SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Nei, beløpet blir trekt først i November når de sender. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Da blir det nok en bestilling fra Tyskland på meg også. Spill kjøpt i Norge vil også fungere? Beklaget hvis jeg spør om ting som allerede er besvart her inne. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ja, problemet er bare at de norske butikkene jeg har snakka med kommer ikke til å ta inn norske spill før lanseringen i Norge (2014). Så her må vi importere fysisk, eller kjøpe digitalt med pre paid cards. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hadde vært fint om de faktisk sa når i 2014 den blir lansert. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Veldig hyggelig av MS å gjøre mitt valg av konsoll enda lettere. Var lenge på vippepunktet siden jeg har en 360 fra før, men etter denne nyheten blir det en PS4 på meg. Yay. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 FIFA 14 følger tydeligvis med konsollen, så da slipper jeg jo å tenke på det Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kan man betale med norsk VISA forresten? Eller må man bruke paypal? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kan man betale med norsk VISA forresten? Eller må man bruke paypal? Burde gå med Visa. Er ikke Paypal bare en konto som er koblet opp mitt Visa man allerede har? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Burde gå med Visa. Er ikke Paypal bare en konto som er koblet opp mitt Visa man allerede har? Jo det er vel igrunn det. Funket fint med VISA, så da blei det bestilt her også. Håper ikke det bare er tysk språk på konsollen btw? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Jo det er vel igrunn det. Funket fint med VISA, så da blei det bestilt her også. Håper ikke det bare er tysk språk på konsollen btw? Neppe, men man vet aldri med Tyskland. Engelsk kan de færreste, og man skal lete lenge for å finne et engelsk TV-program som ikke er dubbet om til tysk. Edit: Nå som du nevner det, tysk dashboard finnes ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=NIoIhlA3w5U Endret 20. august 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Uansett hvor du bestiller konsollen så får du opp et valg når du starter opp, kjent som ''Locale''. Her velger du selvsagt United Kingdom, så du får den engelske marketplassen og engelsk språk. Når konsollen får støtte i Norge, kan du velge Norsk locale (en gang i 2014). Så nei, selv om du bestiller fra Tyskland så er ikke selve konsollen tysk. Endret 20. august 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hmm, det må jeg finne ut. Da må det isåfall avbestilles igjen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Om jeg ikke husker feil så kom min PS3 med norsk språk, noe som var mulig å endre. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Da har jeg bestilt fra MS Deutschland! Netto 399, og moms 100 stemmer sant? Har ikke fått noen bekreftelse per email enda, men det kommer vel! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Da har jeg bestilt fra MS Deutschland! Netto 399, og moms 100 stemmer sant? Har ikke fått noen bekreftelse per email enda, men det kommer vel! Stemmer det ja. Jeg fikk en ordrebekreftelse rett etter jeg bestilte, og kort tid etter en mail til der det stod at den ikke var på lager etc etc, og at den ble sendt ''så fort som mulig''. Normalt, ettersom den ikke har release før November. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Den var havnet i spam-mappen til Gmail, hvis noen andre får panikk er det greit å sjekke der. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Edit: never mind. Endret 21. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har nå hørt med MS, og hvis man skulle få problemer med den så kan man ta en eventuell garantisak med MS Norge Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Om noen er i kontakt med MS, så spør gjerne om språk på konsollen vil komme i norsk og/eller engelsk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du snakker nå med 'Jimi M.'. Deg: Hei, hvis jeg bestiller en Xbox One fra deres tyske nettbutikk, vet du hvilke språk den vil støtte da? Jimi M.: Hej och välkommen till Microsoft Store, vad kan jag hjälpa till med? Jimi M.: Tyska Deg: vil man ikke få mulighet til å velge? Jimi M.: Nej, Xbox One kommer att släppas i vardera land på det aktuella språket. Jimi M.: Om du köper en i Tyskland så är den på tyska och du kan när väl den släpps i Norge installera norska samt engelska när den haft release i England Deg: ok Jimi M.: Dock så kan det uppstå bekymmer med de lokala tjänster som erbjuds i vardera land vid relase och appar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå