1-600-DOCTORB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hei, noen som har tips om en god streaming side, der man kan streame nye tv serier fra USA osv. Altså ting man ikke finner på det norske markedet i forhold til Netflix, HBO og Viaplay. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Om det er gratis du ser etter så er det ikke lov og linke til det her inne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Først og fremst vil jeg vite om det faktisk er lovlig før jeg poster forslag. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det er lovlig og poste forslag til sider men du har ikke lov til og Linke dirkete, Du kan skrive, Du kan google piratebay men ikke linke direkte til siden Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Jeg var sikker på at det først og fremst var piratkopiering altså at du laster ned/stjeler filen, som var ulovlig? Mod kan gjerne slette tråden hvis dette ikke er lovlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det er lovlig og poste forslag til sider men du har ikke lov til og Linke dirkete, Du kan skrive, Du kan google piratebay men ikke linke direkte til siden Litt av et dilemma, hørte om en som ble saksøkt for å ha ligget det ut på bloggen sin.. Men streaming av film er da ikke det samme som å laste ned. Uansett: couchtuner.eu/ Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Litt av et dilemma, hørte om en som ble saksøkt for å ha ligget det ut på bloggen sin.. Men streaming av film er da ikke det samme som å laste ned. Uansett: couchtuner.eu/ Skjedde dette i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Skjedde dette i Norge? Nei, men det er irelevant hvor det skjedde. Selvfølgelig skjedde det i verdens mest demokratiske land: USA. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Det er faktisk ikke imot norges lover og streame filmer/Serier siden du ikke får en kopi av filmen og det blir ikke lagret, På samme måte som at du kan betale for en film og se film med vennene dine men du har ikke lov og lage kopi av filmen og gi det til dem Enta et eksempel er jo Nett-tv med direkte streaming med opp til 4 timer tilbakespoling, det er lov selv om de viser programmer fra andre land, men du har ikke lov til og ta det og dele det Men rettlingslinjene på forumet sier at du ikke har lov og linke til de sidene men dette skulle vist bli tatt opp mellom de som styrer dette siden en nå nylig påpekte at det ikke var ulovlig med streamingsider i norge. Så man kan lage en side der man gjør det uten og få problemer med lover i norge, Rettighets beskyttet matriale eller ikke, Men igjen kan du kanskje få problemer med de som har rettigheten. Endret 14. august 2013 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Nei, men det er irelevant hvor det skjedde. Selvfølgelig skjedde det i verdens mest demokratiske land: USA. Hehe ingen overraskelse det nei, spurte siden jeg ikke har hørt om en eneste person som har blitt saksøkt etter at den nye åndverksloven tredde i kraft. Det er faktisk ikke imot norges lover og streame filmer/Serier siden du ikke får en kopi av filmen og det blir ikke lagret, På samme måte som at du kan betale for en film og se film med vennene dine men du har ikke lov og lage kopi av filmen og gi det til dem Enta et eksempel er jo Nett-tv med direkte streaming med opp til 4 timer tilbakespoling, det er lov selv om de viser programmer fra andre land, men du har ikke lov til og ta det og dele det Men rettlingslinjene på forumet sier at du ikke har lov og linke til de sidene men dette skulle vist bli tatt opp mellom de som styrer dette siden en nå nylig påpekte at det ikke var ulovlig med streamingsider i norge. Så man kan lage en side der man gjør det uten og få problemer med lover i norge, Rettighets beskyttet matriale eller ikke, Men igjen kan du kanskje få problemer med de som har rettigheten. Takk for info, det var som sagt noe slik jeg antok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hehe ingen overraskelse det nei, spurte siden jeg ikke har hørt om en eneste person som har blitt saksøkt etter at den nye åndverksloven tredde i kraft. Kommer nok opp mange saker etterhvert, rettighetssvinene må jo ha pengene sine. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kommer nok opp mange saker etterhvert, rettighetssvinene må jo ha pengene sine. ja uff så fælt at noen som har laget noe skal få lov til å ta betalt for det uff for noen svin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 ja uff så fælt at noen som har laget noe skal få lov til å ta betalt for det uff for noen svin Ser at du ikke forstår deg på det, så da skal jeg spare deg for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Dreamfilm.se er en side men bruk netflix. Hvorfor ikke bruke netflix, de har jo liste! Endret 22. august 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Dreamfilm.se alle sånne ulovlige streaming nettsider er jo elendige, har som regel dårlig video kvalitet og dårlig organiserte sider og filmer som har blitt filmet i kinosalen. Visst det skal bli noe populært med ulovlig film streaming så må jo noen lage det på en god måte. men det skjer nok aldri og det er jo egentlig fint men jeg skulle gjerne hadd litt mere nye filmer og storfilmer på netflix men utenom det så klarer jeg meg med det. Stemmer absolutt ikke. Flere av sidene jeg selv brukte før var ofte i HD kvalitet, eller DVD kvalitet. Selvfølgelig er det filmet i en kinosal dersom den ennå ikke har kommet på DVD/Bluray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Stemmer absolutt ikke. Flere av sidene jeg selv brukte før var ofte i HD kvalitet, eller DVD kvalitet. Selvfølgelig er det filmet i en kinosal dersom den ennå ikke har kommet på DVD/Bluray. Ja jeg overdrev litt så jeg redigerte innlegget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå