Gå til innhold

Xbox One UTSATT til neste år!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

FAKTA:

Ifølge de jeg har snakket med som har bestilt Microsoft Surface fra utlandet så er ikke det tilfellet, alt av MVA og fortolling er forhåndsbetalt og innbakt i prisen.

Lenke til kommentar

Vil man kunne bruke norsk konto da, når man får den til lands? Spørsmålet er jo om de sliter med å produsere nok konsoller, eller om det er fordi noen av funksjonene ikke er ferdig.

Går jo å sende en mail til MS og spørre.

-.- Jaja spørre de som ikke tørr/gidder å si hva problemet er ..

Men tar nokk en tyskland ja ;D

Lenke til kommentar

Verste fall får man halvveis norsk/engelsk meny inntil systemoppdateringen på nyåret, man vil kanskje ikke ha tilgang til en del ekstratjenester som bruker 3.part innhold heller i starten. Men ut ifra erfaring med 360 er det nok mye mulig at man kan lage en britisk sølvkonto for å laste ned appene og så bruke de på din norske gullkonto.

For meg er det viktigste å kunne spille Forza så jeg kan bygge opp biler og erfaring på samme nivå som mine internasjonale venner.

Lenke til kommentar

Ser ut som vi kan kjøpe ting fra marketplacen hvertfall.

"You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..."

Despite all these worldwide benefits, Penello noted that music and videos can be geo-restricted due to licensing issues. "e.g. Netflix works only in supported countries)."

Edit:

Vil det muligens fungere å kjøpe microsoft poeng nå og kjøpe spill med norsk konto eller må vi lage en ny engelsk xbox live konto eller noe...

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Vel, det er en viss risiko i det, ja. Jeg tenker iallefall å forhåndsbestille det derfra, og dersom jeg ikke får konsollen før januar/februar 2014, avbestiller jeg den bare. Får heller bare vente på den norske utgaven da. Jeg leste foressten at man må ringe MS Store for å avbestille produkter, så en må være forberedt på det dersom man planlegger noe lignende.

Lenke til kommentar

Ser ut som vi kan kjøpe ting fra marketplacen hvertfall.

"You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..."

Despite all these worldwide benefits, Penello noted that music and videos can be geo-restricted due to licensing issues. "e.g. Netflix works only in supported countries)."

Edit:

Vil det muligens fungere å kjøpe microsoft poeng nå og kjøpe spill med norsk konto eller må vi lage en ny engelsk xbox live konto eller noe...

regner med det er som psn når man vil ha tilgang til japansk, amerikansk, engelsk butikk så må man lage en konto for hver, fordelen med psn er jo om man har en norsk å en amerikansk å kjøper spill og dlc`er fra usa så kan man spille dette på sin norske konto fordi om dette ble kjøpt med sin amerikanske konto, så er ikke sikker på hvordan dette vil virke med xbl, men håper for dere dette er likt, viss ikke blir det mange kontoer + lite gamescore på hver konto :confused:

Lenke til kommentar

Snakket med ms store Tyskland. "you might have have problems as we do not encourage orders from outside Germany as we can't assure that the order will arrive, so the order itself is your risk." Dette skrev dem

Er vel UPS sitt ansvar at xboxen kommer fram, må vel vær forsikret eller noe

Edit: er uansett en fordel å bestille med kredittkort, da kan du få refundert beløpet viss du ikke mottar bestillt produkt.

Endret av Booz
Lenke til kommentar

regner med det er som psn når man vil ha tilgang til japansk, amerikansk, engelsk butikk så må man lage en konto for hver, fordelen med psn er jo om man har en norsk å en amerikansk å kjøper spill og dlc`er fra usa så kan man spille dette på sin norske konto fordi om dette ble kjøpt med sin amerikanske konto, så er ikke sikker på hvordan dette vil virke med xbl, men håper for dere dette er likt, viss ikke blir det mange kontoer + lite gamescore på hver konto :confused:

Ja får håpe det blir enkelt, leser på div forum at det muligens går ann å kjøpe forhåndsbetalt kort og bare endre lokalisering til england.

Får nok noe mer info om dette i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...