Noiz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 JAJA, kom med den dritten dagen etter eg bestiller og faktisk er gira på ny konsoll... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Vil det funke å importere konsollen selv, fra eksempelvis Tyskland/Frankrike? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Blir spennende med Gamescom nå, la oss ikke håpe PS4 leder samme skjebne som XOne Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 CBOAT hadde rett! 2 Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Dette var frustrerende! Vurderer nesten å skaffe PS4 istedenfor nå i protest mot denne dustete diskrimineringen. 2 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Synd for alle som gleda seg. Mulig dette er pga alle tjenestene som må godkjennes i alle land. Kanskje MS vil sikre at europa får samme tilbud som USA? Endret 14. august 2013 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox720/7356/Det-blir-ingen-ny-Xbox-p-oss-i-r Kan vel kalle det for bekreftet. Dette vil nok Sony tjene masse på. Gjett hva som vil ligge pakket fint under juletreet i mange tusen hjem i år... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Xbox 360 kom vel i hele verden samtidig. Var jo litt så som å med kvalitetskontrollen. Skjønner at enkelte er skuffa, men ingen stor greie for meg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Synd for alle som gleda seg. Mulig dette er pga alle tjenestene som må godkjennes i alle land. Kanskje MS vil sikre at europa får samme tilbud som USA? De store europeiske landene får samtidig med usa, men ikke norge, sverige, danmark, nederland, belgia. Har visst også med tilpasse språk med mer mente jeg å lese. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Siste spaden i Xbox-grava for min del. Kommer til å drøye til 2014 med ny konsoll uansett, men at Microsoft prioriterer de store markedene kommer til å ramme nordmenn hardt. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-markets Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nok en flause fra Microsoft. Lurer på hvor lenge folk måtte ventet hvis den faktisk ble godt tatt imot... 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Dette er spesielt trist for tenåringer uten penger, som ønsket seg konsollen i julegave. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Godt det finnes andre konsoller vi kan spille på. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 http://news.xbox.com...nfirmed-markets Var vel det samme som var oppført fra Dagbladet, bare på norsk. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Xbox og microsoft suger. Bare sleipe folk, dårlig plastikk kvalitet, kjøp Sony og kvalitet. Dette er helt klart en dekk over historie for mulig over heating issues og produksjonens problemer. Stor ekstern kloss utenfor konsollen igjen som strømforsyning sier det meste.. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Godt det finnes andre konsoller vi kan spille på. Fremdeles dritkjedelig. Xbox One var den konsollen jeg hadde mest lyst på akkurat nå... og nå aner jeg ikke. Jaja, kommer sikkert ikke til å skaffe meg noen konsoll på launch uansett. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Helvete, ikke noe bra av MS dette. Hadde selv blitt ganske irritert om jeg hadde lagt inn preorde på XO ihvertfall... Håper det blir en bra konsoll, selv om det ser ut som en kommer litt sent på det norske markedet :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Fremdeles dritkjedelig. Xbox One var den konsollen jeg hadde mest lyst på akkurat nå... og nå aner jeg ikke. Jaja, kommer sikkert ikke til å skaffe meg noen konsoll på launch uansett. Sony er langt fra ferdig med å vise eksklusive spill. Kanskje du hadde endret mening, uansett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Helvete, ikke noe bra av MS dette. Hadde selv blitt ganske irritert om jeg hadde lagt inn preorde på XO ihvertfall... Håper det blir en bra konsoll, selv om det ser ut som en kommer litt sent på det norske markedet :/ De som forhåndsbestilte XBO før utsettelsen får et gratis spill som kompensasjon. Jeg angrer litt på at jeg ikke forhåndsbestilte den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå