Klossmajoren Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Hey, kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor denne skal plugges inn? Er en kabinett vifte som jeg fikk med i mitt Cooler Master Elite 310. Er en 120mm vifte! Morkortet mitt er ASUS GRYPHON Z87, men det skal vel ikke ha så mye å si hvilket morkort man har, anyways! Noen som kan guide meg? Burde vel være enkelt dette, så føler meg litt dum KLIKK PÅ DEM FOR Å FÅ DEM STØRRE Får hvertfall det i chrome (Y) Endret 14. august 2013 av Klossmajoren Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nå må du ikke finne på og åpne manualen til hovedkortet ditt da. Du må heller ikke lete på hovedkortet ditt etter teksten "CHA_FAN1" eller "CHA_FAN2" . 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har prøvd å plugge den i CHA_FAN 1.... Men den vil fortsatt ikke fungere. Beklager at jeg ikke tok med dette i beskrivelsen, men jeg har virkelig prøvd de som skal funke, men det gjør de altså ikke... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Side 3-40 til 3-42 i manualen. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Når jeg kobler opp strømmen, noe som jeg mener jeg gjør riktig. Så vil ikke maskinen skru seg på i det hele tatt... Vil noen bare beskrive hvordan denne greia skal plugges inn? Manualen hjelper ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Du har 2 muligheter. Enten fjerner du den delen av kabelen med 4pins molex kontakt og plugger den brune kontakten i en viftekontakt på hovedkortet. Hvis kabelen ikke er lang nok til det så kan du la molexdelen sitte på og plugge molexen i en av molexkontaktene fra powersupplyet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå