JokerN_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Takk! Litt dumt, men er jo bare frem til den har release i Norge eller England da. Fikk England utsatt release også? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ikke som jeg har fått med meg nei Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så maskinen blir på tysk ja? Da er det ikke vits for meg å importere, man burde få valget med å velge hvilke som helst språk. Jeg hadde valgt enkelt engelsk Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du får byttet språk så fort konsollen har hatt release i det landet du vil bytte til. Har England re lease samtidig som Tyskland, kan du bytte til Engelsk med en gang. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Slapp av, man kan bytte til alle språk som har lansering samtidig. Altså tysk, engelsk, fransk osv 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det der er bare bullshit. Uansett om du bestiller konsollen fra India så får du opp et valg første gang du slår på konsollen, der du kan velge mellom språkene til alle lanseringslandene. Altså kan du velge Engelsk (UK) eller Engelsk (US). 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hva er Bullshit? Er jo akkurat det vi sier. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du snakker nå med 'Jimi M.'. Deg: Hei, hvis jeg bestiller en Xbox One fra deres tyske nettbutikk, vet du hvilke språk den vil støtte da? Jimi M.: Hej och välkommen till Microsoft Store, vad kan jag hjälpa till med? Jimi M.: Tyska Deg: vil man ikke få mulighet til å velge? Jimi M.: Nej, Xbox One kommer att släppas i vardera land på det aktuella språket. Jimi M.: Om du köper en i Tyskland så är den på tyska och du kan när väl den släpps i Norge installera norska samt engelska när den haft release i England Deg: ok Jimi M.: Dock så kan det uppstå bekymmer med de lokala tjänster som erbjuds i vardera land vid relase och appar. Dette jeg mente var bullshit. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ja, jeg mener også man fikk språkvalg første gang man satte opp en ny 360, rart om de har fjernet den muligheten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dette jeg mente var bullshit. Kanskje greit å få en 100% avklaring på, så man ikke er stuck med tysk Xbox? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dette jeg mente var bullshit.Vel, han sier jo at man kan bytte til engelsk når den releaser i England. Har de release samme dato, så kan man jo altså bytte når man starter boksen første gangen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 har en som prøver bestille fra Tyskland, men får denne beskjeden når han taster inn visa Noen som vet hva MS sikter til? Oversettelse Denne metoden kan ikke legges til fordi det er allerede tilgjengelig for din konto. Skriv inn en alternativ betalingsmåte. Feil Detaljer Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 har en som prøver bestille fra Tyskland, men får denne beskjeden når han taster inn visa Noen som vet hva MS sikter til? Oversettelse Denne metoden kan ikke legges til fordi det er allerede tilgjengelig for din konto. Skriv inn en alternativ betalingsmåte. Feil Detaljer Må bruke et annet kredittkort enn man bruker på sin norske MS Konto/Xbox Live konto. Da går det. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 har en som prøver bestille fra Tyskland, men får denne beskjeden når han taster inn visa Noen som vet hva MS sikter til? Oversettelse Denne metoden kan ikke legges til fordi det er allerede tilgjengelig for din konto. Skriv inn en alternativ betalingsmåte. Feil Detaljer Det er bare å lage en ny MS konto (Ny hotmail). Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Da kan jeg tukle med PS4 i noen måneder først. Egentlig greit med utsettelsen, for da slipper jeg å tenke på at det blir altfor dyrt "november-ish". Og kanskje vi har flere spill å velge mellom når den først lanseres også. Uansett, skal Xbox One anskaffes! ... i 2014. Endret 21. august 2013 av Amored 1 Lenke til kommentar
keungz Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 har en som prøver bestille fra Tyskland, men får denne beskjeden når han taster inn visa Noen som vet hva MS sikter til? Oversettelse Denne metoden kan ikke legges til fordi det er allerede tilgjengelig for din konto. Skriv inn en alternativ betalingsmåte. Feil Detaljer Hadde også samme problem. Brukte Live Chat-funksjonen deres og han jeg snakket med bestilte konsollen for meg og la inn mulighet for å bruke kortet mitt på den tyske storen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Får rabattkode på 195kr samt et spill for å være tolmodig, tidlig 2014 kommer den.. Får snakke med ms support etterpå hvor tidlig 2014 (ikke faen om jeg gidder å vente 4måneder) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Kjære kunde, Takk for at du forhåndsbestilte Xbox Day One Edition fra Microsoft online store. Vi må beklageligvis meddele at Xbox Day One Edition er forsinket i Norge, og vil ikke være tilgjengelig før tidlig i 2014. Vi forstår skuffelsen, og beklager dette på det sterkeste. For å vise at vi setter pris på at din tålmodighet skal vi gjøre to ting for deg – én ting nå, og én ting senere. Først gir vi deg en rabattkupong på 195 NOK, som du kan bruke med en gang ved det neste kjøpet ditt på 195 NOK eller mer hos oss.*Deretter får du et kostnadsfritt spill sammen med Xbox One Day One Edition. **Dette er vår måte å takke for tålmodigheten din på. Vi takker for støtten din. Vet at deler av den ble postet over her, men her er hele. Endret 22. august 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hvordan er det egentlig med online spilling før norsk release. Høres litt for godt ut til å være sant at det skal gå. Xbox Live requires broadband internet (ISP fees apply), a Microsoft account and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country/region. Additional subscriptions, internet speed and/or requirements apply for some features. Endret 22. august 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Du bekymrer deg for mye... det vil gå fint... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå