Continum Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja, det kunne vært i en viktigere kamp. Helt utrolig, skjønner egentlig ikke at det er mulig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja, la meg bakpå og tenkte jeg skulle seile inn 4-0 ledelsen. Så begynte Barca å redusere og da la jeg meg enda mer defensivt. Tror faktisk ikke jeg har mistet en så solid ledelse før jeg heller, før nå da. Rule #1 på FM: ALDRI legg deg bakpå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Lastet ned noen nye datafiler med denne sesongens oppdateringer og startet en save med United. Sommeren 2013 selvfølgelig. Brukte en halv formue på å hente Varane fra RM pluss 14 år gamle Ødegaard fra Godset. Irriterer meg svært mye over hvor mange latterlige avslutninger angrepet mitt tar. De skyter fra merkelige vinkler og treffer nesten alltid nettveggen. Og når de kommer seg alene gjennom 1vs1 mot keeper så skyter de ofte med en eneste gang fra 16m isteden for å gå litt nærmere. Taktikken er satt opp til "Jobb ballen inn i boksen".. Er nå i desember på en 6. plass. 5 poeng bak serieleder Arsenal. Neste kamp er mot City så i forrige kamp, mot QPR, så hvilte jeg et par nøkkelspillere. Ble en knapp 1-0 seier med masse sjansesløsing som vanlig. I forkant av kampen så kritiserte Harry Redknapp meg for å bruke så mange unge spillere. Han mente det var respektløst ovenfor motstanderen. For å gi et klart svar så fant jeg ut at Martin Ødegaard skulle få debuterte mot QPR Og jammen meg ender han opp med å score i det 55. minutt han ble også BB! (Fuck off Harry) Som 14 år og 357 dager gammel ble han den yngste i klubben og i hele ligaen til å starte en kamp og å score i en. Endret 12. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvor god er Ødegaard på denne oppdateringen? SS av profilen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvorfor tar du bilde av skjermen med kamera? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Orker ikke å ta print screen og åpne paint for å lagre bildet. Edit: kom akkurat på at Steam har en eller annen knapp for SS Endret 12. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvor god er Ødegaard på denne oppdateringen? SS av profilen?Kan gjøre det for deg imorgen. Men de er ganske imponerende. Hvis jeg husker korrekt så ligner attributtene hans på en talentfull 18-19 åring. Uansett så er det jo nesten gratis å hente ham fra Godset. Du må bare betale litt kompensasjon. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hvor god er Ødegaard på denne oppdateringen? SS av profilen? Ganske nice for en som fyller 15 år. Lønnen også Bruker denne. Endret 13. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Bare jeg som sliter med at spillere tar skudd fra innleggsposisjon?! Selv når det er egne spillere i boksen?? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tror tyrkia vant den for meg hehe men sykt! xD Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er ikke første gang med litt merkelige vinnere, men Danmark var helt drøyt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Man kan si mye om det norske landslaget på FM, men er alltid gøy med slike resultater Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Noen som vet når FM15 demo kommer ut? Endret 22. oktober 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Man kan si mye om det norske landslaget på FM, men er alltid gøy med slike resultater nice gøy med slike resultater!, fikk ett par slike selv men helvete, hver gang jeg kom til ett sluttspill(og det var vær gang pga god fifa ranking og bra seed) så feilet de, vet ikke hva jeg gjorde feil men ble drittlei så ga opp den, gjorde dette samtidig som jeg styrte pool da, men orket ikke 2veis maset in the long run ^^ tapte faktisk 5-0 mot bosnia i sist kamp for norge i 8dels i EM, that was it for me. Endret 22. oktober 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen som vet når FM15 demo kommer ut? 1 uke før release. Betaen kommer ut denne uken. Demoen kommer sikkert ut rundt fredag neste uke. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen som vet når FM15 demo kommer ut? 1 uke før release. Betaen kommer ut denne uken. Demoen kommer sikkert ut rundt fredag neste uke. oh spennende! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 For dere som ikke vet; FM15-tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1631171 Betaen er ute Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 En helt syk kamp! Bytte ut Knockaert med Møller Dæhli har sine effekter! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 er det noe tips for å bli kvitt gjeld raskere? er united nå , de er gjeldsfri i 2017, men vil gjerne få de gjeldsfri før..noe mulighet for det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå