Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det er vel igrunn det. Funket fint med VISA, så da blei det bestilt her også.

Håper ikke det bare er tysk språk på konsollen btw? :p

Neppe, men man vet aldri med Tyskland. Engelsk kan de færreste, og man skal lete lenge for å finne et engelsk TV-program som ikke er dubbet om til tysk.

Edit: Nå som du nevner det, tysk dashboard finnes ihvertfall.

http://www.youtube.com/watch?v=NIoIhlA3w5U

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Uansett hvor du bestiller konsollen så får du opp et valg når du starter opp, kjent som ''Locale''. Her velger du selvsagt United Kingdom, så du får den engelske marketplassen og engelsk språk.

Når konsollen får støtte i Norge, kan du velge Norsk locale (en gang i 2014).

Så nei, selv om du bestiller fra Tyskland så er ikke selve konsollen tysk.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt fra MS Deutschland! Netto 399, og moms 100 stemmer sant? Har ikke fått noen bekreftelse per email enda, men det kommer vel!

Stemmer det ja. Jeg fikk en ordrebekreftelse rett etter jeg bestilte, og kort tid etter en mail til der det stod at den ikke var på lager etc etc, og at den ble sendt ''så fort som mulig''. Normalt, ettersom den ikke har release før November.

Lenke til kommentar

Du snakker nå med 'Jimi M.'.

Deg: Hei, hvis jeg bestiller en Xbox One fra deres tyske nettbutikk, vet du hvilke språk den vil støtte da?

Jimi M.: Hej och välkommen till Microsoft Store, vad kan jag hjälpa till med?

Jimi M.: Tyska

Deg: vil man ikke få mulighet til å velge?

Jimi M.: Nej, Xbox One kommer att släppas i vardera land på det aktuella språket.

Jimi M.: Om du köper en i Tyskland så är den på tyska och du kan när väl den släpps i Norge installera norska samt engelska när den haft release i England

Deg: ok

Jimi M.: Dock så kan det uppstå bekymmer med de lokala tjänster som erbjuds i vardera land vid relase och appar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...