Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det egentlig med online spilling før norsk release. Høres litt for godt ut til å være sant at det skal gå.

Xbox Live requires broadband internet (ISP fees apply), a Microsoft account and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country/region. Additional subscriptions, internet speed and/or requirements apply for some features.

De får det til å høres ut som om man krever en konstant nettilkobling. Trodde poenget med å fjerne restriksjonene var at man ikke trengte det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Da hører du feil. Live er navnet på online-tjenesten til xbox. Etter at de fjernet restriksjonene kan du fint spille på maskina uten å være tilkoblet Live.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Samme her, kan det ha noe med at produktet er endret (til tross for at produktnummeret ikke er endret)? FIFA 14 er jo inkludert nå.

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/productID.283497100

Tviler, for bildet på min bestilling ble endret til en xbox one eske med bilde av fifa på...

EDIT: Nå er den tilbake! :D aner ikke hvorfor den var borte men, haha :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

sinsol: Ja, min Xbox kommer opp på Kaufverlauf med FIFA14. Om den ikke dukker opp må du sannsynligvis benytte deg av Live Chat

Edit: Ser at den norske bestillingen er borte fra det tyske nettstedet nå. Har ennå ikke avbestilt den, avventer til jeg er sikker på at jeg får fra Tyskland, d.v.s. når den er på vei.

Endret av keungz
Lenke til kommentar

Jeg har lest at Fifa 14 følger med, så lenge lageret rekker. Så det er ikke et ubegrenset antall kopier de gir vekk. Så da blir det de som er først i køen, som har fordelen.

http://www.pressfire.no/spesialer/gamescom-13/7387/norske-xbox-one-kunder-fr-ikke-fifa-14

Hvis boksen har bilde av fifa på fronten kan de ikke fjerne fifa, da får de problemer med europeiske forbrukerrettigheter.

Så lenge lagret rekker snakker de vel heller om at om man ikke kjøper første runde av xboer produsert, vil ikke de boksene har med fifa når butikkene får neste sett med paller.

I hovedsak er det for å få flere folk til å forhåndsbestille.

Grunnen til at de ikke kan gi med fifa i runde 2 av konsoller som sendes til butikker er nok på grunn at avtalen med EA ikke gir rom for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...