to localize the Xbox One dash, incorporate additional voice and languages, and build partnerships to bring apps and meaningful local content to each country. -.- 2 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nja, det er jo MS som må punge ut for dette her. Så det vil nok finnes restriksjoner i forhold til hvilke spill forhandler kan bundle med. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Utrolig vi bli hengende så etter med spill nå Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Fremdeles dritkjedelig. Xbox One var den konsollen jeg hadde mest lyst på akkurat nå... og nå aner jeg ikke. Jaja, kommer sikkert ikke til å skaffe meg noen konsoll på launch uansett. Kjedelig er det ja, men vi får jo PS4 å trøste oss med selv om det ikke er like spennendes for alle. Blir det for lenge å vente er det bare å importere en, for jeg mener å ha lest at den er sonefri og. Endret 14. august 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Helt utrolig at mye av forsinkelsen skyldes at de skal oversette dashboardet til lokalt språk og "lokalisere" innholdet. Jeg er av dem som vil ha ting på engelsk fordi den krampenorsken i spillverdenen er helt på trynet. Men på den annen side: 1. Ring tyske forhandlere og forhåndsbestill noen maskiner 2. Kjør ned og hent maskinene på release 3. Finn.no med utsalgspriser på 7-8.000,-og behold en maskin selv 4. Profitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Meget uvanlig å dele europa så mye opp i en konsoll-lansering. Vi snakker heller ikke om store markeder i Skandinavia og Nederland/Belgia, slik at det er ikke store antallet enheter det er snakk om heller. Oversettlese-bullshit har jeg ingen tro på, i alle fall for oss i Skandinavia som har lite til ingen språktilpasninger når det kommer til spill. Om MS satser på en skikkelig lansering også i disse landene, må vi trolig vente lenge. Januar/Februar er som kjent to meget dårlige måneder for spillindustrien, så da kan det bli både mars eller april før vi ser noe til maskinen... Endret 14. august 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå