Noiz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Leste det selv no, frister veldigt no Vurderer nesten å avbestile og kjøpe fra Tyskland. Endret 15. august 2013 av Noiz Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Leste det selv no, frister veldigt no Vurderer nesten å avbestile og kjøpe fra Tyskland. Du kan jo bare la bestillingen stå hvis det er i Norge og heller avbestille når du får boksen din fra tyskland. Endret 15. august 2013 av jij1984 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 FAKTA: Ifølge de jeg har snakket med som har bestilt Microsoft Surface fra utlandet så er ikke det tilfellet, alt av MVA og fortolling er forhåndsbetalt og innbakt i prisen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vil man kunne bruke norsk konto da, når man får den til lands? Spørsmålet er jo om de sliter med å produsere nok konsoller, eller om det er fordi noen av funksjonene ikke er ferdig. Går jo å sende en mail til MS og spørre. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vil man kunne bruke norsk konto da, når man får den til lands? Spørsmålet er jo om de sliter med å produsere nok konsoller, eller om det er fordi noen av funksjonene ikke er ferdig. Går jo å sende en mail til MS og spørre. -.- Jaja spørre de som ikke tørr/gidder å si hva problemet er .. Men tar nokk en tyskland ja ;D Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Verste fall får man halvveis norsk/engelsk meny inntil systemoppdateringen på nyåret, man vil kanskje ikke ha tilgang til en del ekstratjenester som bruker 3.part innhold heller i starten. Men ut ifra erfaring med 360 er det nok mye mulig at man kan lage en britisk sølvkonto for å laste ned appene og så bruke de på din norske gullkonto. For meg er det viktigste å kunne spille Forza så jeg kan bygge opp biler og erfaring på samme nivå som mine internasjonale venner. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-15-microsoft-explains-how-xbox-one-importing-could-work MS bekrefter at import skal gå greit å importere. Såvidt jeg skjønner vil den eneste forskjellen fra en norsk Xbox være at du må betale i valutaen til et launch land. Eller leser jeg noe feil her? Endret 15. august 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Myye mulig jeg bestiller meg en fra Tyskland da! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nå frister det jo med en bestilling i fra Tyskland gitt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Bestilte fra Tyskland her også. Litt skeptisk over noen ting. Skeptisk mest til om man får de samme mulighetene når man kkøper fra Tyskland når man bor i norge. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Ser ut som vi kan kjøpe ting fra marketplacen hvertfall. "You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..." Despite all these worldwide benefits, Penello noted that music and videos can be geo-restricted due to licensing issues. "e.g. Netflix works only in supported countries)." Edit: Vil det muligens fungere å kjøpe microsoft poeng nå og kjøpe spill med norsk konto eller må vi lage en ny engelsk xbox live konto eller noe... Endret 16. august 2013 av Booz Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Regner med at det kommer updates som gjør den helt lik norske versjonen? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Kaos Endret 16. august 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Snakket med ms store Tyskland. "you might have have problems as we do not encourage orders from outside Germany as we can't assure that the order will arrive, so the order itself is your risk." Dette skrev dem Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg ser at min "norske" ordre vises i den tyske MS Store. Endret 16. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
keungz Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vel, det er en viss risiko i det, ja. Jeg tenker iallefall å forhåndsbestille det derfra, og dersom jeg ikke får konsollen før januar/februar 2014, avbestiller jeg den bare. Får heller bare vente på den norske utgaven da. Jeg leste foressten at man må ringe MS Store for å avbestille produkter, så en må være forberedt på det dersom man planlegger noe lignende. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ser ut som vi kan kjøpe ting fra marketplacen hvertfall. "You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..." Despite all these worldwide benefits, Penello noted that music and videos can be geo-restricted due to licensing issues. "e.g. Netflix works only in supported countries)." Edit: Vil det muligens fungere å kjøpe microsoft poeng nå og kjøpe spill med norsk konto eller må vi lage en ny engelsk xbox live konto eller noe... regner med det er som psn når man vil ha tilgang til japansk, amerikansk, engelsk butikk så må man lage en konto for hver, fordelen med psn er jo om man har en norsk å en amerikansk å kjøper spill og dlc`er fra usa så kan man spille dette på sin norske konto fordi om dette ble kjøpt med sin amerikanske konto, så er ikke sikker på hvordan dette vil virke med xbl, men håper for dere dette er likt, viss ikke blir det mange kontoer + lite gamescore på hver konto Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Snakket med ms store Tyskland. "you might have have problems as we do not encourage orders from outside Germany as we can't assure that the order will arrive, so the order itself is your risk." Dette skrev dem Er vel UPS sitt ansvar at xboxen kommer fram, må vel vær forsikret eller noe Edit: er uansett en fordel å bestille med kredittkort, da kan du få refundert beløpet viss du ikke mottar bestillt produkt. Endret 16. august 2013 av Booz Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 regner med det er som psn når man vil ha tilgang til japansk, amerikansk, engelsk butikk så må man lage en konto for hver, fordelen med psn er jo om man har en norsk å en amerikansk å kjøper spill og dlc`er fra usa så kan man spille dette på sin norske konto fordi om dette ble kjøpt med sin amerikanske konto, så er ikke sikker på hvordan dette vil virke med xbl, men håper for dere dette er likt, viss ikke blir det mange kontoer + lite gamescore på hver konto Ja får håpe det blir enkelt, leser på div forum at det muligens går ann å kjøpe forhåndsbetalt kort og bare endre lokalisering til england. Får nok noe mer info om dette i løpet av et par dager. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Skulle gjerne bestilt, men å laste ned spill digitalt i mellomtiden er uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå