Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd for alle som gleda seg. Mulig dette er pga alle tjenestene som må godkjennes i alle land. Kanskje MS vil sikre at europa får samme tilbud som USA?

De store europeiske landene får samtidig med usa, men ikke norge, sverige, danmark, nederland, belgia. Har visst også med tilpasse språk med mer mente jeg å lese.

Lenke til kommentar

Xbox og microsoft suger. Bare sleipe folk, dårlig plastikk kvalitet, kjøp Sony og kvalitet. Dette er helt klart en dekk over historie for mulig over heating issues og produksjonens problemer. Stor ekstern kloss utenfor konsollen igjen som strømforsyning sier det meste..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fremdeles dritkjedelig. Xbox One var den konsollen jeg hadde mest lyst på akkurat nå... og nå aner jeg ikke. Jaja, kommer sikkert ikke til å skaffe meg noen konsoll på launch uansett.

Sony er langt fra ferdig med å vise eksklusive spill. Kanskje du hadde endret mening, uansett.

Lenke til kommentar

Helvete, ikke noe bra av MS dette. Hadde selv blitt ganske irritert om jeg hadde lagt inn preorde på XO ihvertfall...

Håper det blir en bra konsoll, selv om det ser ut som en kommer litt sent på det norske markedet :/

De som forhåndsbestilte XBO før utsettelsen får et gratis spill som kompensasjon.

Jeg angrer litt på at jeg ikke forhåndsbestilte den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...