Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal folk få det inn i hjernen at de ikke trenger å betale tollavgift på elektronikk. De legger til norsk mva under bestilling og da blir prisen ca 3949,- totalt inkludert frakt. Flere har tidligere bestilt tablet (Surface) fra Microsoft Tyskland uten problemer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor jeg har lest det, muligens bare her på forumet, men skal ikke spill lanseres samtidig på MP som i butikker neste generasjon?

Hvis det hadde vært sånn, så hadde vi nok visst om det allerede. Kanskje vi hører mer om det på Gamescom til uka.

Uansett, du kan ikke kjøpe noe fra Marketplace uten en betalingsmetode som er gyldig i utlandet. Import av fysiske spill blir veien å gå for de som har importert.

Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-15-microsoft-explains-how-xbox-one-importing-could-work

"You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..."

Lenke til kommentar

http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/12/p/139246/743435.aspx#743435

Lykke til å kjøpe noe digitalt før det blir offisiell støtte i Norge.

Dette gjelder xbox 360, blir forandringer når det gjelder regioner og bytte av det på xbox one.

Virker som vi kan kjøpe microsoft points fra et EU land og bruke disse for å kjøpe spill på marketplacen.

Microsoft representant Albert Penello har sagt dette:

"You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..."

Edit: Konamixx var før meg :)

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Eg kontaktet Xbox support for å få svar på noen spørsmål. Mine spørsmål var om eg kunne bruke min norske profil med en gang eg fikk konsollen fra tyskland og om ma kunne bruke norsk kredit kort for å legge til ms point eller kjøpe spill. Man kunne bruke Norsk profil og man kunne bruke norsk kredit kort.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Eg kontaktet Xbox support for å få svar på noen spørsmål. Mine spørsmål var om eg kunne bruke min norske profil med en gang eg fikk konsollen fra tyskland og om ma kunne bruke norsk kredit kort for å legge til ms point eller kjøpe spill. Man kunne bruke Norsk profil og man kunne bruke norsk kredit kort.

Hæli! :D

Lenke til kommentar

Kjøper folk fortsatt xbox? Ettter at Microsoft driter på dere gang etter gang.

Henger du her fortsatt ? Er jo åpenbart at du ikke har noe interesse for konsollen, men kun er her av nedlatende tone.

Er virkelig fristet til å forhåndsbestille fra Tyskland, men som vi diskuterte i en annen tråd, så har jeg også inne en forhåndsbestilling på PS4 samtidig som det nærmer seg de elleville juletidene. Og da ryker jo plutselig lappene rimelig kjappt Så jeg lurer faktisk på om jeg skal avvente til nordisk slipp, og egentlig bare nyte PS4 og spillene der og kanskje samtidig unngå evt. barnesykdommer med One frem til vi får den på våre breddegrader.

Men...jeg er veldig svak da.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...